GOG uruchamia system „DreamList”, zastępuje narzędzie Community Lista życzeń

cyberfeed.pl 3 tygodni temu


Przywrócenie klasycznych gier do życia nie jest łatwe. Dzięki przestarzałej technologii, złożonych prawach własności intelektualnej i trudnych przypadkach biznesowych nasz zespół codziennie zajmuje się tymi przeszkodami. Tam jest nasz Lista życzeń społeczności Kiedyś wchodziło. To było otwarte narzędzie, w którym musisz nam powiedzieć, które klasyki zasługują na powrót i głosowanie nad grach, które chcesz zobaczyć. To była tylko lista – bardziej często, było to paliwo dla naszych działań. Kiedy rozmowy z właścicielami IP uderzyły w ścianę, lista życzeń kontynuowała rozmowę – jak można było zobaczyć Kryzys Dino.

Ale teraz uruchamiamy następną generację tego narzędzia: The Gog Dreamlist. Dzięki zupełnie nowego projektu łatwiej niż kiedykolwiek jest rzucić głos, dodać grę i przyczynić się do ochrony gier wideo.

Jestem pewien, iż masz na myśli wiele gier, które chciałbyś zobaczyć, iż wrócił. Ale jeżeli z jakiegoś powodu zabrakło Ci pomysłów – jesteś tutaj, aby pomóc! Korzystając z tej okazji, zebraliśmy informacje od naszych pracowników, aby zobaczyć, które gry chcieliby zobaczyć.

W końcu wszyscy jesteśmy graczami w sercu! W niektórych przypadkach ludzie postanowili również podzielić się, dlaczego gra jest dla nich ważna i dlaczego chcą ją przywrócić. choćby nasz dyrektor zarządzający, Maciej, postanowił podzielić się swoją historią gier! Teraz to nazywam ucztą! Zacznijmy więc od kilku wyborów personelu, które otrzymały najwięcej głosów!

Freelancer był SIM kosmicznym, który pozwala graczom odkrywać rozległy wszechświat pełen przygody, handlu i walki. Wydany w 2003 roku, oferował poczucie wolności i eksploracji, które wyprzedzały swój czas. Dynamiczna gospodarka gry i angażująca historia sprawiły, iż była ulubieńcem fanów.

Piotr: „Nigdy nie grałem w Freelancer, ale ponieważ 5 na 10 moich ulubionych gier wszechczasów to stare Sims Space (z których wszystkie są już na GOG), naprawdę żałuję, iż nie odtwarzam go, gdy był nowy. Z żadnym nowym. Szczęście, mam nadzieję, iż będę miał szansę, któregoś dnia. ”

Resident Evil: Code Veronica X przyniósł gatunek przetrwania horroru na nowe wyżyny. Wydany w 2000 roku, nastąpił po wstrząsającej podróży Claire Redfield, aby znaleźć jej brata Chrisa. Atmosferyczne środowiska gry, trudne zagadki i przerażające wrogowie sprawiły, iż był to wybitny tytuł w serii Resident Evil.

Ach, Command & Conquer. Seria, która zdefiniowała strategię w czasie rzeczywistym dla pokolenia, jednocześnie konkurując z serią Warcraft Blizzard przez wiele lat. Od oryginalnego tiberyjskiego świtu po czerwony alert i nie tylko, ta kolekcja ma wszystko. Strategiczna głębokość, niezapomniane postacie i epickie bitwy sprawiły, iż jest to podstawa w bibliotece fanów RTS. Odniesienie tej kolekcji byłoby spełnieniem marzeń zarówno dla weteranów, jak i przybyszów do tego gatunku.

MACIEJ: „Command & Conquer zajmuje szczególne miejsce w moim sercu, zwłaszcza Tiberian Sun – pierwsza gra, w którą gra mojego taty. Wciąż pamiętam otwarcie pudełka z dwoma płytami CD i futurystycznym żołnierzem na okładce. Jak każdy dzieciak, chciałem Bądź jak mój tata. Red Alert przywraca wspomnienia o znaczących momentach w moim życiu, niektóre części tego życia już nie są i dlatego jestem bardzo wdzięczny za tę serię ”.

Final Fantasy VII nie wymaga wprowadzenia. Ta kultowa JRPG zrewolucjonizowała gatunek z epicką historią, pamiętnymi postaciami i przełomową grafiką. Wydany w 1997 roku, wprowadził nas do Cloud, Sephiroth i rozległego świata Gaia. Chociaż widzieliśmy remake, jest to zupełnie inny styl gry, który może nie pasować do zagorzałych fanów tytułu. Adam: „Final Fantasy VII – dobrze wiem, iż to kultowy klasyk, ale nigdy go nie grałem. Chciałbym zobaczyć, jak Gog dodał potencjalne ulepszenia i zachowuje go, więc w końcu mogę się do niego dostać”.

Połącz Jamesa Bonda, Austina Powersa i aniołów Charliego w jednym i co dostajesz? Operacyjny: Nikt nie żyje na zawsze, nie był stylowym thrillerem szpiegowskim, który połączył strzelanie z pierwszej osoby ze zdrową dawką humoru. Wydany w 2000 roku, podążał za przygodami Cate Archer, super szpiega z talentem dla dowcipnych jedno-linowych i zaawansowanych technologicznie gadżetów. Unikalna mieszanka akcji i komedii sprawiła, iż ​​był to kultowy klasyk.

Pamiętasz atmosferę w trylogii obcej kręgosłupa? Ta gra miała nas na krawędzi naszych miejsc z niesamowitymi korytarzami i nieustannymi ksenomorfami. Po raz pierwszy wydany w 1996 roku był strzelanką pierwszej osoby, która doskonale uchwyciła esencję filmów o obcych. Grafika może wydawać się teraz przestarzała, ale napięcie i strach, które zaszczepiły, są ponadczasowe. Nie wiem o tobie, ale tęsknię za tymi bliskością.

Zatrzymaj się na chwilę i słuchaj! Diablo II było czymś więcej niż grą; To była obsesja. Wydany w 2000 roku, ustanowił standard RPG akcji z ciemną, gotycką atmosferą i uzależniającym systemem łupów. Diablo II kontynuował historię oryginalnej gry Diablo, a Lone Wanderer jest ostatnią przeszkodą do pokonania. A może był?

Adam: „Diablo II – Dla mnie to muzyka. Tak bardzo uwielbiam ścieżkę dźwiękową, wciąż ją słucham, a czasem wyciszam muzykę z gry, w którą gram i wkładam Diablo II OST!”

Na podstawie ukochanej serii Terry’ego Pratchetta, Discworld 1 był przygodą punktową, która łączyła humor, dowcip i trudne łamigłówki. Wydany w 1995 roku, zawierał talenty głosowe Erica Idle’a i ożył dziwaczny świat Discworld. Urok i sprytne pisanie gry sprawiły, iż był to wybitny tytuł. A kto może zapomnieć o Rincewind i bagażu? Również –h!

Piotr: „Discworld – była to jedna z najbardziej szalonych gier przygodowych, w jaką grałem. Świetny humor i ultra abstrakcyjne łamigłówki, niektóre niemożliwe do rozwiązania bez spaceru. Mimo to idealnie dostarczał motyw, atmosferę, historię i postacie książek Terry’ego Pratchet. Ja tęsknię za graniem w to dużo! ”

Pełna lista ulubionych GOG jest dostępna do przeczytania Tutaj. Dodatkowe typy to: Prey (2006), StarLancer (2000), The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay (2004) i wiele innych …



Source link

Idź do oryginalnego materiału