Gra karciana Palii „Hot Pot” to rozrywka, która wywołała konflikt między graczami

cyberfeed.pl 1 miesiąc temu


Ostatnio w symulatorze życia super przytulnego pojawiła się dziwnie wroga strona Palia — i nie mówię o ukrytym karcianym dole pod karczmą. Deweloper Singularity 6 niedawno dodał uroczą i prostą grę karcianą, zwaną Hot Pot, dla graczy, która miała być kolejną zabawną rozrywką w Dolina Gwiezdnej Rosy-gra w stylu „graj ​​w gry” ujawniła podział wśród graczy.

Palia rozgrywa się w przytulnej Kilima Village, gdzie gracze mogą spędzać czas z mieszkańcami miasta, uprawiać ziemię, gotować lub wyruszyć na eksplorację pobliskiej, tętniącej życiem zatoki Bahari. W nocy pod sklepem miejskim otwiera się podziemny targ. Właściciel sklepu, wesoły przemytnik-kot-człowiek, prowadzi nocny targ od 18:00 do 3:00

Tutaj gracze mogą znaleźć nowe, eleganckie toalety, dywany i obrazy na sprzedaż lub łowić ryby ze znajomymi. Główną atrakcją jest jednak gra w grę karcianą Hot Pot. Gra nagradza jedną monetą, wygrana dwoma, a po zakończeniu gry gracze mogą ustawić się w kolejce, aby wydać swoje monety w kole nagród. Jeden obrót kołem kosztuje dwie monety, a gracze mogą wygrać wysokiej jakości składniki do gotowania, urocze pluszaki lub fajne pirackie dekoracje.

Wielu graczy lubi korzystać z podziemnego targu jako spokojnego przystanku towarzyskiego. Po polowaniu w Bahari lub rozmowie ze wszystkimi mieszkańcami Kilima, może być miło odpocząć przy odrobinie Hot Pot. Minigra nie jest szczególnie wymagająca ani konkurencyjna; krążysz wokół stołu dla czterech osób, wymieniając się kafelkami, aż jeden z graczy zbierze trzy zestawy trzech pasujących kafelków.

Obraz: Singularity 6 za pośrednictwem Polygon

Pewna frakcja graczy woli jednak grać w „szybkie” gry, przechodząc wokół stołu tak szybko, jak to możliwe. Kiedy jeden z graczy jest bliski wygranej, wykrzykuje potrzebną kartę, a ktoś inny przy stole ją wymienia. Ten styl gry jest zaprojektowany tak, aby wyprodukować jak najwięcej monet. jeżeli ludzie dzielą się kafelkami, nie ma przedłużających się impasów na końcu gry, a wszyscy zarabiają więcej monet. A kiedy jeden szybki stół się rozstawia i zaczyna wypełniać czat przy stołach wykrzykiwaniami, może to doprowadzić do bójki.

W ciągu ostatnich kilku dni miałem kilka sesji Hot Pot przerywanych przez kłótnie przy sąsiednich stolikach. Dialog zwykle sprowadzał się do „Hej, oszukujesz!” i „Nie, współpracujemy”. Oczywiście, publiczna kłótnia jest nieproduktywna choćby w najlepszych czasach; taka w grze online, gdzie wszyscy są poddawani wzajemnej wymianie zdań z powodu czatu bliskości, rzadko kończy się dobrze. Wszyscy w Palia jest uprzejmy na pierwszy rzut oka, w ciągu dnia. Ale w nocy mogą wybuchnąć szybkie debaty przy stole, a zanim się obejrzysz, czat jest pełen oskarżeń i niesmacznych obelg.

Ten argument jest częścią napięcia Palia; to internetowa piaskownica, która ma na celu podtrzymanie społeczności, ale jest to również bardzo spokojne i stonowane doświadczenie, które często najlepiej jest cieszyć się w pojedynkę. W większości przypadków to działa, a baza graczy jest bardzo dobrze wychowana. Po grach Hot Pot gracze ustawiają się w kolejce, aby wydać swoje monety i zakręcić kołem, a podbiegnięcie i dołączenie do gry przy stole, przy którym jest już czterech graczy, jest uważane za faux pas. Ale szybka debata przy stole zburzyła zwykłą etykietę i uprzejmość, i jestem ciekaw, jak — lub czy — Singularity 6 poradzi sobie z tymi sprzecznymi priorytetami między graczami.



Source link

Idź do oryginalnego materiału