„Gracze nie chcą być robieni w balona”. Twórcy Baldur's Gate 3 wierzą w inne podejście do marketingu

1 tydzień temu

Michael Douse - dyrektor wydawniczy Larian Studios - nie uważa, aby tradycyjne podejście do marketingu miało jeszcze jakikolwiek sens we współczesnej branży gier. Jak przyznał, gracze nie chcą być już robieni w balona przez twórców.

Douse podzielił się swoją opinią w podcaście redakcji PCGamer. W rozmowie brała też udział Rebecca Ford - reżyserka kreatywna ze studia Warframe - zdaniem której gracze nie chcą być już po prostu odbiorcami reklam. Przedstawiciel Larian przyznał jej racje i rozwinął wątek.

- Marketing jest martwy - powiedział. - Jest martwy i naprawdę mam czym to poprzeć. [...] Marketing był zasadniczo teorią sprzedaży detalicznej: próbowałeś umieścić swoje pudełko we adekwatnym miejscu na półce sklepowej i współpracowałeś ze sklepami. Te kanały już nie istnieją. Teraz mamy internet.

Idź do oryginalnego materiału