Prawie sześć lat. Tyle czasu minęło od pierwszej zapowiedzi Crimson Desert. W tym okresie deweloper Pearl Abyss zasypał nas lawiną pomysłów, mechanik i walk z bossami. Grę często określano mianem "gry o wszystkim" - przygody w otwartym świecie z podniebnymi wyspami, mechanicznymi smokami, chwytami zapaśniczymi, międzywymiarowymi portalami, interakcjami żywiołów, a …
Graliśmy w Crimson Desert. Ten miks fantasy, mechów i sci-fi nie jest takim chaosem, na jaki wyglądał
Prawie sześć lat. Tyle czasu minęło od pierwszej zapowiedzi Crimson Desert. W tym okresie deweloper Pearl Abyss zasypał nas lawiną pomysłów, mechanik i walk z bossami. Grę często określano mianem "gry o wszystkim" - przygody w otwartym świecie z podniebnymi wyspami, mechanicznymi smokami, chwytami zapaśniczymi, międzywymiarowymi portalami, interakcjami żywiołów, a …

3 godzin temu













