GTA 6 wyciek sugeruje, iż bogowie liczby klatek mogą w końcu błogosławić graczy PS5

7 godzin temu
Zdjęcie: GTA 6


Wydajność GTA 6 na konsolach była przedmiotem gorąco, a historia wskazuje na wersję PS5 zablokowaną na 30 fps. Ale według nowego wycieku inżynierowie PlayStation podobno pomagają Rockstar w osiągnięciu pożądanego znaku 60 FPS.

Gry Rockstar mają Historycznie wydane z celem 30 FPS na konsolach. Weźmy na przykład GTA 4, które ucierpiały z powodu spadków na 20s na PS3 i Xbox 360. Tradycja trwała z GTA 5, która utrzymywała się z celem 30 FPS na PS4 i Xbox One, mimo iż technicznie jest to tytuł starszej generacji.

To samo dotyczy Red Dead Redemption 2, a choćby warianty „pro” obu platform konsolowych nie otrzymały łatki 60 FPS dla zachodniej eposu Rockstar.

Kontekst historyczny, w połączeniu z najnowszymi problemami PS5, jest wystarczającym powodem, aby większość fanów spodziewała się kolejnego portu konsolowego 30 fps w GTA 6. Jednak nowy wyciek sugeruje, iż Rockstar jest dążąc do uderzenia tego wspaniałego znaku 60 fps Na PS5 Pro, dzięki odrobinie pomocy dewelopera konsoli, PlayStation.

Jak ujawniono przez @DetectiveseEds na X, „GTA 6 był i przez cały czas uderza 60 klatek na sekundę, jednocześnie zoptymalizowane dla PS5 Pro w wielu ustawieniach graficznych”.

„Inżynierowie PS pomagają w optymalizacji ze względu na wdrożenie nowej technologii i wdrażania z aktualną docelową datą maja 2026 r.” – dodał. „Nowa technologia” jest podobno ulepszoną wersją zastrzeżonej technologii PlayStation o nazwie o nazwie PSSRktóry jest dostępny tylko na maszynach PS5 Pro. Leaker twierdził również, iż GTA 6 będzie oferować wiele opcji graficznych na PS5 Pro, luksusu umożliwionym potencjalnym umową marketingową między PlayStation a Rockstar.

Warto zauważyć, iż umowa marketingowa nie jest oficjalnie potwierdzona, a szczegóły wokół niej wyłoniły się z tego samego wycieku. Wygląda więc na to, iż detektywowe nasiona trzymają się jego pistoletów z przodu.

Co ciekawe, wspomnieli również, iż PlayStation pomaga Rockstar w innych grach, które wydają się przed GTA 6. To twierdzenie wydaje się podsycać plotki o łatce PS5 dla Red Dead Redemption 2, które mogą w końcu ulepszyć wizualizację gry i liczbę klatek na sekundę.

Oczywiście będziemy musieli poczekać i zobaczyć, co się stanie, zwłaszcza, iż wszystkie te szczegóły pozostają spekulacyjne na razie. Biorąc to pod uwagę, czy uaktualniłbyś PS5 Pro, aby zagrać GTA 6 przy 60 fps? Daj nam znać w komentarzach.

Idź do oryginalnego materiału