Estetyka buntu i jakość wykonania
Pierwsze, co rzuca się w oczy, to wygląd. Hyperpunk 3 to nie są słuchawki dla estetów ceniących minimalistyczną elegancję. To manifest. Agresywne linie, żółto-czarna kolorystyka przywodząca na myśl znaki ostrzegawcze oraz perforowane elementy nadają im industrialnego, nieco futurystycznego charakteru. To sprzęt, który ma się wyróżniać, a choćby prowokować. Nie każdy musi tę estetykę pokochać, ale nie da się jej zignorować.
Mimo tak mocno naznaczonego stylu, konstrukcja nie została potraktowana po macoszemu. Czarna obudowa wykonana jest z matowego tworzywa sztucznego, a pałąk i lekkie nauszniki pokryte zostały ekoskórą. Całość sprawia wrażenie stabilnej i odpornej na typowe użytkowe ekscesy, choć waży niewiele, bo zaledwie 250g.

Hator Hyperpunk 3INTERIA.PL
Dźwięk, który ma charakter
Gdy już przejdzie się przez warstwę wizualną, nadchodzi czas na najważniejsze – dźwięk. Hyperpunk 3 wyposażone są w 50-milimetrowe przetworniki, które oferują bardzo specyficznie, ale i świadomie ukształtowany zakres dźwięków. Bas jest tutaj niezwykle mocno zaakcentowany. W grach akcji, strzelankach czy muzyce elektronicznej zapewnia on fizyczny, niemal namacalny przekaz. Eksplozje grzmią, a niskie tony są wyraźnie wyczuwalne. Dla miłośników tego typu brzmienia może to być ogromna zaleta.
Jednak taki profil dźwięku ma swoje konsekwencje. Środki i wysokie tony, choć wyraźne, często schodzą na drugi plan, przytłoczone przez dominujący bas. W niektórych gatunkach muzyki czy w grach, gdzie najważniejszy jest detal dźwiękowy – np. ciche kroki przeciwnika – może to wymagać chwili przyzwyczajenia lub manualnej korekcji dzięki systemu Hator SyncHUB. To nie jest brzmienie neutralne czy referencyjne. To brzmienie z pazurem, które ma dostarczać przede wszystkim wrażeń i energii.

Hator Hyperpunk 3INTERIA.PL
Mikrofon – głos, który dociera do celu
W przypadku słuchawek gamingowych bardzo ważnym elementem jest mikrofon. Hyperpunk 3 wykorzystują mikrofon pojemnościowy, który od razu zwraca na siebie uwagę. Jego główną zaletą jest niezwykła czułość i klarowność przekazu. Głos jest czysty, naturalny i pozbawiony charakterystycznego dla mikrofonów dynamicznych „tłumika”. Dzięki funkcji odsłuchu własnego głosu w czasie rzeczywistym, użytkownik ma pełną kontrolę nad tym, co i jak mówi.
Rozwiązanie to ma jednak drugą stronę medalu. Bardzo wysoka czułość sprawia, iż mikrofon może wychwytywać nie tylko głos użytkownika, ale także odgłosy z otoczenia – klikanie klawiatury, odgłosy z ulicy czy choćby głośniejszy oddech. W hałaśliwym środowisku może to wymagać odpowiedniego ustawienia progów czułości w oprogramowaniu, aby nie przesyłać podczas grania swojemu zespołowi całej niepotrzebnej palety dźwięków z otoczenia.

Hator Hyperpunk 3INTERIA.PL
Wygoda i funkcjonalność na co dzień
Nawet najlepiej brzmiące słuchawki staną się koszmarem, jeżeli nie będą komfortowe. Projektanci Hyperpunk 3 to rozumieli. Zastosowane miękkie nauszniki z przewiewną ekoskórą pozwalają na długie godziny grania bez efektu „gorących uszu”. Siła docisku jest dobrze wyważona i nie powoduje nieprzyjemnego ucisku. Słuchawki są w wersji USB, co zapewnia prostotę użytkowania – podłączasz i grasz. Dołączony koncentrator USB z fizycznymi przyciskami do regulacji głosu i mikrofonu to praktyczny dodatek, który pozwala mieć najważniejsze funkcje pod ręką.

Hator Hyperpunk 3INTERIA.PL
Podsumowanie
Hator Hyperpunk 3 to słuchawki z charakterem, które nie starają się przypodobać wszystkim. Są dla tych, którzy w sprzęcie gracza szukają nie tylko narzędzia, ale i wyrazistej deklaracji. To wybór dla osób pragnących energetyzującego, mocnego basu i gotowych zaakceptować pewne kompromisy w imię unikalnego stylu i dźwięku.
-
Bardzo wyrazista, odważna i unikalna estetyka
-
Mocno zaakcentowany, energetyczny bas
-
Solidna konstrukcja
-
Czysty i wyraźny mikrofon
-
Wysoki komfort użytkowania dzięki przewiewnym nausznikom i dobrze wyważonemu dociskowi
-
Praktyczny koncentrator USB
-
Dominujący bas może przytłaczać średnie i wysokie tony
-
Wysoka czułość mikrofonu może wymagać konfiguracji, aby nie zbierał niechcianych dźwięków z otoczenia
-
Agresywna stylistyka może nie pasować do gustów użytkowników preferujących bardziej stonowany wygląd
Marvel’s Spider-Man 2 – ray tracing w akcji na konsoli PS5 ProINTERIA.PL
















