Helldivers 2 Boss Przepraszamy, ponieważ 150 000 negatywnych recenzji zalało Steam

oen.pl 1 tydzień temu


To był okropny dzień Helldivers 2 i zespół, który za tym stoi. Wściekli gracze zasypali stronę Steam strzelanki kooperacyjnej, aby ją zbombardować i zrecenzować niczym gigantyczny rój Terminidów po przywróceniu na PC wymagania dotyczącego logowania do PlayStation Network. „Och, dokładnie w ocenie” – powiedział dyrektor generalny Arrowhead Studios, Johan Pilestedt tweetował po tym, jak ocena popularnej gry w sklepie należącym do Valve zmieniła się na „mieszaną”.

Tydzień w grach: usuwanie błędów w trybie współpracy i więcej nowości

„No cóż, myślę, iż jest to uzasadnione” – kontynuował główny programista. „Przepraszam wszystkich za to, jak to wszystko się potoczyło. Mam nadzieję, iż to nadrobimy i odzyskamy zaufanie, zapewniając dalsze wspaniałe wrażenia z gry. Twierdzenie nadeszły po bardziej formalnym ustaleniu sytuacji wcześniej tego samego dnia po prostu kazano graczom skontaktować się z zespołem pomocy technicznej Sony, jeżeli mają jakiekolwiek pytania. Od tego czasu napłynęło tysiące kolejnych negatywnych recenzji.

Oburzenie zaczęło się wczoraj wieczorem, gdy gracze na PC zauważyli, iż w wydanej przez Sony grze powrócił wymóg logowania do PSN. Pierwotnie usunięty ze względu na ogromne obciążenie serwera Helldivers 2w początkowej fazie premiery, wielu nowych graczy zobaczyło ją po raz pierwszy. Mimo iż jest to stosunkowo szybki i łatwy proces, pomysł konieczności utworzenia drugiego loginu i przekazania danych producentowi PlayStation 5 nie spodobał się wielu osobom. Jego wywołał choćby miniwojnę domową pomiędzy graczami na konsolach, którzy nie uważają, iż to wielka sprawa, a ci na PC są zirytowani, iż muszą teraz grać według zasad innej platformy. Istnieją również liczby miejsc na całym świecie gdzie PSN nie jest obsługiwany, co może spowodować zablokowanie tym graczom dostępu do gry.

Zrzut ekranu: Zawór / Kotaku

Zrzut ekranu: Zawór / Kotaku

Zbiorcze oceny Steam mogą zadecydować o szansach sprzedaży gry lub ją złamać. Chwila Helldivers 2 zapewniła sobie już status jednej z najlepiej sprzedających się gier roku, każdy, kto natknie się na nią po raz pierwszy, może pomylić mieszaną ocenę z oznaką, iż rzeczywiście coś jest z nią nie tak pod względem funkcjonalnym. Valve od lat walczy z kampaniami bombardowania recenzjamipróbując zwiększyć wymagania dotyczące pozostawiania recenzji i odfiltrowywania fałszywych skarg, aby chronić integralność ocen sklepu.

Pilestedta wcześniejszy tweet otrzymał „notatkę społeczności”, w której twierdził, iż na stronie obsługi klienta, do której się odwoływał, podano, iż logowanie do PSN jest opcjonalne na PC, natomiast na stronie obsługi klienta Helldivers 2 było obowiązkowe. Wylew frustracji spowodował także, iż menedżerowie społeczności gry stali się celem online z powodu nękania ze strony wściekłych fanów. Nie wszyscy są zdenerwowani. „Dopóki nie muszę pobierać programu uruchamiającego, wszystko jest w porządku, lol” – napisał jeden z graczy, wspierając Pilestedta i jego drużynę. „Dzięki za niesamowitą grę!”

Aktualizacja 5.05.2024 o 10:08 ET: Ponad 48 godzin później, Helldivers 2 wciąż jest bombardowana negatywnymi recenzjami użytkowników na Steamie po ponownym wdrożeniu kontrowersyjnego wymogu logowania do PSN. Na podstawie ponad 150 000 niedawnych skarg ta strzelanka internetowa uzyskała w tej chwili ocenę „w przeważającej mierze negatywną”. Manifest demokracjiPrzypuszczam.

Wygląda na to, iż Valve również się rozpoczęło przetwarzanie zwrotów pieniędzy dla niektórych graczy w regionach, w których konta PSN nie są obsługiwane, choćby jeżeli miały one o kilkadziesiąt godzin więcej czasu w grę niż zwykłe dwie godziny. Wycofała się także firma stojąca za Steamem Helldivers 2 ze sprzedaży w sklepie cyfrowym w tych krajach, w tym w takich miejscach jak Egipt, Serbia, Filipiny i Portoryko. Liczba jednoczesnych graczy, choć nieznacznie spadła w porównaniu z ostatnimi tygodniami, wydaje się jednak pozostać w większości niezmieniona. Jeden z graczy zapytał Arrowhead Studios, co powinni zrobić, skoro gra nie jest obsługiwana w ich kraju. „Nie wiem” – odpowiedział Pilestedt.

„Budzenie się i wczorajsze słońce zastąpione ponurą mżawką i drżącym wiatrem skłania mnie do refleksji nad tym, jak spędziłem te kilka rzadkich chwil, kiedy wszystko było idealne” – powiedział. tweetował dzisiaj wcześniej. „A jednak deszcz jest niezbędny do wzrostu i to on zmienia wiosnę w lato. Muszę tylko poczekać, aż wróci słońce”. Później dyrektor generalny Arrowhead napisał iż studio „rozmawiało o rozwiązaniach” z PlayStation, zwłaszcza dla państw spoza PSN, dodając, iż głosy graczy zostały usłyszane, ale on i zespół programistów nie mają ostatniego słowa.

.




Źródło

Idź do oryginalnego materiału