Hi-Fi Rush 2 nie jest gwarantowany pomimo przejęcia studia PUBG

cyberfeed.pl 21 godzin temu


Pomimo dość udanej premiery, Hi-Fi Rush miało zostać odwołane, gdy Tango Gameworks, studio stojące za niekonwencjonalną grą rytmiczną, miało zostać zamknięte przez Microsoft w połowie 2024 roku. niedługo po tym niefortunnym splocie wydarzeń Tango zostało przejęte autorstwa Kraftona, wydawcy PUBG, a Hi-Fi Rush zyskał drugi oddech. To przejęcie wzbudziło także nadzieję fanów na kontynuację, a choćby krążyły pogłoski, iż prace nad kontynuacją są w przygotowaniu. Teraz, w niedawnym wywiadzie dla IGN, kilku osobistości z Tango Gameworks i Hi-Fi Rush – dyrektor Hi-Fi Rush, John Johanas, szef studia i dyrektor kreatywny, Colin Mack oraz menadżer projektu Hi-Fi Rush, Kazuaki Egashira – potwierdził, iż niekoniecznie tak jest.

Chociaż kiedy Krafton przejął studio, prace nad kontynuacją były w przygotowaniu, Mack twierdzi, iż „nie są jeszcze na etapie, na którym możemy powiedzieć coś konkretnego”. To powiedziawszy, studio najwyraźniej mocno skłania się ku kontynuacji. Powodem niezaangażowania się jeszcze w Hi-Fi Rush 2 jest sentyment zespołu do gry, jej postaci i świata, dlatego chcą stworzyć kontynuację, która będzie szanować i pielęgnować własność intelektualną. Zespół przyznaje również, iż „ważne jest próbowanie nowych rzeczy”, a Johanas przyznaje, iż w Tango rozważa się wiele możliwości. Przez cały wywiad kładziono nacisk na zachowanie świeżości, a zespół najwyraźniej miał wrażenie, iż powrót do Hi-Fi Rush w sequelu bez zmiany go stałby się przestarzały. Cokolwiek wyjdzie z uniwersum Hi-Fi Rush, oczywiste jest, iż pracujący nad nim programiści nie postrzegają sequela jako dojnej krowy. Dla fanów gry jest przynajmniej nadzieja, gdyż Mack twierdzi, iż studio ma nadzieję zatrudnić około 50 nowych pracowników w styczniu 2025 roku, podwajając tym samym liczbę pracowników i rzekomo dając większą swobodę kreatywności i eksperymentowania.



Source link

Idź do oryginalnego materiału