Wydanie Fantazja na Apple Arcade w 2021 Miał być zakończeniem znakomitej kariery Hironobu Sakaguchi – ale wygląda na to, iż nie może trzymać się z daleka.
Fantazja był powrót do korzeni Sakaguchi, gry odgrywania ról od twórcy Final Fantasy Seria, która dodała innowacyjne pomysły na rozgrywkę i niezwykle uroczy świat wykonany z manualnie wykonanych dioramów. A w grudniu wydało jego studio Mistwalker Nowa wersja nazwana Neo Wymiarktóry doprowadził grę na kolejne platformy i dodał nowe funkcje, takie jak aktorstwo głosowe. Został choćby opublikowany przez Final Fantasy Firma Square Enix. Podczas gdy Sakaguchi mówi, iż „zamierzał Fantazja Aby być moim ostatnim projektem przed przejściem na emeryturę ”. Teraz chce zrobić kolejną grę w tej samej formie, jaką ma nadzieję, iż będzie„ następcą Final Fantasy VI. ” Szósty Final Fantasy Gra jest szczególnie godna uwagi, ponieważ ostatnia, która oferuje sztukę pikseli, zanim seria zmieniła się na 3D.
Po uruchomieniu Neo WymiarMiałem okazję zadać Sakaguchi kilka pytań dotyczących robienia Fantazjatrwałe popularność turniejów RPG i tego, co będzie dalej.
Ten wywiad został zredagowany dla jasności i długości.
Oczywiście było wiele porównań Final Fantasyi częściowo zainspirowano cię do tworzenia tej gry z powodu FFVI. Czy porównania przeszkadzają Ci? Czy kiedykolwiek martwisz się, iż ludzie brakuje tego, co tworzy Fantazja unikalny?
Nie bardzo, ponieważ moje podejście do tworzenia Fantazja różniło się od moich poprzednich prac. W tym projekcie starałem się skorzystać z mojej wewnętrznej kreatywności, aby ponownie wytworzyć RPG, więc dzięki temu porównywanie z istniejącymi gierami było dla mnie bezcelowe. Zamierzałem Fantazja Być moim ostatnim projektem, zanim przeszedłem na emeryturę, więc była to trochę pożegnanie ode mnie.
Z produkcją i wydaniem Fantazjatyjski Neo Dimension – Ostateczna wersja reżysera – uważam, iż gra stała się kompletna. W odległej przyszłości, a może po tym, jak już opuściłem ten świat, wyobrażam sobie, iż ta gra znajdzie jej znaczenie, jeżeli ktoś zdecyduje się spojrzeć na dziedzictwo siebie lub Final Fantasy.
Jak to było ponownie współpracować z Square Enix? To wydaje się interesujący moment pełnego koła.
To miejsce, w którym rozpocząłem karierę, więc przybycie na pełne koło podczas gry, które wyobrażałem sobie, iż moja ostatnia praca była zdecydowanie fascynującym doświadczeniem. Są chwile w życiu, kiedy napotykamy przypadkowe momenty pełne lub doświadczamy Deja Vu, ale ten szczególny przypadek wydawał się bardzo znaczący i pocieszający.
Dużą zmianą tej gry jest dodanie aktorstwa głosowego. Jak myślisz, co to zwiększa doświadczenie i jak to było znaleźć odpowiednie casting dla tych istniejących postaci? Czy miałeś już pomysł w swojej głowie, jak by brzmiały?
Ponieważ nie byłem dobrze zaznajomiony z głosem aktorskim w grach, zaufałem specjalistycznej wiedzy Square Enix i artystycznej wizji reżysera Takuto Nakamury. W rezultacie aktorzy głosowi – z których niektórzy, dla wersji japońskiej, zostali obsadzeni z powodu ich związku Final Fantasy XIV – wszyscy byli cudowni. Ustanowienie, w jaki sposób postacie by zabrzmiały, obejmowało intensywną współpracę, a także próbę i błąd z aktorami głosowymi, co moim zdaniem jest świadectwem licznych pomysłów i inspiracji wniesionych przez wszystkich pracowników, którzy wzięli udział w procesie nagrywania głosu.
Final Fantasy VI.Zdjęcie: Square Enix
Obydwa Neo Wymiar I . Dragon Quest 3 przerobić Poszedł mniej więcej w tym samym czasie do bardzo pozytywnego przyjęcia. Jak myślisz, co jest w tym stylu RPG, który sprawia, iż są przez cały czas aktualne?
Gry wykorzystujące najnowocześniejszą technologię są bardzo atrakcyjne. Ulepszona grafika jest pewna, ale spodziewam się, iż przyszłe gry prawdopodobnie będą również zawierać sztuczną inteligencję w innowacyjny sposób, a te gry osobiście jestem bardzo zaintrygowany. Jednak oprócz tych postępów uważam również, iż istnieje wewnętrzna pragnienie związane z doświadczeniami z gier zanurzając się w wirtualnych światach.
Z grami, które mają podobny styl do Fantazjatyjski Neo DimensionGracze mogą odkrywać wirtualny świat i zdobyć poczucie spełnienia, iż opanowali wszystko, co się w nim pojawi. Myślę, iż innym czynnikiem jest to, w jaki sposób te gry pozwalają programistom wykorzystać energię stworzoną z tej niezwykłej technologii, aby opracować unikalną mechanikę, która umożliwia całkowite zanurzenie graczy w wirtualnych światach. Oczywiste jest, iż uświadomienie sobie obu jest wykonalne i myślę, iż reprezentuje to najlepszy rodzaj gry.
Gdy Rozmawiałem z tobą przed premierą Apple ArcadePowiedziałeś, iż chcesz tylko pracować nad grami, które przyniosły ci „prawdziwą radość”. Teraz, kiedy się owinąłeś Fantazjajak wygląda ta radość, jak idziesz naprzód? Czy uważasz, iż chcesz trzymać się znajomych stylów i gatunków takich lub odkrywać nowe rzeczy?
Myślałem o zrobieniu Fantazjatyjski Neo Dimension Moja ostatnia praca, ale fantastyczny zespół, który został zgromadzony w celu ukończenia tego projektu, był tak przyjemny do pracy, iż trudno mi było rozstać się. Ludzie są chciwymi stworzeniami, prawda? Z tego powodu w tej chwili pracuję nad nowym projektem z tym samym zespołem, nad którym pracował Fantazjatyjski Neo Dimension. Na ogół będzie zgodny z podobnym stylem do moich poprzednich prac i będzie to coś, co może być następcą Final Fantasy VI W dobry – naszym celem jest stworzenie czegoś starego, ale nowego jednocześnie. Będzie to część drugiej mojej nuty pożegnania.