Hitman: World of Assassination – sposób na więcej klatek

6 dni temu
Zdjęcie: Hitman: World of Assassination – sposób na więcej klatek


Okazuje się, iż Hitman: World of Assassination na Nintendo Switch 2 ma prosty sposób na zwiększenie liczby klatek na sekundę. Szczegóły znajdziecie w rozwinięciu newsa.

Nie ukrywam, iż bardzo lubię nową trylogię Hitman – noszącą podtytuł World of Assassination – od studia IO Interactive. Oferuje ona spore otwarte poziomy, w których możemy na mnóstwo sposobów podejmować się wykonywania kontraktów. W minionym miesiącu bardzo chętnie sięgnąłem po wersję na Nintendo Switch 2, którą oczywiście zrecenzowałem. Z jednej strony doceniłem ogrom zawartości, aczkolwiek z drugiej nie przeszedłem obojętnie obok pewnych wad. Najważniejsze to w moim przekonaniu wciąż nastawienie na rozgrywkę w trybie online oraz zauważalne spadki liczby klatek na sekundę. Więcej napisałem naturalnie w recenzji, a zabierze Was do niej poniższy odnośnik.

Recenzja: Hitman: World of Assassination [Nintendo Switch 2]

Jak zauważyła redakcja portalu NintendoLife, portal Eurogamer powołał się na materiał przygotowany przez Digital Foundry. Dzięki temu można wpłynąć na płynniejszą rozgrywkę. Mianowicie, po zmienieniu rozdzielczości z 4K do 720p otrzymamy zdecydowanie większą liczbę klatek na sekundę. Dotyczy to korzystania z konsoli Nintendo Switch 2 w stacji dokującej podłączonej do telewizora lub monitora. Nie omieszkałem sprawdzić tego sposobu, a efekt możecie zobaczyć niżej. Wykorzystałem do zobrazowania początek misji w Dubaju.

Digital Foundry podało przykład lokacji o nazwie Whittleton Creek. Wybierając rozdzielczość 4K, musimy liczyć się ze średnią wartością klatek na poziomie 46,88. Natomiast po postawieniu na rozdzielczość 720p zyskujemy aż 62,5% poprawę – średnio 59,95 klatek na sekundę. Nie omieszkałem przygotować odpowiedniego nagrania. Znajdziecie je niżej.

Postanowiłem też sprawdzić rozdzielczość 1080p. Wybrałem również lokację o nazwie Chongqing, w której to Agent 47 porusza się w otoczeniu skąpanym w świetle neonów i w towarzystwie deszczu. Zweryfikowałem oczywiście działanie zarówno w rozdzielczości 4K, jak i 1080p oraz 720p. Niżej możecie obejrzeć przygotowany przeze mnie materiał filmowy.

Na koniec należy zaznaczyć, iż IO Interactive pracuje nad poprawieniem działania swojej gry na Nintendo Switch 2. Być może dostaniemy w związku z tym możliwość cieszenia się płynną rozgrywką bez zmiany rozdzielczości. Opisywane dziś rozwiązanie bynajmniej nie jest idealne. Zwłaszcza jeżeli preferujecie granie w trybie przenośnym. Udokumentowane metody działają wyłącznie w trybie stacjonarnym. Jednak o ile wolicie właśnie takie korzystanie ze Switcha 2, to być może warto sprawdzić wspomniane rozwiązanie? Dajcie nam znać w komentarzach, co o nim sądzicie.

Przypominam, iż IO Interactive pracuje też nad grą o Jamesie Bondzie. Nosi ona nazwę 007: First Light i będzie pokazywana na Gamescomie. Będę obecny na tych targach i kiedy tylko dowiem się czegoś o tej produkcji, podzielę się z Wami informacjami. Pamiętajcie wobec tego, aby regularnie zaglądać zarówno do naszych mediów społecznościowych, jak i na stronę.

Źródło: NintendoLife
Idź do oryginalnego materiału