Informacje o aktualizacji Call of Duty Black Ops z 6 października 26: poprawki dotyczące zdobywania PD, poprawki map i nie tylko

3 godzin temu

Call of Duty Black Ops 6 otrzyma szybką łatkę po premierze, która usunie niektóre błędy, które miały duży wpływ na rozgrywkę, w tym poprawki różnych exploitów na mapach i zdobywanych punktów XP. Większość poprawek poprawiających błędy nie jest aż tak ważnych, ale ta będzie miała ogromny wpływ.

Premiera Black Ops 6 przebiegła wyjątkowo pomyślnie, biorąc pod uwagę dużą liczbę graczy, zwłaszcza biorąc pod uwagę, iż problemy z serwerem były ograniczone, a krytyczne błędy w rozgrywce występowały rzadko. Jednakże one istnieją i Treyarch zamierza zająć się nimi w aktualizacji z 26 października.

Chociaż nie znajdziesz żadnych zmian w balansie broni ani osłabień dla elementów odstających, takich jak nieudana wersja SVD, w tej łatce jest mnóstwo rzeczy, na które warto czekać. Oto pełne informacje o aktualizacji BO6 z 26 października:

Informacje o łatce Full Black Ops z 6 października 26

Tryb wieloosobowy

Ładunki

  • Ostatnio wybrany zestaw wyposażenia zostanie odpowiednio podświetlony po otwarciu menu Zestawy wyposażenia w grze.

Operatorzy

  • Rozwiązano problem z animacją Baileya w menu Operatorów.

Ustawienia

  • Ustawienie „Wycisz licencjonowaną muzykę” działa teraz prawidłowo.

Mapy

  • Babilon
    • Zamknięto exploit umożliwiający graczom wydostanie się poza zamierzony obszar gry w Babilonie.
  • Dolne Miasto
    • Zamknięto exploit, w wyniku którego gracze mogli wydostać się poza zamierzoną przestrzeń gry w Dolnym Mieście.
  • Czerwona kartka
    • Zamknięto exploit, w wyniku którego gracze mogli wydostać się poza zamierzony obszar gry na Czerwonej Karcie.
    • Poprawiona stabilność w Czerwonej Kartce.
  • Ogólny
    • Rozwiązano problem ze stabilnością podczas korzystania z interakcji w grze.

Tryby

  • Zwiększono współczynniki PD i PD broni w trybach, które zapewniały mniej PD niż oczekiwano.
    • Zespołowy deathmatch
    • Kontrola
    • Wyszukaj i zniszcz
    • Strzelanina

Swatanie

  • Rozwiązano problem, który czasami uniemożliwiał szybkie znalezienie gracza zastępczego w przypadku, gdy inny gracz opuścił mecz.

Zasięg strzelania

  • Gracze mogą teraz wybrać zestaw wyposażenia w zasięgu strzału, niezależnie od postępu na poziomie.

Prywatne mecze

  • Mecz prywatny nie będzie już kończył się walką, jeżeli w jednej drużynie nie będzie graczy.

Teatr

  • Poprawiona wydajność podczas oglądania klipów w kinie.

Kurs szkoleniowy

  • Poprawiona stabilność serwera w kursie szkoleniowym.

Sprzęt

  • Wyposażenie taktyczne
    • Maniak
      • Usunięto przyrost PD za wabiki.
    • Dym
      • Rozwiązano problem ze stabilnością podczas używania granatu dymnego.

Seria wyników

  • Pancernik
    • Rozwiązano problem polegający na ciągłym odtwarzaniu dźwięku nadlatującego pocisku z pancernika.

Medale

  • Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe przyznawanie Medalu Asa w pewnych warunkach.

Zombie

Stacja końcowa

  • Rozwiązano problem polegający na tym, iż wyścigi łodzi na Terminusie czasami nie kończyły się prawidłowo.

Wodospady Wolności

  • Rozwiązano problem, który mógł powodować, iż zombie przestawały pojawiać się w Liberty Falls.

Połknąć Gumy

  • Pasek Cudów! GobbleGum zapewnia teraz graczowi odpowiednią cudowną broń.

Rozgrywka

  • Próby SAM-u
    • Poprawiono tekst w próbach SAM, aby poprawnie odwoływał się do LDBR.
    • Naprawiono problem z próbami SAM, które w niektórych przypadkach nie pojawiały się podczas meczów.

Stabilność

  • Dodano różne poprawki dotyczące awarii i stabilności.

Interfejs użytkownika/UX

  • Rozwiązano problem polegający na tym, iż poziomy postępu gracza były nieprawidłowe na tablicy wyników.
  • Rozwiązano problem polegający na tym, iż interfejs nie wyświetlał prawidłowego poziomu postępu gracza w menu głównym.
  • Poprawiona stabilność w menu głównym.

Sklep

  • Sklep zostanie poprawnie zaktualizowany po zakupie pakietu CODE Endeavour.
Idź do oryginalnego materiału