Call of Duty Black Ops 6 otrzyma szybką łatkę po premierze, która usunie niektóre błędy, które miały duży wpływ na rozgrywkę, w tym poprawki różnych exploitów na mapach i zdobywanych punktów XP. Większość poprawek poprawiających błędy nie jest aż tak ważnych, ale ta będzie miała ogromny wpływ.
Premiera Black Ops 6 przebiegła wyjątkowo pomyślnie, biorąc pod uwagę dużą liczbę graczy, zwłaszcza biorąc pod uwagę, iż problemy z serwerem były ograniczone, a krytyczne błędy w rozgrywce występowały rzadko. Jednakże one istnieją i Treyarch zamierza zająć się nimi w aktualizacji z 26 października.
Chociaż nie znajdziesz żadnych zmian w balansie broni ani osłabień dla elementów odstających, takich jak nieudana wersja SVD, w tej łatce jest mnóstwo rzeczy, na które warto czekać. Oto pełne informacje o aktualizacji BO6 z 26 października:
Informacje o łatce Full Black Ops z 6 października 26
Tryb wieloosobowy
Ładunki
- Ostatnio wybrany zestaw wyposażenia zostanie odpowiednio podświetlony po otwarciu menu Zestawy wyposażenia w grze.
Operatorzy
- Rozwiązano problem z animacją Baileya w menu Operatorów.
Ustawienia
- Ustawienie „Wycisz licencjonowaną muzykę” działa teraz prawidłowo.
Mapy
- Babilon
- Zamknięto exploit umożliwiający graczom wydostanie się poza zamierzony obszar gry w Babilonie.
- Dolne Miasto
- Zamknięto exploit, w wyniku którego gracze mogli wydostać się poza zamierzoną przestrzeń gry w Dolnym Mieście.
- Czerwona kartka
- Zamknięto exploit, w wyniku którego gracze mogli wydostać się poza zamierzony obszar gry na Czerwonej Karcie.
- Poprawiona stabilność w Czerwonej Kartce.
- Ogólny
- Rozwiązano problem ze stabilnością podczas korzystania z interakcji w grze.
Tryby
- Zwiększono współczynniki PD i PD broni w trybach, które zapewniały mniej PD niż oczekiwano.
- Zespołowy deathmatch
- Kontrola
- Wyszukaj i zniszcz
- Strzelanina
Swatanie
- Rozwiązano problem, który czasami uniemożliwiał szybkie znalezienie gracza zastępczego w przypadku, gdy inny gracz opuścił mecz.
Zasięg strzelania
- Gracze mogą teraz wybrać zestaw wyposażenia w zasięgu strzału, niezależnie od postępu na poziomie.
Prywatne mecze
- Mecz prywatny nie będzie już kończył się walką, jeżeli w jednej drużynie nie będzie graczy.
Teatr
- Poprawiona wydajność podczas oglądania klipów w kinie.
Kurs szkoleniowy
- Poprawiona stabilność serwera w kursie szkoleniowym.
Sprzęt
- Wyposażenie taktyczne
- Maniak
- Usunięto przyrost PD za wabiki.
- Dym
- Rozwiązano problem ze stabilnością podczas używania granatu dymnego.
- Maniak
Seria wyników
- Pancernik
- Rozwiązano problem polegający na ciągłym odtwarzaniu dźwięku nadlatującego pocisku z pancernika.
Medale
- Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe przyznawanie Medalu Asa w pewnych warunkach.
Zombie
Stacja końcowa
- Rozwiązano problem polegający na tym, iż wyścigi łodzi na Terminusie czasami nie kończyły się prawidłowo.
Wodospady Wolności
- Rozwiązano problem, który mógł powodować, iż zombie przestawały pojawiać się w Liberty Falls.
Połknąć Gumy
- Pasek Cudów! GobbleGum zapewnia teraz graczowi odpowiednią cudowną broń.
Rozgrywka
- Próby SAM-u
- Poprawiono tekst w próbach SAM, aby poprawnie odwoływał się do LDBR.
- Naprawiono problem z próbami SAM, które w niektórych przypadkach nie pojawiały się podczas meczów.
Stabilność
- Dodano różne poprawki dotyczące awarii i stabilności.
Interfejs użytkownika/UX
- Rozwiązano problem polegający na tym, iż poziomy postępu gracza były nieprawidłowe na tablicy wyników.
- Rozwiązano problem polegający na tym, iż interfejs nie wyświetlał prawidłowego poziomu postępu gracza w menu głównym.
- Poprawiona stabilność w menu głównym.
Sklep
- Sklep zostanie poprawnie zaktualizowany po zakupie pakietu CODE Endeavour.