IT Channel Leaders 2025: „To bardzo miłe uczucie odebrać taką nagrodę, być docenionym” – podkreślił Piotr Morko, Newline Interactive

5 godzin temu

Podczas IT Channel Leaders 2025 także branża AV i Edu-technologiczna miała swoje silne akcenty. Jednym z tychże, była nagroda MVP Marketing dla Piotra Morko, European Marketing Managera w Newline Interactive.

Gala w Warszawie zgromadziła nie tylko klasycznych przedstawicieli branży – zatem z firm skupionych na sprzedaży i dystrybucji sprzętu komputerowego, ale też producentów rozwiązań interaktywnych, którzy coraz częściej stają się integralną częścią kanału partnerskiego. Jednym z takich graczy jest Newline Interactive — marka znana z interaktywnych wyświetlaczy, szczególnie docenionych przez segment edukacyjny.

Jest mi niezmiernie miło i jestem bardzo dumny, iż redakcja wyróżnia także osoby z branży nie tylko ze sprzedaży, ale i z marketingu. Cieszę się, iż mogłem odebrać tę nagrodę i być docenionym wśród tak znakomitych gości i marek” – powiedział Piotr Morko, Newline Interactive – „Chciałbym podziękować przede wszystkim kolegom z zespołu – w Polsce, w Europie i globalnie. Bez nich to nie byłoby możliwe. Dali mi szansę sześć lat temu, żebym mógł się rozwijać – od Polski i Europy Wschodniej, aż po całą Europę. Ta nagroda to efekt wspólnej pracy i ogromna motywacja, by iść dalej.”

Granice kanałów technologicznych się zacierają — producenci AV, systemów interaktywnych i klasycznych rozwiązań IT spotykają się dziś w jednym ekosystemie. Newline Interactive, poprzez uczestnictwo i widoczność na wydarzeniu, zaznacza swoją aspirację roli partnera i integratora w tym szerokim kanale. Obecność takich firm jak Newline inspiruje do myślenia, iż partnerstwo w technologii to nie tylko sprzedaż sprzętu, ale wspólne budowanie doświadczeń, edukacji i innowacji – także w segmentach “wizualno-interaktywnych”.

IT Channel Leaders 2025 – Wspólnie świętowaliśmy sukcesy w kanale Partnerskim w branży IT w Polsce

Idź do oryginalnego materiału