Jak naprawić aplikację Cash, gdy wyświetla się komunikat „Oczekuje”.

1 tydzień temu

Aplikacja Cash może być wygodnym sposobem wysyłania i odbierania płatności. Czasami jednak płatność, którą komuś wysłałeś, może sprawiać wrażenie nieotrzymanej. Ale zanim wpadniesz w panikę, wiedz, iż może się tak zdarzyć z kilku powodów i może to nie być Twoja wina. Na szczęście status oczekujący jest tymczasowy. jeżeli wiesz, jak rozwiązać sprawę, możesz mieć pewność, iż wyślesz lub otrzymasz pieniądze w ciągu kilku godzin.

W tym artykule wyjaśniono, dlaczego płatność dzięki aplikacji gotówkowej może oczekujeć i jak ją zwolnić.

Sześć powodów, dla których Twoja aplikacja gotówkowa ma komunikat Oczekuje

Oczekująca płatność z aplikacji Cash lub innej aplikacji internetowej może powodować frustrację i złość. Być może odbiorca zależy od tej płatności, aby rozwiązać pilną sprawę. Ważne jest, aby działać gwałtownie i współpracować z odbiorcą lub nadawcą, aby rozwiązać problem. Sprawdź więc, czy którakolwiek z tych sześciu przyczyn może być przyczyną oczekujenia transakcji.

Słabe połączenie internetowe

Jeśli aplikacja Cash App ustawi Twoją transakcję jako oczekującą, sprawdź, czy nie występują problemy z siecią. Być może sygnał Wi-Fi jest słaby lub rozłączony. Może to spowodować, iż pomyślisz, iż pierwsza transakcja się nie powiodła i ponownie wyślesz płatność. Czasami wszystkie oczekujące przelewy pieniężne zostaną zrealizowane, gdy sygnał Wi-Fi się poprawi.

Serwery mogą mieć problemy

Aplikacja Cash nie może wysyłać pieniędzy podczas awarii serwera. Z aplikacji korzysta miesięcznie ponad 50 milionów osób, a jej serwery są podatne na przeciążenia i przestoje. jeżeli serwery nie będą działać, większość przelewów pieniężnych pozostanie w toku, aż problem się skończy. Aplikacja Cash wyśle ​​powiadomienie online, jeżeli prowadzone będą prace mające na celu rozwiązanie wewnętrznego problemu z systemem. jeżeli w tym czasie nie zobaczysz komunikatu i nie wyślesz pieniędzy, transakcja pozostanie oczekująca do czasu rozwiązania problemu.

problemy z kontem

Jeśli zweryfikowałeś swoje konto w aplikacji Cash i nie naruszyłeś żadnych zasad, poproś odbiorcę, aby sprawdził, czy nie ma problemu po swojej stronie. Być może wysłałeś pieniądze na zablokowane lub zawieszone konto. jeżeli odbiorca nie sprawdzał swojego konta przez jakiś czas, może nie wiedzieć, iż zostało ono zawieszone. Co więcej, jeżeli ich konto jest nowe, Cash App wstrzyma płatność do czasu zakończenia procesu weryfikacji.

Przekroczenie Limitu Transferu dla Konta niezweryfikowanego

Jeśli nie zweryfikowałeś swojego konta, aplikacja Cash App ograniczy kwotę, którą możesz wysłać. Dopóki nie podasz ważnego zdjęcia identyfikacyjnego i innych kluczowych dokumentów, aplikacja nie pozwoli Ci wysłać więcej niż 1000 dolarów miesięcznie. To samo dotyczy odbiorcy, który ma niezweryfikowane konto – może otrzymać tylko 1000 dolarów miesięcznie.

Korzystanie z oznaczonego konta

Aplikacja Cash oznacza konta, które wykazują oznaki nieuczciwych działań, w tym wątpliwych transakcji. jeżeli którakolwiek z Twoich ostatnich transakcji wydaje się wiązać z pewnymi wątpliwymi działaniami, Twoje przyszłe transakcje mogą zostać oznaczone jako „oczekujące”. Aplikacja Cash będzie odrzucać transakcje, które podejrzewa, iż ​​są nielegalne, aby chronić użytkowników przed oszustwem. Na przykład, jeżeli wydaje się, iż druga strona jest kontem hakera, aplikacja Cash App wstrzyma transakcję.

Jeśli aplikacja Cash App podejrzewa, iż ​​świadomie używasz swojego konta do podejrzanych działań, wstrzyma Twoją ostatnią transakcję, niezależnie od tego, czy jesteś nadawcą, czy odbiorcą. jeżeli wiesz, iż Twoje konto jest w porządku, poproś drugą osobę, aby sprawdziła swoje. Być może używają zhakowanego konta, nie wiedząc o tym. Mogą też być hakerami i oszustami, którzy z podejrzanego powodu (aby otrzymać później specjalny prezent itp.) próbują nakłonić Cię do przesłania im pieniędzy.

Ponieważ transakcje w aplikacji Cash App są zwykle realizowane w ciągu kilku minut, oznaczone konto stanowi wczesne ostrzeżenie, iż druga strona może nie być tym, za kogo się podaje. Oflagowując konto odbiorcy, Cash App może uchronić Cię przed stratą pieniędzy.

Serwery banku nie działają

Wysyłając pieniądze dzięki aplikacji Cash, musisz połączyć aplikację ze swoim bankiem, aby zasilić konto aplikacji Cash. Załóżmy, iż nie masz środków w aplikacji Cash i chcesz komuś zapłacić. Masz dwie opcje. Najpierw wpłać gotówkę ze swojego banku do aplikacji, a następnie wyślij płatność. jeżeli zrobisz to w ten sposób, ryzyko, iż Twoja transakcja uzyska status oczekującej, będzie niskie.

Po drugie, możesz zainicjować proces przelewu, a następnie zezwolić aplikacji Cash App na żądanie pieniędzy z Twojego banku. Ale aplikacja Cash nie będzie miała natychmiastowego dostępu do środków, jeżeli serwery banku będą wolne lub nieosiągalne. Oznaczy to Twoją transakcję jako oczekującą do czasu zakończenia przestoju serwerów banku.

Jak rozwiązać problem z aplikacją gotówkową wyświetlającą się informacja o oczekującym problemie

Jeśli pieniądze, które wysłałeś komuś w aplikacji Cash App, przez cały czas oczekują na realizację, wypróbuj następujące rozwiązania:

Napraw problem z siecią

Jeśli zauważyłeś, iż Twoje połączenie internetowe jest słabe, napraw to i sprawdź, czy oczekująca transakcja zostanie wyczyszczona. Po pierwsze, upewnij się, iż nie korzystasz z publicznego połączenia Wi-Fi – publiczna sieć Wi-Fi jest podatna na ataki hakerskie, a problemów z publiczną siecią Wi-Fi i tak nie da się naprawić. Poczekaj, aż uzyskasz dostęp do szybszej prywatnej sieci Wi-Fi. Możesz także przełączyć się na mobilną transmisję danych w swoim telefonie. Na koniec możesz po prostu anulować oczekującą transakcję i wysłać pieniądze później, gdy ustaną problemy z siecią.

Poczekaj na zakończenie konserwacji serwera

Jeśli wysłałeś pieniądze, gdy serwery aplikacji Cash App były wolne lub nieaktywne, możesz po prostu poczekać, aż technicy po ich stronie zakończą pracę. Aplikacja Cash często powiadamia swoich użytkowników o zbliżającej się sesji konserwacji serwera. Jedyne, co można w takiej sytuacji zrobić, to poczekać, aż awaria serwera się skończy. Możesz przez cały czas sprawdzać aplikację Cashstatus serwerawiedzieć, kiedy kończy się przestój.

Rozwiązuj problemy z kontem

Upewnij się, iż zweryfikowałeś swoje konto, masz na nim wystarczającą ilość środków i nie naruszyłeś warunków aplikacji. Skontaktuj się z odbiorcą, aby upewnić się, iż jego konto również ma dobrą opinię. jeżeli Ty lub odbiorca macie problemy z kontem, oczekująca transakcja pozostanie taka, dopóki nie naprawisz sytuacji. Wyszukaj wszystko, co mogłoby przeszkodzić Ci w realizacji udanych przelewów pieniężnych.

Jeśli którekolwiek konto jest nowe, oboje powinniście poczekać, aż aplikacja Cash App zakończy transfer. jeżeli jednak konto odbiorcy jest nieaktywne, musi on skontaktować się z agentem obsługi klienta w celu uzyskania pomocy. Agent poda szczegółowo powód zawieszenia konta i ponownie je aktywuje.

Nie przekraczaj limitu transferu

Jeśli próbowałeś wysłać więcej pieniędzy, niż pozwala na to aplikacja Cash, najlepszym wyborem będzie zweryfikowanie konta. Naciśnij przycisk „Zweryfikuj konto” w swoim profilu, aby potwierdzić, iż dane konta są prawidłowe. Podaj każdy dokument, którego aplikacja Cash App potrzebuje do weryfikacji Twojego konta. jeżeli dokonasz weryfikacji, Cash App zwiększy Twój limit i sfinalizuje oczekującą transakcję. o ile posiadasz zweryfikowane konto, poproś odbiorcę o dokończenie weryfikacji konta.

Skontaktuj się z agentami obsługi klienta w przypadku oznaczonych kont

Jedynym sposobem odblokowania oczekującej transakcji dotyczącej oznaczonego konta jest skontaktowanie się z agentem obsługi klienta. W ten sposób dowiesz się, dlaczego aplikacja Cash App zdecydowała się oznaczyć Twoje konto i co zrobić. Aplikacja Cash może poprosić Cię o ponowną weryfikację konta, jeżeli podejrzewa nielegalne lub oszukańcze działania. Odbiorca powinien również zwrócić się o pomoc, jeżeli aplikacja Cash App oznaczyła jego konto.

Jeśli pojawi się spór, rozstrzygnięcie sprawy może zająć kilka dni lub tygodni. Dlatego należy unikać takiej sytuacji w następujący sposób:

  • Zawsze wysyłaj pieniądze osobie, której możesz zaufać.
  • Połącz karty kredytowe i debetowe noszące Twoje imię i nazwisko.
  • Korzystaj częściej z aplikacji Cash App, aby tworzyć historię transakcji i zwiększać zaufanie.
  • Użyj silnego hasła, aby odeprzeć hakerów.
  • Poczekaj, aż bank naprawi swoje serwery.

Często zadawane pytania

Jak długo moja płatność dzięki aplikacji Cash App będzie oczekująca?

Czas oczekiwania transakcji zależy od przyczyny problemu. jeżeli aplikacja Cash App oznaczyła którekolwiek konto jako nielegalne, rozliczenie oczekującej płatności może zająć więcej czasu. Aplikacja Cash App przetwarza większość oczekujących transakcji średnio w ciągu jednego do dwóch dni.

Czy mogę anulować oczekującą transakcję w aplikacji Cash?

Możesz anulować transakcję, jeżeli dojdziesz do porozumienia z odbiorcą w sprawie anulowania transakcji. Aby anulować, zaznacz oczekującą transakcję i dotknij „Anuluj płatność”. Po rozwiązaniu problemu możesz ponownie wysłać płatność.

Zakończ oczekujące transakcje gotówkowe w aplikacji

Aplikacja Cash przesyła pieniądze natychmiast. jeżeli Twoja transakcja pozostaje w toku, może występować problem z Twoim kontem, kontem odbiorcy lub samą aplikacją Cash. Jedynym sposobem, aby się tego dowiedzieć, jest rozwiązanie problemu, dopóki nie odkryjesz pierwotnej przyczyny. Następnie odbiorca – znajomy, pracownik itp. – otrzyma pieniądze. W przypadku sporu lub naruszenia warunków należy jak najszybciej anulować transakcję.

Idź do oryginalnego materiału