Jak powstał tegoroczny, najbardziej ekscytujący zwiastun gry — Unbeatable

cyberfeed.pl 2 miesięcy temu


Podczas tegorocznej edycji zaprezentowano ponad 100 gier Letni Festiwal GierW ciągu kilku dni duzi wydawcy, tacy jak Microsoft zaprezentował efektowne gry i przyczepy obok niezależni twórcy gier prezentują swoje solowe projekty i wszystko pomiędzy. Niełatwo wyróżnić się w takim tłumie, choćby jeżeli masz mnóstwo zasobów, aby zbudować zwiastun. Co ma robić niezależne studio ze wszystkimi związanymi z tym ograniczeniami? Nie do pokonania dla dewelopera D-Cell oznaczało to konieczność strategicznego podejścia.

„Są dwie rzeczy, których nie da się ustalić przed pokazem, jeżeli chodzi o to, jak twój zwiastun będzie się prezentował — jaka gra będzie wyświetlana bezpośrednio przed twoją i jak ludzie na nią zareagują” Nie do pokonania współreżyser Andrew Tsai powiedział Polygonowi: „Musieliśmy się upewnić, iż możemy dać sobie równe szanse niezależnie od tego, jakie były poprzednie gry, co doprowadziło nas do wprowadzenia wysp w zwiastunie — co wewnętrznie nazywaliśmy momentami „usiądź i zamknij się”.

Tsai podał przykład: Co by było, gdyby zwiastun wyczekiwanej, niemal mitycznej gry, takiej jak Hollow Knight: Pieśń jedwabiu premiera tuż przed zwiastunem gry? Możesz być pewien, iż ten szum przeniesie się na klipy z następnej gry. „Musisz sprawić, by zdali sobie sprawę, iż coś się dzieje, a następnie, gdy tylko powiedzą ‘O, czekaj, hej, na ekranie jest coś interesującego’, podkręć głośność do jedenastu i wszyscy, cóż, siadają i się zamykają” — powiedział Tsai.

„Potrzebowaliśmy… tego, co wewnętrznie nazywaliśmy momentami „usiądź i zamknij się”

I właśnie o to chodzi Nie do pokonania zwiastun zrobił. Zaczyna się powoli i miękko, dosłowny i przenośny płatek na wietrze. Co-reżyser RJ Lake powiedział Polygonowi, iż celem było, aby zwiastun był nudny na początku — pomimo iż gra jest wszystkim, tylko nie tym. Gra rytmiczna rozgrywa się w świecie, w którym muzyka jest nielegalna… i „popełniasz przestępstwa”, według twórcy.

„To jest rodzaj Skinamarink rzecz, gdzie ten film jest celowo nudny jak skała na początku, co zmusza cię do zwracania uwagi na cokolwiek, ponieważ sprawia, iż ​​nawet małe momenty CZEGOKOLWIEK się dzieją wydają się duże, co oznacza, iż ​​jeśli potem dasz ludziom coś, co NAPRAWDĘ jest duże, co wydaje się bardzo fajne, to w rezultacie uderza o wiele mocniej”, powiedział Lake. „A w kontekście ‘wszyscy rzucają w ciebie najfajniejszą rzeczą na świecie’ jedynym sposobem na wymuszenie całkowitego resetu mózgu jest uciszenie się”.

A później Nie do pokonania zwiastun przechodzi w dźwięk alarmu i zaczyna grać muzyka; różowowłosa kobieta śpiewa do mikrofonu. Jest kilka momentów, gdy piosenka nabiera tempa, w których myślisz, iż rytm móc upuść i akcja się zacznie, ale nie — aż do momentu, gdy to nastąpi. Muzyka ustaje i zaczyna się walka: członkowie zespołu zaczynają wielką bójkę z policjantem.

„Wciąż bardzo celowo zachowaliśmy wyspę, a punkt początkowy „akcji” był wielokrotnie zaciemniany przez różne części wydarzeń [and] narastające z czasem”, powiedział Lake. „Masz zimne otwarcie, potem masz karty z logo, potem masz śpiew, a do tego momentu, miejmy nadzieję, przestajesz myśleć o tym, o czym myślałeś, a twoim jedynym pytaniem jest ‘na co, do cholery, patrzę’, a kiedy zadajesz to pytanie, to mniej więcej wtedy Beat zostaje rzucony na ziemię i w końcu zaczynają się rytmy akcji. Robiąc to wszystko, wszystko inne wydaje się ogromne w sposób, w jaki absolutnie nie może, jeżeli po prostu zaczniesz, powiedzmy, od podwójnej części utworu”.

Hej! Ja reżyseruję tę grę @pixelhavokk (oboje zajmujemy się zbyt wieloma rzeczami, aby je wszystkie wymienić w pozostałej przestrzeni tego tweeta) A teraz, kiedy minął już dzień i przespałam ponad godzinę, myślę, iż czas omówić trochę proces powstawania tego zwiastuna! Super https://t.co/3SGdCcz7k3

— rj (@spellbang) 11 czerwca 2024 r.

Firma D-Cell zaczęła myśleć o zwiastunie co najmniej dwa lata przed jego premierą — to było doświadczenie Jezioro szczegółowo opisane w wątku na X w czerwcu. (Gra została po raz pierwszy ujawniona w 2021 roku kiedy ruszyła kampania na Kickstarterze;zebrano 267 402 dolarów I opublikowano demo.) Kilku innych deweloperów D-Cell utworzono X wątków, aby omówić procespodobnie jak kompozytor i projektant dźwięku Vas, który powiedział Polygonowi, iż to oczyszczające móc w końcu porozmawiać o zwiastunie i o tym, ile uwagi w niego włożono. „Nie można za bardzo rozbić szwu w grze, bo w przeciwnym razie zepsujesz ją wszystkim, ale niemożność porozmawiania o *czymkolwiek* może być bardzo izolująca” — powiedział.

„wiedza, jak mówić w imieniu gry i jak gra powinna mówić sama za siebie, jest ostatecznie kluczowa dla wyróżnienia się z tłumu”

Taki proces — poświęcanie tak dużo czasu i wysiłku na zwiastun — nie jest standardem w branży gier wideo, jak twierdzi kilku deweloperów D-Cell. Ale to podstawowa część Nie do pokonaniarozwoju.

„Przejście od plansz do stanu końcowego odbywa się w różnych miejscach, ponieważ nie tworzymy tylko animowanego zwiastuna; wszystko to jest częścią całości, co oznacza, iż ​​budujemy rzeczy [inside the game] na serio obok tego”, powiedział Lake. „Rzeczywiste ujęcia, których użyliśmy, zmieniały się tak, tak szybko, gdy powstawał ten zwiastun, po prostu dlatego, iż natura tworzenia gier jest taka, jaka jest, a niektóre rzeczy są gotowe wcześniej lub później, niż się spodziewaliśmy, więc wciąganie przechwytywania rozgrywki staje się nieustannym zestawem talerzy obracających się, aby dowiedzieć się, jakie dokładnie są te ujęcia”.

To dużo pracy, ale jest to niezbędne nie tylko do uzgodnienia wizji zwiastuna, ale także do nadania tonu grze. „A jeżeli masz [the game’s voice] jako zamek, naprawdę pomaga skupić się na tym, co jest ważne podczas tworzenia”, powiedział koproducent Jeffrey Chiao dla Polygon. „Oczywiście, wiedza, jak mówić w imieniu gry i jak gra powinna mówić sama za siebie, jest ostatecznie kluczowa dla wyróżnienia się z tłumu — nasz zwiastun miał w szczególności utrwalić ten głos dla wszystkich, kto zwraca uwagę”.

Wszystko ze zwiastuna pochodzi bezpośrednio z gry, co pomogło uzasadnić ilość pracy, jaką włożono w stworzenie zwiastuna, poza samym szumem medialnym, jaki by zbudował. „Gdybyśmy robili coś w rodzaju „filmowego zwiastuna”, nie byłoby mowy, żeby cokolwiek z tego zmieściło się w naszym harmonogramie produkcji” — powiedział Tsai.

No cóż, poza jedną rzeczą: Pamiętasz to drzewo z początku? Richard Gung, programista i artysta efektów wizualnych na Nie do pokonaniapowiedział Polygonowi, iż różowe drzewo od początku zostało zrobione specjalnie na potrzeby zwiastuna — „zabawny, zespołowy wysiłek w ostatniej chwili”. Tsai gwałtownie narysował drzewo po „bieganiu po [a] „Rozmowa głosowa”, a Gung animował drzewo, aby wyglądało, jakby delikatnie powiewało na wietrze: „Cięcie jest tak szybkie, iż choćby nie widać”, powiedział Gung. Tsai powiedział, iż D-Cell wprowadzał zmiany w ujęciach, czasie i muzyce „aż do dnia zgłoszenia”.

Obraz: D-Cell Games

Nie do pokonaniaMarketing ‘s, jak dotąd, zadziałał. Lake powiedział, iż gra jest najczęściej umieszczaną na liście życzeń przez wydawcę Playstack; ustanowiła również rekord wydawcy pod względem liczby życzeń pierwszego dnia. Jest wielu użytkowników PlayStation, którzy również umieścili grę na liście życzeń, powiedział.

„Ale to wszystko odbiega od prawdziwej odpowiedzi, która jest sednem sprawy, a która tak naprawdę sprowadza się do tego, iż jest to dla nas ważne” — powiedział Lake — „ponieważ ważne było, aby uzyskać coś, co naprawdę skrystalizuje rzecz, którą tworzymy na świecie i pokaże, czym to może być dla wszystkich i jaka jest wizja tej rzeczy w superjasny sposób”.

Kontynuował: „To prawie niemożliwe do zrobienia z tekstem, gdy próbuje przekazać uczucie i wizję, których nie da się ująć w słowa, ale mam nadzieję, iż mimo to jest to coś łatwego do zrozumienia. A zimna część marketingu biznesowego po fakcie, mam nadzieję, po prostu przychodzi naturalnie, gdy ludzie to widzą i na to reagują. Ale chcę, żeby tak się stało, ponieważ ludzie są naprawdę podekscytowani tą rzeczą”.





Source link

Idź do oryginalnego materiału