Jak uprawiać rośliny i zasoby w Starfield – budowa placówki szklarniowej

1 rok temu
Zdjęcie: Jak uprawiać rośliny i zasoby w Starfield – budowa placówki szklarniowej


Planety są odsłonięte nie bez powodu, ponieważ każda galaktyka wzywa twoje imię, aby eksplorować, gromadzić i uprawiać zasoby. Jednak polowanie na Zasoby może być długie, jeżeli 1. nie wiesz, gdzie szukać lub 2. używasz Przecinarki jedynie do zbierania materiałów. Gromadzenie zasobów faktycznie daje wiele możliwości graczom, którzy chcą pozyskać określone zasoby, czy to dla swojej placówki, czy też ulepszyć określone przedmioty w swoim arsenale, takie jak broń lub zbroja. Ale byłbyś zaskoczony, jak wiele Rośliny (Fauna) mogą osiągnąć w Starfield. Te zebrane mogą w rzeczywistości zapewnić ci pozbawione zasobów, których możesz użyć lub które można hodować w celu zwiększenia określonych umiejętności Starfield. jeżeli chcesz wiedzieć, jak uprawiać rośliny, to jest przewodnik Vincenta, jak zrobić Szklarnia w Starfieldzie.

Wymagania dotyczące szklarni dla budowy placówki

Bardzo ważnym pierwszym krokiem, zanim w ogóle zaczniesz znajdować planetę, na której chcesz rozpocząć zbiór i uprawę roślin, jest umieszczenie kilku punktów umiejętności w Inżynieria placówki Umiejętność naukowa. Jest to umiejętność poziomu 3 i wymaga wielu rang, aby pomyślnie stworzyć szklarnię. W tym momencie powinieneś już mieć czas i punkty Botanika Umiejętność naukowa (poziom 2), ponieważ zwiększa twoje szanse na znalezienie unikalnych i rzadszych gatunków roślin, jednocześnie zwiększając szansę na wypadanie zasobów zebranych z zebranych roślin.

Teraz, gdy posiadasz odpowiednie Umiejętności potrzebne do rozpoczęcia budowy, uprawy i zbiorów, musisz zebrać wszystkie odpowiednie materiały potrzebne do stworzenia struktur Posterunku – w tym przypadku Szklarni. Będziesz musiał odwiedzić tych sprzedawców, aby zebrać zasoby potrzebne do Placówki. Zasoby te są istotne zarówno przy tworzeniu szklarni, jak i innych niezbędnych konstrukcji potrzebnych do osiągnięcia 100% badania planety na wybranej planecie pod kątem uprawy roślin:

  • Ramki adaptacyjne – Amoli Bava (New Atlantis, Jemison), Dietrich Sieghart (Sieghart’s Outfitters, Neon), Wen Tseng (New Atlantis, Jemison) i Zoe Kaminsky (Trade Authority, New Atlantis, Jemison).
  • Aluminium – Amoli Bava (New Atlantis, Jemison), Dietrich Sieghart (Sieghart’s Outfitters, Neon) i Saburo Okadugbo (Neon).
  • Benzen – Amoli Bava (Nowa Atlantis, Jemison), Wen Tseng (Nowa Atlantyda, Jemison), Diestrich Sieghart (Sieghart’s Outfitters, Neon) i Manaaki Almonte (Trade Authority, Cydonia, Mars).
  • Beryl – Amoli Bava (Nowa Atlantyda, Jemison), Dietrich Sieghart (Sieghart’s Outfitters, Neon) i Wen Tseng (Nowa Atlantyda, Jemison).
  • Chlor – Amoli Bava (Nowa Atlantyda, Jemison), Dietrich Sieghart (Sieghart’s Outfitters, Neon) i Wen Tseng (Nowa Atlantyda, Jemison).
  • Miedź – Amoli Bava (Nowa Atlantyda, Jemison), Dietrich Sieghart (Sieghart’s Outfitters, Neon), Saburo Okadugbo (Neon) i Wen Tseng (Nowa Atlantyda, Jemison).
  • Fluor – Amoli Bava (Nowa Atlantyda, Jemison), Dietrich Sieghart (Sieghart’s Outfitters, Neon) i Wen Tseng (Nowa Atlantyda, Jemison).
  • Żelazo – Amoli Bava (Nowa Atlantyda, Jemison), Dietrich Sieghart (Sieghart’s Outfitters, Neon), Saburo Okadugbo (Neon) i Wen Tseng (Nowa Atlantyda, Jemison).
  • Środek metaboliczny – Amoli Bava (New Atlantis, Jemison), Dietrich Sieghart (Sieghart’s Outfitters, Neon), Wen Tseng (New Atlantis, Jemison) i James Newill (Newill’s Goods, Neon).
  • Nikiel – Amoli Bava (Nowa Atlantyda, Jemison), Dietrich Sieghart (Sieghart’s Outfitters, Neon), Saburo Okadugbo (Neon) i Wen Tseng (Nowa Atlantyda, Jemison).
  • Odżywka – Amoli Bava (New Atlantis, Jemison), Jemison Mercantile (New Atlantis, Jemmison) i Denis Averin (Cydonia, Mars)
  • Wskaźniki reaktywne – Dietrich Sieghart (Sieghart’s Outfitters, Neon) i Zoe Kaminsky (Trade Authority, New Atlantis, Jemison).
  • Szpachlówka – Amoli Bava (New Atlantis, Jemison), Jemison Mercantile (New Atlantis, Jemison) i UC Exchange (Cydonia, Mars).
  • Wolfram – Amoli Bava (Nowa Atlantyda, Jemison), Dietrich Sieghart (Sieghart’s Outfitters, Neon), Saburo Okadugbo (Neon) i Wen Tseng (Nowa Atlantyda, Jemison).

Pamiętaj, aby skorzystać z miejsca siedzącego w pobliżu sprzedawców, aby zresetować ich zapasy, pomijając 24 godziny w grze. jeżeli to nie zadziała, spróbuj pominąć 1-3 dni. Wymieniliśmy wszystkich dostawców dostępnych w Starfield, którzy posiadają te przedmioty, więc powinieneś być w stanie kupić to, czego potrzebujesz do budowy. jeżeli nie chcesz wydawać pieniędzy, ale chcesz gromadzić zasoby, zapoznaj się z naszym przewodnikiem: Jak wydobywać duże złoża w celu zbierania dużych ilości zasobów dzięki ekstraktora.

Powiązany: Jak podnosić i przenosić przedmioty w Starfield.

Poniżej znajduje się dokładna liczba materiałów potrzebnych do wykonania każdego przedmiotu.

Budowa szklarni w Starfield

Ponieważ do tej wersji potrzebujesz mnóstwo miejsca do przechowywania, pamiętaj o rozszerzeniu ładowni o ładownie StorMax. Jest to najważniejsze dla tych, którzy chcą stworzyć wiele placówek i różnych struktur do pozyskiwania zasobów. Następnie musisz znaleźć planetę nadającą się do zamieszkania, na której kwitnie życie roślinne. Kiedy znajdziesz idealną planetę do uprawy Flory, pamiętaj, aby przed wylądowaniem zapoznać się z zakładką FLORA w Przeglądzie planety mapy gwiezdnej.

Tutaj zaczyna się Twoja szklarnia. Udaj się do biomu na planecie, gdzie kwitnie Flora. Po wylądowaniu użyj skanera, aby zlokalizować życie roślinne. Aby rozpocząć budowę, umieść Placówka w dół i użyj tego trybu budowy placówki, aby znaleźć strukturę potrzebną do zebrania dużych ilości zasobów. Przejdź do Craftingu i wybierz Laboratorium badawcze (wymaga x2 aluminium, x1 miedzi i x1 berylu). Wybierz i poszukaj Ogrodnictwo co pochłonie mnóstwo twoich zasobów zakupionych od sprzedawców lub zebranych z planet.

Następnie potrzebujesz Przemysłowy stół warsztatowy dla tej placówki (wymaga x2 aluminium i x1 żelaza). Jest to potrzebne do stworzenia x8 Mag Zbiornik ciśnieniowy (wymaga x2 aluminium i x1 niklu) dla Budynki Ogrodnicze które pełnią funkcję szklarni w Starfield. Po wykonaniu tej czynności zauważysz, iż nie można go umieścić w Twojej Posterunku. Aby postawić budynek ogrodniczy, musisz w 100% zbadać planetę, używając skanera i znajdując całą faunę, florę i zasoby. Możesz użyć A Wzmacniacz skanowania w zakładce Różne w konstrukcji placówki (wymaga x2 aluminium, x1 miedzi i x1 berylu), aby pomóc Ci szybciej dostać się na planetę w 100%.

Jeśli używasz Scan Booster, będziesz potrzebować jednego i drugiego Układy słoneczne Lub Turbiny wiatrowe do zasilania tej konstrukcji. Badając florę w okolicy, sprawdź, czy możesz wyprodukować więcej tego samego gatunku roślin, sprawdzając szczegóły skanowania pod nazwą rośliny przy wyposażonym skanerze. jeżeli ’Dozwolona produkcja placówek’ widać, możesz rozpocząć budowę szklarni. Teraz, gdy sprawdzisz tryb budowy placówki, pod ikoną znajdziesz szklarnię Zakładka Konstruktorzy (wymaga x2 fluoru, x1 wskaźnika reaktywnego, x2 ramki adaptacyjnej, x1 szczeliwa).

Jak uprawiać rośliny w Starfield

Dzięki szklarni możesz wykorzystać energię słoneczną lub wiatrową do ładowania tej konstrukcji. The konsola na zewnątrz Szklarni powie Ci, jakie zasoby są dostępne do zebrania poprzez produkcję Roślin. Można je hodować tylko wtedy, gdy w 100% zbadałeś planetę, a konkretnie florę. To, co musisz teraz zrobić, to utworzyć plik Ekstraktor wody (wymaga x2 aluminium, x2 niklu i x1 żelaza). To wymaga Przechowywanie cieczy (wymaga x3 aluminium, x2 niklu i x1 ramy adaptacyjnej), aby zbierać wodę, którą pobierasz bezpośrednio z planety. Upewnij się, iż Twój magazyn jest połączony z ekstraktorem i szklarnią. Wreszcie użyj Solidne przechowywanie (wymaga x2 aluminium, x1 adaptacyjnej ramy i x3 żelaza) i połącz to ze szklarnią, aby wszystko, co zrobisz, zostało umieszczone bezpośrednio w magazynie.

Teraz, gdy Szklarnia jest w pełni wykorzystana, wszystko, co odkryłeś, skanując Planetę i jej florę, będzie dostępne do wytworzenia w Szklarni i przeniesione bezpośrednio do Zasobów, które możesz przenieść poza Magazyn i do swojego Osobistego Ekwipunku, aby zabrać ze sobą Ty.

To był nasz pełny przewodnik na temat budowy szklarni w Starfield do hodowli flory. Więcej informacji na temat tej gry znajdziesz w naszej relacji z GJ w sekcji Starfield, którą znajdziesz tutaj. Dziękujemy za przeczytanie tego przewodnika.

O autorze

Hadley Vincent

Hadley jest niezależnym pisarzem dla dziennikarza graczy. Pracują w firmie od października 2022 r. Mając tytuł licencjata z psychologii, Hadley koncentruje swoją kreatywność i pasję na grach wideo, zajmując się przede wszystkim horrorami, strzelankami FPS i wszystkim, co ma świetną narrację. Często Hadley będzie omawiać najnowsze niezależne horrory lub przebywać w strefie DMZ Call of Duty. Uwielbiają dobrą historię, która nie pozwala im zasnąć w nocy, czy to ze względu na strach, czy na historię.

Więcej opowiadań Hadley Vincent


Idź do oryginalnego materiału