Jak założyć szlaki handlowe z kupcami w cywilizacji 7

cyberfeed.pl 3 godzin temu


Trasy handlowe W Cywilizacja 7 Czy uzyskasz dostęp do zasobów innych mocy i premii, które ci dają. Musisz skonfigurować trasy handlowe, jeżeli wybierasz się na wiek starożytności Ścieżka spuścizny ekonomicznej i jego kamienie milowe. Jest to również klucz do zabezpieczenia Zwycięstwo gospodarcze.

Nasz Cywilizacja 7 Przewodnik poinformuje, co musisz zbadać, aby odblokować kupcy I trasy handlowei jak korzystać z Zasoby handlowe dostajesz od nich.

Jak odblokować kupców w cywilizacji 7

Zdjęcie: gry Firaxis/2K za pośrednictwem Polygon

Aby założyć trasę handlową, musisz odblokować kupcy. Kupcy są unikalni dla wszystkich wieku, więc będziesz musiał je odblokować trzy razy w trakcie gry:

  • W Wiek starożytnościznajdziesz je pod Kodeks praw w drzewie obywatelskim. Najpierw będziesz musiał zbadać mistycyzm i dyscyplinę.
  • W Wiek poszukiwańsą pod Ekonomika Węzeł obywatelski, jedna z pierwszych opcji, które masz.
  • W Współczesny wieksą odblokowane przez Silnik parowy W drzewie technologicznym również jedna z pierwszych opcji.

Po odblokowaniu kupców (lub wersji kupców w cywilizacji) musisz szkolić ich w mieście lub mieście.

Jak używać kupców w cywilizacji 7

Kupcy mają dwa zastosowania w Cywilizacja 7: Budowanie dróg i tworzenie szlaków handlowych. Drogi są sposobem, aby twoje osady na tym samym kontynencie były ze sobą połączone, przyspieszyć podróż między nimi i dzielić jedzenie. Niektóre osady łączą się automatycznie drogi, ale nie wszystkie, i wtedy potrzebujesz kupca.

Kupcy tworzą również drogi między osadami dwóch różnych cywilizacji, gdy ich używasz do stworzenia Trasa handlowa. Drogi handlowe są sposobem na import zasobów z innych cywilizacji i (niektórych) niezależnych państw miast.

Jak ustanowić drogę handlową w cywilizacji 7

Pierwszym krokiem w założeniu trasy handlowej jest znalezienie kogoś, z kim można się wymienić. Możesz wysłać kupca, aby wędrował bez celu, ale lepiej to zrobić z zwiadowca – Pierwsza jednostka, którą i tak powinieneś trenować w każdej grze.

Musisz znaleźć czyjeś miasto lub miasto. Nie możesz handlować z państwami miasta, dopóki nie będą się z tobą dostosować i zwierzchnik.

I wreszcie będziesz potrzebować związku nieprzyjazny lub lepszy Z kimkolwiek chcesz handlować. Zasadniczo nie możesz aktywnie być z nimi na wojnie.

Gdy będziesz mieć kogoś do handlu – i zbadasz niezbędną technologię lub obywatelstwo, aby odblokować kupców – będziesz musiał trenować (lub kupić) kupiec. Kupcy wymagają około 40 produkcji do szkolenia.

Zdjęcie: gry Firaxis/2K za pośrednictwem Polygon

Kiedy pojawi się Twój sprzedawca, otrzymasz okienko z listą potencjalnych partnerów handlowych i ulepszonych zasobów, które mają, które osady mają. Możesz wysłać swojego sprzedawcy, gdziekolwiek chcesz, lub możesz kliknąć osadę z listy, aby automatycznie powiększać mapę do miejsca docelowego.

Zdjęcie: gry Firaxis/2K za pośrednictwem Polygon

Osady, z którymi możesz tworzyć trasy handlowe, będą zielone, a te, których nie możesz być czerwony (więcej na ten temat za sekundę). Gdy twój kupiec wyruszy do osady, otrzymasz nowy przycisk, który tworzy Trasa handlowa.

W następnej turze będziesz mógł przypisać Zasoby handlowe Dostajesz się z niego do swoich osad.

Dlaczego nie mogę założyć trasy handlowej w cywilizacji 7

Istnieje wiele powodów, dla których możesz nie być w stanie założyć trasy handlowej, ale większość z nich nie jest łatwa do zrozumienia samodzielnie. Dużo czasu, bezpieczniej jest cię przyjąć żargoni poczekaj, aż twój doradca ekonomiczny wpadnie, opowie o okazji.

Zdjęcie: gry Firaxis/2K za pośrednictwem Polygon

Po pierwsze, musisz być w stanie dotrzeć do ugody, którą handlujesz z lądem lub drogą morską. Odległość do ugody musi znajdować się w maksymalnej długości trasy handlowej. Wszystko to wpływa obywatelka i technologia, którą badasz liderTwój wybór cywilizacji i w jakim wieku jesteś. W zakładzie domyślnym odległość trasy handlowej jest dość krótka.

Ugoda, z którą próbujesz handlować, musi również mieć zasób handlowy, aby ci dać. Zasoby-kwadratowe ikony na mapie-są w trzech typach: zasoby Empire (zasoby pozostające w imperium), zasoby miasta (zasoby, które można przypisać tylko miastom) oraz zasobów bonusowych (zasoby, które można przypisać, które można przypisać albo miasta lub miasta). Tylko zasoby miasta i dodatkowe mogą podróżować drogą handlową. Jednak jaki rodzaj zasobu coś jest, nie pojawia się na wyskakującym okienku, gdy unosicie się nad zasobem. Zasadniczo zasoby Empire to rzeczy, które ci dają Produkcja bonusy do budowania budynków i cudów, a inne (możliwe do handlu) zasoby dają ci bonusy na inne plony, takie jak Żywność I Szczęście.

Wreszcie, musisz mieć dostępną drogę handlową z przywódcą cywilizacji docelowej. Zaczynasz od jednej trasy handlowej na drugiego lidera.

Jak zrobić więcej tras handlowych w cywilizacji 7

Zdjęcie: gry Firaxis/2K za pośrednictwem Polygon

Dodasz trasy handlowe z Poprawić stosunki handlowe Działanie dyplomatyczne. Za każdym razem, gdy to robisz, natychmiast dodaje jedną możliwą drogę handlową z tym liderem. Problem polega na tym, iż adekwatnie nie można zobaczyć liczby dostępnych tras handlowych. Łatwo jest skończyć z o wiele więcej szlaków handlowych niż drugi lider ma choćby osady.

Jeśli możesz, lepiej jest zwiększyć wpływ i poczekać, aż będziecie przeszkolone. Kiedy zobaczysz, iż nie ma dla nich żadnych tras (miasta są na czerwono), popraw stosunki handlowe z tym, kogo chcesz. Jest natychmiast, więc będziesz mógł wskoczyć z powrotem do kupca i skonfigurować nową trasę.

Więcej Cywilizacja 7 przewodnicy, zobacz naszych wyjaśniających Floty skarbowe I odległe ziemie. Plus, oto lista wszystkich zwycięstwa i nasze zalecenia dotyczące najlepsi liderzy Na początek.



Source link

Idź do oryginalnego materiału