Kingdom Come Deliverance 2 Niezbędne zło zadane zadanie Przewodnik

4 tygodni temu
Zdjęcie: Kingdom


Po zakończeniu Twojej firmy w Nebakov, kolejnym zadaniem Henry’ego jest przesłuchanie jednego z schwytanych bandytów w tym samym lochu Trosky, który utrzymywał Hansa w Niezbędne zło.

Porozmawiaj z Caponem o proponowanym przesłuchaniu więźnia bandyta w Trosky Castle, a pomimo jego przelotu z lordem von Bergow, Hans nie jest zbyt chętny do obrócenia śruby – dosłownie – jeżeli chodzi o przesłuchanie, a Henry. Ale zadanie zostało im doszło do osiągnięcia, jak tylko mogą, dlatego będą musieli to zrobić.

Kiedy rozmowa się kończy, założyj swój najwyższy strój charyzmy (mój dotarł do 22 z biżuterią) i podążaj za Hansem na dół i do piwnic, gdzie znajdziesz pokój tortur lochu. Współdziała z klamką drzwi i rozpocznie się scena. Pamiętaj, iż gdy ta scena odtwarza twoje wybory, często będą mieli czas – jednak przez cały czas możesz zatrzymać grę, jeżeli potrzebujesz czasu w myślenie.

Również, To zadanie jest łatwiejsze, jeżeli udało ci się odkryć plan bandyty, kiedy odwiedziłeś Nebakov. jeżeli wolisz przyjść z tymi informacjami, możesz załadować poprzedni zapis, aby odtworzyć powrót do zadania siodła – nie trwa długo, jeżeli wiesz, co robisz.

Alternatywnie, jeżeli jeszcze nie znasz planu bandyty, musisz polegać na zastraszaniu, aby uzyskać to, czego chcesz. Mój najlepszy strój przyniósł wynik 15 zastraszania, co wystarczyło, aby wyciągnąć wszystkie informacje z więźnia.

Jak przesłuchać wszystkie informacje z więźnia

Więzień zaczyna się dość, pokazując bunt w obliczu porywaczy. Kiedy pyta, kim jesteś, przedstaw się jako Henry i Hans – grając w dobrym glinie na początek. Kontynuuj temat, najpierw wypróbowując rzeczy w łatwy sposób, a następnie obejrzyj szczypiec na lufie po lewej stronie.


Kredyt obrazu: Warhorse Studios/Jugo Mobile

Zapytaj, kim jest przywódca ich zespołu, wtedy, gdy przez cały czas odmawia, masz szansę oprzeć się na swojej charyzmie lub wiedzy, którą zebrałeś z poprzedniego zadania. jeżeli śledziłeś nasz przewodnik po powrocie w zadaniu siodle i odkryłeś działkę bandytową w Nebakov, otrzymasz tutaj dwie opcje rozmowy z gwiazdkami, zaczynając od „już to znamy”, a kiedy rozmawiałeś z Nebakiem, przywołano lider, o którym mowa, powołano lidera jako „kapitan”.

Alternatywnie musisz wypróbować kontrolę zastraszania, którą przekazałem o 15 – lub przejść do narzędzi. Korzystanie z narzędzi obniży Twoją reputację w HANS, ale jest to jedyny sposób na uzyskanie Intela inaczej.

To trochę łamie determinację więźnia, zamieniając go, by mówił o człowieku, którego najwyraźniej zna. W swojej odpowiedzi nadaje ci imię: Jan.


Kredyt obrazu: Warhorse Studios/Jugo Mobile

Następnie zapytaj, gdzie ukrywa się zespół, mimo iż już wiesz, iż przejęli fort.

Wreszcie, odbierz osobistą wendetę Henry’ego i zapytaj o mężczyznę, którego nazywają Istvan Toth. Tutaj możesz przejść do narzędzi tortur lub dalej użyć swojej charyzmy i wiedzy. Z 20 charyzmy udało mi się zmusić go do mówienia o Toth. Dostajesz potwierdzenie, iż jest tam z bandytami, ale mężczyzna tak naprawdę nie wie nic o twoich mieczach, więc możesz go porzucić, aby uniknąć utraty twarzy z Hansem.

Teraz poproś o więcej informacji o ich lidera. W tym miejscu narzędzia tortur będą musiały wyjść, jeżeli nie uda ci się sprawdzić zastraszanie. Mówi, iż lider jest szlachcicem, który twierdzi, iż dbają o lokalną ludność, ale iż nie wie więcej.


Kredyt obrazu: Warhorse Studios/Jugo Mobile

Twoje następne pytanie dotyczy tego, skąd pochodzi lokalne wsparcie dla milicji. Ale znowu, instrumenty tortur będą musiały wyjść, jeżeli nie zdasz pierwszego czeku. Dostajesz kolejną kontrolę zastraszania, którą minąłem 16, ale tak czy inaczej więzień implikuje Oldę, młodszego Lorda Semine, jako tę, która ma bandytów.

Na koniec zapytaj o własną zasadzkę. Mówi, iż zasłużyłeś na to tak samo jak każdy z sług von Bergowa, ale możesz odpowiedzieć, iż nie służycie Panu, jesteście tylko wysłannikami pokoju. Możesz tutaj wypierać więcej kary, ale nie ma już nic do powiedzenia. To wszystko, co z niego wyciągniesz. Więc zakończ tam przesłuchanie, aby uniknąć utraty reputacji z Hansem.


Kredyt obrazu: Warhorse Studios/Jugo Mobile

Po przesłuchaniu następnym wyborem jest to, czy powiedzieć von Bergow o możliwej zdradzie w Semine. jeżeli podążyłeś ścieżkę kowala na ślub, ludzie Semine są wśród twoich przyjaciół z Jaunt i innych zadań. Jednak w przyszłości nie wyglądałoby to dobrze, gdyby wyszło na jaw, iż wstrzymałeś informacje.

Czy powinieneś powiedzieć von Bergow o Semine?

Jeśli zdecydujesz się powiedzieć lordowi von Bergow o Semine:

  • Zostaniesz postawiony na ścieżce, która zmusza cię do strony albo z lordem Semine i jego sługami lub Hashek Burgrave
  • Obie te trasy spowodują, iż dwór Semine zostanie zwolniony i spalony na ziemię
  • Bocznica z Semine spowoduje śmierć Hashka, a Hans i Henry musieli kłamać von Bergow o bitwie
  • Po stronie Haszka w dowolnym stopniu spowoduje śmierć Garly, córka Agnes the Bulifon i inni mieszkańcy Semine w gwałtowne sposób

Jeśli jednak okłamujesz von Bergow i nie mów mu o Semine:

  • Niezbędne zło kończy się tam, a historia trwa do następnej części
  • Semine Manor nie jest wychowywany przez Burgrave, a bohaterowie mają szansę na inny los

W bezdusznym i interesującym znaczeniu warto pamiętać z tego impasu, iż misją Henry’ego i Hansa jest pobieranie umowy z von Bergow w imieniu Radziga i Hanusha, a praca przeciwko von Bergow stawia ci sprzeczne z tym.

Jednakże, Zamek Trosky traktował cię surowo na każdym krokui możesz poczuć, iż gra w blisko klatki piersiowej jest uzasadniona…

Biorąc pod uwagę gwałtowny i bezmyślny sposób ataku Burgrave na Semine, Osobiście rozważam okłamanie Pana von Bergow i zachowanie zaangażowania Semine dla siebie „dobrej” trasyponieważ chroni przyjaciół i sojuszników, których znasz, byli niewinni.

I odwrotnie, jeżeli grasz o bardziej dramatyczną historię i gdzie działania mają trudne i moralnie niejednoznaczne konsekwencje, ujawnij zaangażowanie Semine.

Dlatego jeżeli powiesz von Bergow, iż Olda jest w lidze z bandytami, zarówno Pan, jak i Burgrave są wściekłe, a chociaż otrzymasz Charyzmy, aby dać słowo dla reszty gości weselnych, zostaniesz umieszczony na Ścieżka, która zmusza cię do obu stron z zdrajcami w Semine lub Burgrave.

Na tej ścieżce, z najlepszym człowiekiem von Bergowa, będziesz następnie wybrać się na Semine, aby wynosić sprawiedliwość. Podążając za Burgrave, porzuci cię do zasadzki w noc poślubną, a także więcej o bandytach. Ubój, którego Burgrave był świadkiem w zasadzce, utwardził go przeciwko jakimkolwiek przyszłym spiskowcom i staje się jasne, iż nie ma tu żadnej niestosowania przemocy.


Kredyt obrazu: Warhorse Studios/Jugo Mobile

Wewnątrz wewnętrznego dziedzińca w Semine, Burgrave, Lord Semine i Garly Exchange Słowa, ale po powiedzeniu, aby spróbować rozwiązać sprawy spokojnie, Lord Semine błaga Haszka o opuszczenie Oldy w zamian za informacje o zespole bandytów.

W miarę wyczerpania sytuacji, gdy zostanie wyświetlony, możesz popierać uczciwy proces. Ale to twój następny wybór naprawdę ma znaczenie.

Jeśli powiesz „nic nie powinno się spalić”, to stawia cię w walce z Burgrave i Troskankowymi Żołnierzami.

Kiedy zostaną pokonane, możesz grillować semines na temat tego, co dzieje się dalej. Olda powtarza tę samą linię o liderze bandyty, który jest szlachetnym, który „troszczy się” o powszechną rolkę i iż von Bergow jest zdrajcą. Jednak wraz z umarłem Burgrave staje się jasne, iż jedynym wyjściem jest ucieczka Semine, dwór zostanie spalony, a Henry i Hans kłamali o tym, co się stało.

Pomimo obawy Capona, von Bergow przełknie to, co go karmisz, a zadanie przechodzi do następnego kroku, w którym jesteś zaproszony na spotkanie wasali w celu omówienia napaści na Nebakova.

Alternatywnie, jeżeli wpadniesz w Trosky Knights, wybucha walka, gdy Lord Semine odmawia rezygnacji ze swojego syna. W kolejnej bitwie Lord Semine zostaje powalony nieprzytomny, ale inne postacie, takie jak kapitan Gnarly i córka komornika Agnes, zostają zabite.

Oldę znajduje się na szczycie głównej wieży w przestrzeni na poddaszu. Błaga swoją niewinność i prawość w szaleństwie przeciwko von Bergow, zanim otrzymasz opcję wysłania go do wypróbowania lub puścił. Musisz wysłać go na wypróbowanie, w przeciwnym razie Hashek usłyszysz i zaatakuje ciebie i Hansa. Tak czy inaczej, ponieważ nie można zaspokoić ilości krwi Hashka, Olda zostaje tam śmiertelna i potem. Twierdza zostanie następnie zredukowana do popiołów jako ostrzeżenia przeciwko każdemu, kto staną przeciwko von Bergow. Niezależnie od tego, twoje działania, Semine Manor jest podniesiony.

Zgłoś się do von Bergow rano, a możesz pozwolić Caponowi mówić za ciebie, albo upuść Burgrave w błonie. Prowadząc, iż Burgrave zamówił Oldę Śmierć gniewa von Bergow, ale nie popychaj szczęścia, potępiając działania dalsze, zbesztanie z von Bergow, ale tak czy inaczej misja zakończy się teraz i zostaniesz umieszczony na tej samej ścieżce ścieżki Jakbyś nie ujawnił zdrady z zadaniem dla zwycięstwa!

Po stosunkowo liniowych wydarzeniach dla zwycięstwa, otrzymasz kolejne zadanie, Boski Wysłannik, zanim wycofasz się z bardziej nieliniowym, opartym na wyborze misji w palcu Boga.

Więcej lokalizacji przedmiotów, wyjaśniacze i misja pomóż przyjrzeć się naszemu wdrożeniom Królestwa Come Deliverance 2!

Idź do oryginalnego materiału