Kody Bannerlord nie działają: jak to naprawić (2023)?

1 rok temu

Czy jesteś jednym z tych graczy, którzy przeciwdziałają błędowi, iż kody Bannerlord nie działają? Nie martw się, zapewniamy Ci ochronę! Jako zapalony gracz w Mount & Blade 2: Bannerlord, prawdopodobnie chcesz poprawić wrażenia z gry. Polecenia konsoli stanowią wygodny sposób na zmianę RPG Taleworlds, czy to w celu szybkiego gromadzenia bogactwa, czy łatwego dziesiątkowania sił przeciwnika. Proces jest prosty; po prostu zmodyfikuj plik konfiguracyjny, a odblokujesz wiele możliwości.

Dla doświadczonego gracza i konesera serii Mount & Blade oczywiste jest, iż te tytuły przodują w zapewnianiu szerokich możliwości dostosowywania, modyfikowania i pomysłowej gry. Chociaż niektórzy mogą postrzegać wykorzystanie poleceń konsoli jako formę oszustwa, w rzeczywistości poszerzają one sferę możliwości i oferują ekscytującą nową drogę do manipulowania światem w grze. Kody mogą znacznie ulepszyć rozgrywkę, uwalniając cię do eksperymentowania i eksploracji z dzikim entuzjazmem. W końcu nic nie popycha cię poza fazę polowania na bandytów i wkracza na arenę budowania królestwa tak, jak nowo powstały długi miecz do twojej dyspozycji.

W grze Mount & Blade 2: Bannerlord droga do wykorzystania potencjału gry do nielegalnych zysków jest na wyciągnięcie ręki. Wystarczy prosta modyfikacja pliku konfiguracyjnego, aby odblokować tryb cheatów. Nasz przewodnik, przedstawiony poniżej, przedstawia krok po kroku proces włączania trybu i wykonywania kodów dzięki skrótów klawiszowych lub konsoli programisty w grze. Dostępne kody obejmują całą gamę mocy, od teleportacji, natychmiastowego leczenia, a choćby możliwości wygrywania bitew do woli, po zdobycie dowolnej broni lub przedmiotu w grze. Bez zbędnych ceregieli, oto pełna lista wszystkich kodów do Mount & Blade 2: Bannerlord oraz instrukcje ich wykorzystania. Teraz nauczmy się, jak naprawić błąd niedziałających kodów Bannerlord!

Kody Bannerlord nie działają: jak to naprawić (2023)?

Aby skorzystać z kodów w Mount & Blade II: Bannerlord, musisz najpierw aktywować tryb programisty, modyfikując plik. Zlokalizuj plik engine_config.txt w następującym katalogu:

  • Dokumenty > Mount and Blade II Bannerlord.
  • Otwórz plik dzięki edytora tekstu, takiego jak Notatnik, i wyszukaj wiersz „cheat_mode = 0”.
  • Zmień wartość na 1 i zapisz plik.
  • Po uruchomieniu gry będziesz mieć teraz możliwość korzystania z kodów.

Niektóre kody, takie jak ctrl-f4 w bitwie, można wykonać dzięki skrótu klawiaturowego, podczas gdy inne, takie jak oszustwo pieniężne, wymagają dostępu do konsoli programisty (aktywowanej przez naciśnięcie alt-~) i wpisania żądanego polecenia. Pamiętaj, iż ctrl-x nie będzie działać w żadnym menu w grze.

Na forach spotkaliśmy się z różnymi opiniami na temat aktywacji cheatów w Mount & Blade 2: Bannerlord, a niektóre posty wskazywały, iż konieczna jest nowa kampania. Jednak nasze eksperymenty wykazały, iż kody działają zarówno z istniejącą postacią z kampanii, jak iz nową.

Kody Bannerlord nie działają: Aby skorzystać z kodów w Mount & Blade II: Bannerlord, musisz najpierw aktywować tryb programisty, modyfikując plik

Po aktywowaniu trybu oszukiwania w Mount & Blade 2: Bannerlord dostęp do ekwipunku spowoduje wyświetlenie obszernej listy każdego przedmiotu w grze po lewej stronie ekranu. Aby zdobyć dowolny przedmiot, po prostu kliknij strzałkę obok niego, a zostanie on przeniesiony do Twojego ekwipunku. Po zebraniu wszystkich żądanych przedmiotów kliknij „gotowe”.

W podobny sposób, z włączonymi kodami, dostęp do ekranu drużyny wyświetli obszerną listę każdej jednostki wojskowej w grze, z której możesz łatwo dodawać posiłki do swojej bandy. Po prostu kliknij „gotowe”, a będziesz mieć wszystkie wojska, jakich pragniesz. Aby natychmiast zdobyć złoto, będziesz musiał skorzystać z konsoli programisty (jak opisano w sekcji „Polecenia i kody konsoli” poniżej). Niemniej jednak możesz zdobywać drogie przedmioty i sprzedawać je sprzedawcom, aby gwałtownie osiągnąć bogactwo.

W ten sposób rozwiązałeś problem z kodami Bannerlord, które nie działają.

Wszystkie kody do Mount & Blade 2: Bannerlord

Przyjrzyjmy się każdemu kodowi do oszukiwania.

Kody do Bannerlorda nie działają

Kody bojowe

Po włączeniu trybu oszukiwania w Mount & Blade II: Bannerlord możesz okiełznać moc tych skrótów klawiszowych podczas bitew. dzięki zaledwie kilku dotknięć klawiatury możesz przywrócić własne zdrowie, wyeliminować pokosy sił wroga, a choćby siać spustoszenie na własnym koniu.

  • Ctrl+F4: W walce nokautuje przeciwnika.
  • Ctrl + Alt + F4: Powala całą armię wroga.
  • Ctrl + H: Leczy cię do pełnego zdrowia.
  • Ctrl + Shift + H: Leczy twojego konia do pełnego zdrowia.
  • Ctrl+F2: Powala jednego z własnych żołnierzy.
  • Ctrl+F3: Znokautuje gracza.
  • Ctrl + Shift + F3: Powala twojego konia (jeśli na nim siedzisz).

Kody do poruszania się i map

  • Ctrl + lewy przycisk myszy: Przytrzymanie klawisza Ctrl podczas klikania lewym przyciskiem myszy na mapie świata powoduje teleportację do tego miejsca, umożliwiając natychmiastową podróż w dowolne miejsce.

Wszystkie komendy konsoli Mount & Blade 2: Bannerlord

Aby rozpocząć korzystanie z poleceń konsoli w Mount & Blade II: Bannerlord, włącz tryb oszustwa w plikach konfiguracyjnych gry, a następnie naciśnij klawisz Alt i tyldę (~), aby otworzyć konsolę programisty. Aby zamknąć konsolę, ponownie naciśnij klawisze Alt i ~. Ważne jest, aby pamiętać, iż w poleceniach konsoli w Bannerlord rozróżniana jest wielkość liter, więc pamiętaj, aby wprowadzić je dokładnie tak, jak się pojawiają, w przeciwnym razie nie będą działać. Chociaż nie przetestowaliśmy wszystkich dostępnych poleceń, sporządziliśmy listę tych, które sprawdziliśmy pod kątem działania i umieściliśmy ją w dalszej części strony.

W przypadkach, gdy zobaczysz symbol #, będziesz musiał zastąpić go wartością liczbową. Na przykład, jeżeli chcesz dodać swojej postaci 10 000 sztuk złota, wpisz: kampania.add_gold_to_hero 10000. W przypadkach, w których widzisz tekst w nawiasach, po prostu zastąp go (wraz z nawiasami) odpowiednim imieniem bohatera, nazwą osady , identyfikator oddziału itp.

  • Dodaj złoto: kampania.add_gold_to_hero #
  • Awansuj swoją postać: kampania.add_skill_xp_to_hero #
  • Awansuj swoją główną drużynę: kampania.give_xp_to_main_party #
  • Dodaj wpływ: kampania.add_wpływ #
  • Dodaj renomę: kampania.add_renown_to_clan #
  • Dodaj punkty skupienia: kampania.add_focus_points_to_hero #
  • Dodaj doświadczenie umiejętności: kampania.add_skill_xp_to_hero [SkillName] #
  • Wypisz wszystkie identyfikatory oddziałów: pomoc kampanii.give_troops
  • Dodaj żołnierzy do swojej drużyny dzięki Troop ID: kampania.give_troops [TroopID] #
  • Daj rozliczenie graczowi: kampania.give_settlement_to_player [SettlementName]

Na przykład, aby wzmocnić swoją drużynę 20 imperialnymi łucznikami, po prostu wpisz w konsoli programisty: kampania.give_troops imperial_archer 20.

Kody do Bannerlorda nie działają

Polecenia konsoli umiejętności

Te polecenia konsoli pozwalają przyznać twojej postaci określoną ilość doświadczenia w określonych umiejętnościach.

  • lekkoatletyka – kampania.add_skill_xp_to_hero Lekkoatletyka #
  • Ukłon – kampania.add_skill_xp_to_hero Łuk #
  • Czar – Amulet kampanii.add_skill_xp_to_hero #
  • Kusza – kampania.add_skill_xp_to_hero Kusza #
  • Inżynieria – kampania.add_skill_xp_to_hero Inżynieria #
  • Przywództwo – kampania.add_skill_xp_to_hero Przywództwo #
  • Lekarstwo – kampania.add_skill_xp_to_hero Lekarstwo #
  • Jednoręczny – kampania.add_skill_xp_to_hero Jednoręczna #
  • Broń drzewcowa – kampania.add_skill_xp_to_hero Broń drzewcowa #
  • Jazda konna – kampania.add_skill_xp_to_hero Jazda #
  • Łajdactwo – kampania.add_skill_xp_to_hero Łobuz #
  • Zwiady – kampania.add_skill_xp_to_hero Zwiad #
  • Kowalstwo – kampania.add_skill_xp_to_hero Kowalstwo #
  • Steward – zarządca kampanii.add_skill_xp_to_hero #
  • Taktyka – kampania.add_skill_xp_to_hero Taktyka #
  • Rzucanie – kampania.add_skill_xp_to_hero Rzucanie #
  • Handel – kampania.add_skill_xp_to_hero Nr handlu
  • Dwuręczny – kampania.add_skill_xp_to_hero Dwuręczny #
Kody do Bannerlorda nie działają

Komendy kampanii

Komendy konsoli mają możliwość manipulowania zadaniami, dyplomacją na poziomie kampanii, a także działaniami wojennymi.

  • Lista aktywnych zadań: kampania.list_active_quests
  • Ukończ bieżące zadanie: kampania.complete_active_quest
  • Anuluj aktywne zadanie: kampania.cancel_active_quest
  • Poczęć dziecko (jeśli niezamężna, poślubi cię z kimś): kampania.conceive_child
  • Adoptuj bohatera AI jako dziecko gracza: kampania.adopt_bohatera [HeroName]
  • Zmuś dwie frakcje do wypowiedzenia wojny: kampania.deklaracja_wojny [Faction1] [Faction2]
  • Zmuś wszystkie frakcje do wypowiedzenia wojny: kampania.start_wojna_światowa
  • Zmuś dwie frakcje do ogłoszenia pokoju: kampania.deklaracja_pokoju [Faction1] [Faction2]
  • Zawrzyj pokój między wszystkimi głównymi frakcjami: kampania.start_player_vs_world_truce
  • Zmuś bohatera AI do ruchu w kierunku osady: kampania.ai_goto_settlement [HeroName] [SettlementName]
  • Zmuś bohatera AI do ataku na osadę: kampania.ai_siege_settlement [HeroName] [SettlementName]
  • Zmuś bohatera AI do wyszukania i zaatakowania innego: kampania.ai_attack_party [AttackerHeroName] [HeroName]
  • Umieść bohatera AI w niewoli innego: kampania.weź_bohatera_więźnia [PrisonerName] [CaptorName]
  • Daj rozliczenie graczowi: kampania.give_settlement_to_player [SettlementName]
  • Ustaw postęp projektu budowlanego w rozliczeniu: kampania.add_progress_to_current_building [SettlementName] [0-100]
Kody do Bannerlorda nie działają

Wszystkie polecenia konsoli

Poniżej znajduje się kompilacja poleceń konsoli odkrytych do tej pory przez modderów. Pamiętaj, iż nie wszystkie zostały przetestowane:

  • Dziennik.Kampania.ukryj_log
  • Log.Campaign.show_log
  • Log.Campaign.show_unfiltered_logs
  • Log.Campaign.start_capturing
  • Log.Campaign.stop_capturing
  • Mission_Highlights.AddHighlight
  • Mission_Highlights.Initialize
  • Mission_Highlights.OpenGroup
  • Mission_Highlights.OpenSummary
  • Mission_Highlights.RemoveHighlight
  • Mission_Highlights.SaveVideo
  • agent.change_action_set
  • agent.usuń_agenta
  • agent.equip_clear
  • agent.fade_in
  • agent.fade_out
  • agent.goto
  • agent.main_agent_play_action_at_channel
  • agent.main_mount_play_action_at_channel
  • ai.debug_enable_cs
  • ai.driven_property
  • ai.formation_debug
  • ai.formation_speed_adjustment_enabled
  • ai.help_show_chars
  • ai.help_show_items
  • ai.help_spawn
  • ai.set_zdrowie
  • ai.set_health_help
  • ai.show_chars
  • ai.show_items
  • ai.spawn
  • atmosfera.prąd
  • lista.atmosfery
  • atmosfera.reset
  • atmosfera.set_by_index
  • atmosfera.zestaw_by_nazwa
  • kampania.activate_all_policies_for_player_kingdom
  • kampania.add_attribute_points_to_hero
  • kampania.dodany_poziom_budynku
  • kampania.add_caravan_to_hero
  • kampania.add_companion
  • kampania.add_focus_points_to_hero
  • kampania.add_gold_to_all_heroes
  • kampania.add_gold_to_hero
  • kampania.dodaj_koń
  • kampania.add_wpływ
  • kampania.add_morale_to_party
  • kampania.add_więzień
  • kampania.add_progress_to_current_building
  • kampania.add_random_hero_to_impreza
  • kampania.add_random_więzień_bohater
  • kampania.add_renown_to_clan
  • kampania.add_sample_children_to_main_character
  • kampania.add_skill_xp_to_hero
  • kampania.adopt_bohatera
  • kampania.ai_attack_party
  • kampania.ai_defend_settlement
  • kampania.ai_goto_settlement
  • kampania.ai_raid_wioska
  • kampania.ai_siege_settlement
  • kampania.boost_cohesion_of_all_armies
  • kampania.boost_spójność_armii
  • kampania.burn_village
  • kampania.oblicz_odległość_od_głównej_grupy
  • kampania.call_faction_heroes_to_settlement
  • kampania.cancel_active_quest
  • kampania.zmiana_przywódcy_klanu
  • kampania.zmiana_bieżącego_budynku
  • kampania.zmiana_frakcji_relacji
  • kampania.zmiana_relacji_bohatera
  • kampania.change_main_hero_age
  • kampania.check_camp_locations
  • kampania.check_village_bandit
  • kampania.clear_settlement_defense
  • kampania.complete_active_quest
  • kampania.conceive_child
  • kampania.control_party_ai_by_cheats
  • kampania.utwórz_frakcję_armię
  • kampania.create_perk_main_hero
  • kampania.create_player_królestwo
  • kampania.deklaracja_pokoju
  • kampania.deklaracja_wojny
  • kampania.destroy_clan
  • kampania.destroy_kindgom
  • kampania.destroy_party
  • kampania.trudność
  • kampania.election_chooser_cheat
  • kampania.election_supporter_cheat
  • kampania.enable_party_count
  • kampania.expel_clan_from_kindgom
  • kampania.wypełnienie_imprezy
  • kampania.fill_party_alt_solution_test
  • kampania.fill_party_tableau_test
  • kampania.find_alley_owners_with_more_than_one_alley
  • kampania.znajdź_bohatera
  • kampania.znajdź_problem
  • kampania.find_mobile_party
  • kampania.znajdź_osadę
  • kampania.free_player_through_barter
  • kampania.get_character_id_from_character_code
  • kampania.get_conversations_tags
  • kampania.get_criminal_ratings
  • kampania.get_game_progress
  • kampania.get_heroes_at_age
  • kampania.get_infested_hideout
  • kampania.get_invalid_family_members
  • kampania.get_lords_inside_settlement
  • kampania.get_main_party_position
  • kampania.get_settlement_common_area_states
  • kampania.get_stance_between_fractions
  • kampania.give_all_crafting_materials_to_main_party
  • kampania.give_item_to_main_party
  • kampania.give_money_to_main_party
  • kampania.give_settlement_to_player
  • kampania.daj_żołnierzy
  • kampania.give_troops_xp
  • kampania.give_workshop_to_player
  • kampania.give_xp_to_main_party
  • kampania.go_to_settlement
  • kampania.grow_player_babies_to_child
  • kampania.grow_player_children_to_teen
  • kampania.grow_player_teen_to_adult
  • kampania.leczenie_głównej_grupy
  • kampania.hide_kryjówki
  • kampania.is_hero_suitable_for_marriage_with_player
  • kampania.dołącz do królestwa
  • kampania.grupa_zabójców_pogromców
  • kampania.zabij_bohatera
  • kampania.lead_twoja_frakcja
  • kampania.opuść_frakcję
  • kampania.leave_faction_by_rebellion
  • kampania.list_active_quests
  • kampania.list_all
  • kampania.list_children_heroes_suitable_for_marriage
  • kampania.list_heroes_odpowiednie_do_małżeństwa
  • kampania.list_heroes_without_party
  • kampania.list_home_settlement_of_player
  • kampania.list_cechy_gracza
  • kampania.list_turnieje
  • kampania.list_trade_rumors
  • kampania.make_hero_fugitive
  • kampania.make_hero_ranny
  • kampania.make_main_hero_ill
  • kampania.make_peace_with_every_fraction
  • kampania.marry_gracz_z_bohaterem
  • kampania.move_camera_between_fights
  • kampania.move_camera_between_fights_automatycznie
  • kampania.move_time_forward
  • kampania.multiply_campaign_speed
  • kampania.normalize_kryjówki
  • kampania.open_town_mission_spawn_at_workshop
  • kampania.print_all_issues
  • kampania.print_issue_statistics
  • kampania.druk_problemów
  • kampania.print_party_count_statistics
  • kampania.print_party_więźniowie
  • kampania.print_player_progress
  • kampania.print_projects_in_settlement
  • kampania.print_settlement_towar
  • kampania.print_workshop_info
  • kampania.print_workshops_in_settlement
  • kampania.rebellion_enabled
  • kampania.refresh_icon
  • kampania.odśwież_imprezy
  • kampania.usuń_śledzony_obiekt
  • kampania.reset_player_skills_level_and_perks
  • kampania.reset_tracker
  • kampania.set_all_skills_main_hero
  • kampania.set_army_notifications
  • kampania.set_banner_editor_is_enabled
  • kampania.set_crafting_is_enabled
  • kampania.set_ocena_przestępczości
  • kampania.set_desertion_enabled
  • kampania.set_face_gen_is_enabled
  • kampania.set_hero_age
  • kampania.set_intensywność
  • kampania.set_kingdom_notifications
  • kampania.set_main_hero_age
  • kampania.set_main_hero_stats_to_mid_game
  • kampania.set_main_party_attackable
  • kampania.set_midgame_archetype
  • kampania.set_nastrój
  • kampania.set_imprezy_widoczne
  • kampania.set_player_reputation_cecha
  • kampania.set_player_siege_as_sally_out
  • kampania.set_quest_debug_mode
  • kampania.set_umiejętności_towarzysz
  • kampania.set_skill_main_hero
  • kampania.set_umiejętności_bohatera
  • kampania.set_town_test_scene
  • kampania.set_wioski_scena_testowa
  • kampania.show_character_feats
  • kampania.show_current_location_heroes
  • kampania.show_direction_of_player_around_settlement
  • kampania.show_direction_of_settlement_around_main_party
  • kampania.show_hideouts
  • kampania.show_party_morale_detail
  • kampania.show_party_size_limit_detail
  • kampania.show_possible_battle_scenes
  • kampania.show_więźniowie
  • kampania.start_barter_z_bohaterem
  • kampania.start_barter_with_lucon
  • kampania.rozpoczęcie_rozmowy
  • kampania.start_election_to_change_policy
  • kampania.start_election_to_declare_war
  • kampania.start_election_to_make_peace
  • kampania.start_king_selection_decision
  • kampania.start_player_vs_world_truce
  • kampania.start_player_vs_world_war
  • kampania.start_rebellion_in_settlement
  • kampania.start_test_konwersacja_misja
  • kampania.start_turniej
  • kampania.start_wojna_światowa
  • kampania.weź_bohatera_więźnia
  • kampania.teleport_bohatera_do_osady
  • kampania.wyrzuć_więźnia_do_osiedla
  • kampania.toggle_add_castles_to_villages_cheat
  • kampania.obiekt_ścieżki
  • kampania.use_test_scenes
  • chatlog.can_focus_while_in_mission
  • dziennik czatu.wyczyść
  • blisko
  • tkaniny.reset_meshes
  • config.antialiasing_technique
  • jasność.konfiguracji
  • config.jasność_kalibrowana
  • konfiguracja.jasność_maks
  • config.jasność_min
  • konfiguracja.szczegóły_znaku
  • config.cheat_mode
  • config.control_mouse_movement_accumulation_decay_speed
  • config.control_mouse_movement_max_acumulation
  • config.control_mouse_movement_y_scale
  • jakość_konfiguracji.naklejki
  • config.disable_sound
  • konfiguracja.wysokość_wyświetlania
  • config.display_mode
  • config.display_referesh_rate
  • konfiguracja.szerokość_wyświetlania
  • config.dynamic_resolution_fps_target
  • config.enable_cloth_simulation
  • config.enable_dynamic_resolution_scale
  • config.enable_flora_sway
  • konfiguracja.szczegóły_środowiska
  • konfiguracja.pierwszy_raz
  • config.foliage_quality
  • config.force_vsync
  • konfiguracja.gamma
  • config.graphics_adapter
  • config.invert_mysz
  • jakość_oświetlenia_konfiguracji
  • config.główny_wolumin
  • config.max_framerate
  • config.max_simultaneous_sound_event_count
  • config.mysz_czułość_współczynnik
  • config.music_volume
  • config.number_of_ragdolls
  • config.particle_detail
  • konfiguracja.jakość_cząsteczek
  • config.postfx_bloom
  • config.postfx_chromatic_aberration
  • config.postfx_dof
  • config.postfx_grain
  • config.postfx_hexagon_vignette
  • config.postfx_lens_flares
  • config.postfx_motion_blur
  • config.postfx_ssr
  • config.postfx_sssss
  • config.postfx_streaks
  • config.postfx_sunshafts
  • config.postfx_vignette
  • konfiguracja.skala_rozdzielczości
  • config.safely_exited
  • config.save_window_positions
  • config.selected_monitor
  • config.shader_quality
  • config.shadowmap_filtering
  • config.shadowmap_rozdzielczość
  • config.shadowmap_type
  • konfiguracja.wyostrzenie_ilość
  • config.show_framerate
  • config.sound_device
  • konfiguracja.wyjście_dźwiękowe
  • konfiguracja.głośność_dźwięku
  • config.terrain_quality
  • konfiguracja.teselacja
  • config.texture_budget
  • config.texture_filtering
  • jakość_konfiguracji_tekstury
  • konfiguracja.jakość_wody
  • config.weapon_trail_ilość
  • konsola.wyczyść
  • crafting.disable_contour
  • crafting.dismantle_all
  • crafting.give_random_weapons
  • crafting.list_mats
  • crafting.unlock_all_parts
  • debug.clear_permanent_debug_render_meshes
  • debug.mission_spawnpoint_count_and_mesh_checker_ui
  • debug.print_materials_with_name
  • debug.print_meshes_with_name
  • debug.print_meta_meshes_without_lods
  • debug.print_textures_with_name
  • debug.reset_ignored_asserts
  • eventmanager.print_registered_events_and_types
  • Facegen.dress_player
  • gen twarzy.referesh_character_as_kid
  • facegen.show_debug
  • Facegen.undress_player
  • game.reload_animations
  • game.reload_managed_core_params
  • game.reload_native_params
  • game.siege_test
  • gfx.set_jakość
  • Globalne oświetlenie
  • granite. wyczyść_pamięć podręczną
  • granite.generate_xml
  • granit.pauza
  • Wsparcie
  • items.export_nav_mesh_face_marks
  • items.find_and_clear_unused_resources
  • items.find_meshes_without_lods
  • items.print_all_items_with_generated_lod
  • items.print_all_items_without_generated_lod
  • items.print_all_items_without_lod
  • items.print_faulty_materials
  • items.take_ss_from_top
  • lokalizacja.check_for_erros
  • pamięć.statystyka
  • misja.AddDebugTeleporter
  • misja.DodajObjectDestroyer
  • misja.begin_camera_fade_in
  • misja.begin_camera_fade_out
  • misja.begin_camera_fade_out_and_in
  • misja.disable_fall_avoid
  • Mission.draw_formation_arrangement_debug_lines
  • Mission.draw_formation_order_debug_spheres
  • Mission.draw_point_of_interest_directions
  • Mission.draw_siege_origin_positions
  • misja.enable_debug_window
  • misja.enable_fall_damage_warnings
  • debugowanie misji.sprzęt
  • misja.fix_camera_toggle
  • misja.uciekać_wrogowie
  • agent misji.zabij
  • Mission.list_agent_ids
  • strona_odosobnienia_misji
  • Mission.set_battering_ram_speed
  • misja.ustawiona_pozycja_kamery
  • selektor misji.set_deployment_visualization_selector
  • Mission.set_facial_anim_to_agent
  • misja.set_shift_camera_speed
  • misja.set_siege_tower_speed
  • Mission.toggleDisableDying
  • misja_cpp.fast_forward_misja
  • Mission_cpp.kill_agent
  • Mission_cpp.kill_all_agents_exc_this
  • mp_client.list_agent_infos
  • mp_host.pomoc
  • mp_host.kick_player
  • profiler.generate_performance_report
  • profiler.start_task_profilinf
  • replay.invisible_agents
  • powtórka.przeczytaj_bieżąca_powtórka
  • replay.seek_frame
  • powtórka.tick_replay
  • powtórka.write_current_replay
  • zasób.add_default_levels_to_prefab_file
  • zasób.add_new_water_prefab
  • zasób.clear_gpu_morph_textures
  • zasób.export_meta_mesh_as_obj
  • zasób.save_prefab_files
  • zasób.set_visibility_distance_to_meshes_without_lods
  • zasób.shader.clear_shader_cache
  • zasób.shader.compile_shader_combinations
  • resource.shader.compile_terrain_shaders
  • resource.shader.compile_terrain_shaders_of_scene
  • resource.shader.create_compressed_shader_cache
  • zasób.shader.generate_shaders
  • zasób.shader.recompile_single_shader
  • zasób.shader.save_shader_combinations
  • zasób.shader.save_shader_identifiers
  • rgl_module_ini_options.always_check_modifications
  • rgl_module_ini_options.check_colormap_flags
  • rgl_module_ini_options.detailed_sound_log
  • rgl_module_ini_options.disable_async_physics
  • rgl_module_ini_options.disable_async_predraw
  • rgl_module_ini_options.disable_async_render_jobs
  • rgl_module_ini_options.disable_camera_precision_offset
  • rgl_module_ini_options.disable_data_parallelization
  • rgl_module_ini_options.disable_dynamic_instancing
  • rgl_module_ini_options.disable_gui_messages
  • rgl_module_ini_options.disable_oros
  • rgl_module_ini_options.disable_shadow_occlusion_pass
  • rgl_module_ini_options.disable_tableau_cache
  • rgl_module_ini_options.do_sound_one_shot_events
  • rgl_module_ini_options.enable_deterministic_mode
  • rgl_module_ini_options.enable_ocluder_depth_prepass
  • rgl_module_ini_options.high_quality_screenshot_height
  • rgl_module_ini_options.high_quality_screenshot_width
  • rgl_module_ini_options.limited_framerate
  • rgl_module_ini_options.log_failed_weapon_collision_sound_events
  • rgl_module_ini_options.log_level
  • rgl_module_ini_options.prt_edit_data_folder
  • rgl_module_ini_options.record_missions
  • rgl_module_ini_options.screenshot_format
  • rgl_module_ini_options.screenshot_mod
  • rgl_module_ini_options.show_scene_terrain_layer_errors
  • rgl_module_ini_options.supports_postfx_chromatic_aberration
  • rgl_module_ini_options.supports_postfx_hexagon_vignette
  • rgl_module_ini_options.supports_postfx_lens_flares
  • rgl_module_ini_options.supports_postfx_streaks
  • rgl_module_ini_options.supports_postfx_vignette
  • rgl_module_ini_options.use_depth_flipping
  • rgl_module_ini_options.use_physics_engine
  • rgl_module_ini_options.use_texture_tags
  • pokaż_pamięć
  • siege_test.set_level
  • siege_test.set_scene
  • siege_test.set_wallhp
  • dźwięk.enable_wav_output
  • dźwięk.przeładuj_dźwięki
  • przeładuj.xml
  • tryb fabularny.activate_conspiracy_quest
  • tryb fabularny.advance_to_kingdom_quests
  • storymode.complete_banner_investigation
  • tryb fabularny.destroy_all_anti_imperial_kingdoms_except_player_kingdom
  • tryb fabularny.wzmocnienie_królestwo
  • storymode.skip_character_creation
  • tryb fabularny.pomiń_pierwszą_fazę
  • tryb fabularny.skip_intro
  • tryb fabularny.skip_tutorial_quests
  • tryb fabularny.weaken_królestwo
  • test_mission.change_faction_kolor_pancerza
  • ui.test_random_admin_message
  • ui.toggle_ui
Kody do Bannerlorda nie działają

Wniosek

Teraz rozwiązałeś problem z kodami Bannerlord, które nie działają. Możesz również dowiedzieć się, jak naprawić błąd niedopasowania modułu Bannerlord, odwiedzając nasz przewodnik! Gra jest dostępny na Steamie.

Idź do oryginalnego materiału