Kolejne zwolnienia wśród twórców gier - tym razem trafiło na studio stojące za Smite 2

4 dni temu
Zdjęcie: INTERIA.PL


Hi-Rez Studios, twórcy m.in. Smite 2 i Paladins ogłosiło konieczność zwolnienia bliżej niesprecyzowanej liczby pracowników. Powodem ma być “zapewnienie długoterminowego sukcesu firmy".


Szef Hi-Rez, Stewart Chisam ogłosił cięcia w dość długim oświadczeniu opublikowanym w social mediach. Napisał w nim m.in., iż zwolnienia rozpoczęte jako element wewnętrznej reorganizacji i określenia nowych priorytetów wpłyną w “nieproporcjonalny sposób" na osoby pełniące funkcje w działach marketingu i wydawniczym. Zwolnieniami mają być objęte również podległe Hi-Rez zespoły Evil Mojo, G&A i Titan Forge. Chisam napisał, iż w ich przypadku dosięgną one (również “nieproporcjonalnie") zespołów pracujących nad elementami kosmetycznymi oraz elementami systemów do wymienionych gier.


ReklamaZwolnienia idą w ślad za “dogłębną analizą strategii i operacji w ramach studia". Innym efektem tej analizy ma być rzucenie wszystkich pozostałych sił do rozwoju Smite 2, aczkolwiek pozostanie kilka mniejszych zespołów, które przez cały czas będą wypuszczać niewielkie aktualizacje do gier Paladins i Smite 1. W najbliższej przyszłości Hi-Rez planuje jednak niemal całkowicie przerzucić się na rozwój Smite 2 - w tym tworzenie nowych trybów gry, bóstw i poprawek jakości, które mają wziąć priorytet ponad elementami kosmetycznymi czy funkcjami monetyzacji, które planowane były wcześniej. Smite 2 zostało oficjalnie zapowiedziane w styczniu, a w sierpniu wydane jako płatny tytuł na PC i konsolach w ramach wczesnego dostępu. Na platformie Steam oceny graczy póki co utrzymują się na poziomie “mieszanych".
Idź do oryginalnego materiału