Jeśli zanurzysz się w Satisfactory, eksperymentowanie z różnymi poleceniami konsoli w grze może dodać zupełnie nowy poziom zabawy. Niezależnie od tego, czy używasz poleceń innych niż debugowanie, czy zapuszczasz się na terytorium debugowania, Satisfactory oferuje ponad 40 różnych kodów i poprawek. Sprawdź poniższe listy, aby odkryć polecenia, których możesz użyć, aby dostosować swoje doświadczenie!
Pełna lista poleceń konsoli innych niż debugowanie w Satisfactory
Ciekawi Cię *Satisfactory*, ale jeszcze nie zacząłeś grać? To gra, która rzuca Ci wyzwanie zbudowania kwitnącej bazy na obcej planecie. Od tworzenia skomplikowanych systemów transportu po zarządzanie produkcją zasobów, niedługo będziesz mieć tętniącą życiem kolonię z pociągami, fabrykami i nie tylko.
Polecenia non-debug to przyjazne graczom poprawki zaprojektowane w celu ulepszenia rozgrywki. Pozwalają dostosować ustawienia do systemu lub osobistych preferencji.
Przykładowo niektóre polecenia umożliwiają dostosowanie szczegółów terenu lub zmianę wyglądu obiektów, co jest przydatne, jeżeli grasz na komputerze o niższej wydajności.
Notatka: Jedno z poleceń niebędących poleceniami debugowania zawiera frazę będącą synonimem samookaleczenia.
Modyfikuje odległość renderowania cienia. | r.Shadow.DistanceScale |
Zmiany wyostrzają siłę filtra. | r.Tonemapper.Wyostrzanie [number] |
Wygładza przejścia animacji pomiędzy klatkami. | r.TemporalAA CurrentFrameWeight [number] |
Dostosowuje rozprzestrzenianie się wygładzania krawędzi. | r.TemporalAAFilterSize |
Zmienia poziom szczegółowości odległego terenu. | r.LandscapeLODBias [number] |
Poprawia jakość wizualną obiektów statycznych. | r.StaticMeshLODSkala odległości [number] |
Zmienia ogólną jasność (domyślna wartość to 2,2). | Gamma [number] |
Zmienia gęstość trawy w grze. | Trawa.skala gęstości [number] |
Zmienia skalę rozdzielczości gry. | r.Procent ekranu [percent] |
Pokazuje informacje o poziomie przesyłania strumieniowego. | Poziomy statystyk |
Wyświetla wymagania dotyczące liczby elementów na sekundę. | Analiza przepływu materiałów [Recipe FString] |
Pokazuje licznik FPS. | Statystyki FPS |
Wyświetla statystyki wydajności. | Jednostka Stat |
Odradza postać gracza. | Samobójstwo |
Wstrzymuje grę. | Pauza |
Zmienia pole widzenia poza ograniczeniami menu. | Pole widzenia [number] |
Ustawia maksymalną liczbę klatek na sekundę. | t.MaxFPS [number] |
Zmienia numer próbki wygładzania krawędzi. | r.Próbki czasowe AASamples [number] |
Dostosowuje odległość renderowania wizualnego. | r.Skala odległości widoku |
Poprawia jakość odległych obiektów. | foliage.LODDistanceScale |
Wyświetla listę wszystkich dostępnych poleceń. | ? |
Przełącza efekty atmosferyczne. | r.Atmosfera [0/1] |
Włącza lub wyłącza efekty mgły. | r.Mgła [0/1] |
Polecenia konsoli debugowania dla zaawansowanych graczy
Polecenia debugowania oferują głębszy wgląd w systemy gry. Mogą one dostarczyć Ci krytycznych informacji o takich rzeczach, jak zużycie energii, liczba klatek na sekundę lub konkretne struktury w grze. Pamiętaj, iż wiele z nich jest eksperymentalnych i ich używanie może powodować niezamierzone efekty — pamiętaj więc, aby zapisać grę przed ich wypróbowaniem!
Wyłącza wszystkie informacje debugowania. | PokażReset debugowania |
Usuwa wszystkie dane niestandardowe. | Pokaż Debugowanie BRAK |
Wyświetla informacje o kolizji. | Pokażkolizję debugowania |
Wyświetla połączenia wagonów kolejowych. | PokażDebug TRAINCOUPLERS |
Wyświetla informacje o broni/narzędziu. | PokażBROŃ Debug |
Wyświetla linki do struktur stworzonych przez graczy. | Pokaż debugowanie FACTORYCONNECTIONS |
Pokazuje dane sieciowe trybu wieloosobowego. | PokażDebug NET |
Wyświetla informacje o obwodzie zasilania. | Pokaż OBWODY DEBUGOWANIA |
Wyświetla statystyki zużycia energii. | Pokaż debugowanie POWER |
Pokazuje poziom promieniowania i stopień narażenia. | Pokaż debugowanie RADIATION |
Wyświetla liczbę struktur. | Pokaż FABRYKĘ Debugowania |
Pokazuje aktywne źródła dźwięku. | Pokaż debugowanie AKAUDIOSOURCES |
Wyświetla informacje o urządzeniu wejściowym. | PokażDebugowanie WEJŚCIE |
Pokazuje pobliską sztuczną inteligencję i pojazdy. | Pokaż debugowanie AI |
Wyświetla punkty o dużym natężeniu promieniowania. | Pokaż debugowanie RADIATIONSPHERES |
Pokazuje szczegóły źródła dźwięku. | PokażMenedżer ZNACZENIA Debugowania |
Wyświetla ustawienia sprzężenia zwrotnego siły. | Pokaż debugowanie FORCEFEEDBACK |
Pokazuje animacje i dane klatek. | PokażANIMACJA Debugowania |
Wyświetla ustawienia aparatu. | PokażDebug CAMERA |
Pokazuje strukturę modeli postaci. | Pokaż debugowanie BONES |
Wyświetla dane dotyczące prędkości ruchu gracza. | Pokaż debugowanie FIZYKA |
Pokazuje szczegóły torów kolejowych. | PokażŚCIEŻKI Debugowania |
Wyświetla informacje o pociągach. | PokażDebug TRAINS |
Wyświetla aktualne szczegóły pojazdu. | PokażDebug POJAZD |
Jak korzystać z konsoli poleceń w Satisfactory
Krok 1: Włączanie konsoli
W przeciwieństwie do niektórych innych gier, *Satisfactory* sprawia, iż aktywacja konsoli jest dziecinnie prosta. Po prostu:
- Naciskać Kontrola + Zmiana + L. Chociaż nie będzie widocznego potwierdzenia, możesz być pewien, iż konsola jest aktywna w bieżącej sesji.
Krok 2: Otwieranie okna konsoli
Teraz, gdy konsola jest już włączona, czas otworzyć okno:
- Naciśnij ~ (tylda) klawisz. Spowoduje to otwarcie konsoli, która umożliwi Ci wpisywanie poleceń.
- Jeśli potrzebujesz więcej miejsca, naciśnij klawisz tyldy ponownie, aby rozszerzyć okno.
Krok 3: Wprowadzanie poleceń
Po otwarciu okna konsoli możesz zacząć wprowadzać wybrane polecenia. Naciśnij Enter, aby je aktywować.
Pamiętaj: Satisfactory to nowa gra (10 września 2024 r.), a błędy zdarzają się rzadko, ale przez cały czas mogą się zdarzać. Pamiętaj, aby zgłaszać wszelkie problemy deweloperom, aby pomóc ulepszyć grę dla wszystkich!
Szukasz więcej wskazówek Satisfactory? Przeglądaj nasze przewodniki, takie jak Satisfactory Roadmap – All Planned Updates lub[SatisfactorySave[SatisfactorySave