Kompletny przewodnik po hotelu Otherworld w Silent Hill 2

1 tydzień temu

Nie skończyłeś jeszcze z Lake View Hotel w Silent Hill 2 i w zależności od tego, co myślisz o dotychczasowej podróży Jamesa, możesz być uszczęśliwiony – lub przepełniony strachem – słysząc to. Podczas gdy Hotel z innego świata jest mroczna i przerażająca, na szczęście to nic w porównaniu z tym, z czym spotkasz się w Labiryncie, więc usiądź wygodnie i ciesz się tym, co nadejdzie.

Na tym niestety Silent Hill 2 dobiega końca. Więc nie zawracajmy sobie głowy i zobaczmy, jakie zakończenie zakończysz! Oto nasze Przewodnik po hotelu Silent Hill 2 w Innym Świecie.

Przewodnik po hotelu Silent Hill 2 w Innym Świecie

Po obejrzeniu taśmy wideo w pokoju 312 hotelu Lake View w Silent Hill 2 dowiesz się, iż zostałeś przeniesiony do hotelu Otherworld. Chociaż środowisko jest teraz zaniedbane, na szczęście nie jest to zbyt kłopotliwe, a nasza droga do dotarcie do końca gry jest stosunkowo liniowe. Najpierw wejdź do pokoju 313 i przejdź przez szczelinę w ścianie w łazience, aby dostać się do korytarza. Następnie wejdź do pokoju 311 i jeszcze raz przejdź przez szczelinę w ścianie łazienki, aby dostać się do pokoju 310. Następnie możesz wejść do pokoju 309 i ponownie uzyskać dostęp do korytarza. Następnie wejdź do pokoju 304 i użyj szczeliny w ścianie, aby wejść do pokoju 306, a następnie wejdź do Pokoju 302. Znasz już ćwiczenie… kolejna szczelina na dole ściany pozwala nam wejść do Pokoju 303, gdzie na ścianie znajduje się napis umożliwiający interakcję. Wyjdź z Pokoju 303 przez szczelinę i tuż obok znajdziesz wózek. Musimy przenieść to na rozpadającą się drewnianą podłogę na zewnątrz pokoju 304; jest to oznaczone znakiem zapytania na mapie.

Przesuń wózek po niestabilnej drewnianej podłodze, aby utworzyć trasę w dół na 1 piętro. | Źródło obrazu: Bloober Team/Jugo Mobile

Po przesunięciu wózka podłoga się zapadnie i będziesz mógł zeskoczyć na 1 piętro. Skorzystaj z toalety na dole, aby wejść do Czytelni, gdzie znajduje się punkt kontrolny zapisu. Wyjdź z pokoju podwójnymi drzwiami i wskocz do Szatni, a następnie wejdź do Przedpokoju. Przejdź na drugi koniec Sali – gdzie możesz zajrzeć przez szczeliny w drewnianej ścianie, aby zobaczyć windę – a następnie odwróć się, aby wejść gabinet pielęgniarki. Jest tu nagranie, którego możesz posłuchać, oraz szczelina w ścianie za biurkiem, która prowadzi nas do korytarza. Idź korytarzem i wejdź do windy, a następnie skieruj się do piwnicy, która jest teraz zalana. Wejdź do Baru Łez Venus, gdzie znajduje się punkt kontrolny zapisu zapisu, a następnie wejdź do Magazynu Alkoholi korzystając ze szczeliny w ścianie. Po drugiej stronie pokoju wejdź na wózek i wejdź na korytarz. Przed tobą będą jasne, świecące drzwi. Wejdź do środka i załączy się scenka przerywnikowa z Angelą. Następnie znajdziesz się na dole schodów. Idź na górę, a znajdziesz się w części pracowniczej hotelu na pierwszym piętrze i na szczęście tym razem nie ma tu żadnych Mandarynów. Wejdź do biura menadżera, gdzie znajdziesz znajdź spaloną notatkę. Następnie przejdź przez czerwone drzwi na tyłach sali telewizyjnej. Idź dalej korytarzem, aby w końcu dotrzeć do kolejnego punktu kontrolnego zapisu, z tą różnicą, iż ten ma dziewięć kwadratów, a nie tylko jeden… wiesz, co to znaczy. Radzę przeładować strzelbę przed wejściem do następnego pomieszczenia, gdzie będziesz twarzą w twarz ze słynną piramidą Główny duet. Pamiętaj jednak, iż nie ma znaczenia, do którego strzelisz, bo gdy zadasz wystarczające obrażenia, walka dobiegnie końca.

Czas zmierzyć się z potężnym duetem! | Źródło obrazu: Bloober Team/Jugo Mobile

Polecam w tym miejscu skorzystać ze Strzelby i pobiec do rogu pomieszczenia. Strzelaj w którąkolwiek z Piramid Głowy, a kiedy się zbliżą – lub będziesz musiał przeładować – biegnij do przeciwnego rogu pomieszczenia podczas przeładowywania. Zastrzel je ponownie, a następnie spłucz i powtórz. W rogach pokoju znajdziesz także różne zapasy do zebrania. Gdy zadasz duetowi wystarczające obrażenia, wyjdą na środek pokoju i staną nieruchomo, zanim w końcu nabiją się na własne włócznie. Gdy scenka dobiegnie końca, wejdź w interakcję z nimi obojgiem, aby zabrać od nich Szkarłatne Jajko i Rdzawe Jajko. Po drugiej stronie pokoju jest dwoje drzwi. Umieść Jajko w każdym z nich – nie ma znaczenia w jakiej kolejności – i przejdź do następnego pomieszczenia.

Dialog w łóżku chorym i to, czy go wysłuchasz w całości, czy nie, jest bardzo istotny dla twojego zakończenia. | Źródło obrazu: Bloober Team/Jugo Mobile

Przez szklane podwójne drzwi znajdziesz się w długim korytarzu i rozpocznie się dialog z Mary w łóżku chorym.

  • Jeśli pobiegniesz długim korytarzem i wyjdziesz, przegapisz drugą połowę dialogu Mary z łóżkiem chorym. To, czy wysłuchasz dialogu w całości, czy też przedwcześnie wyjdziesz z korytarza, może mieć wpływ na zakończenie, które otrzymasz. jeżeli grasz po raz pierwszy, polecam przesłuchać całość.

Kiedy będziesz gotowy, wyjdź z długiego korytarza i znajdź się na zewnątrz. Po prawej stronie możesz zebrać trochę zapasów i Dziwne Zdjęcie. Po lewej stronie znajdziesz więcej zapasów i schody prowadzące do drabiny. Wejdź po drabinie, aby w końcu ponownie połączyć Jamesa z Mary.

Przygotuj się na ostatnią walkę z bossem. | Źródło obrazu: Bloober Team/Jugo Mobile

Po scence czeka Cię ostatnia walka z bossem z Mary/Marią. W większości zachowuje się podobnie do Flesh Lips, używając swoich metalowych ramion do poruszania się po arenie i machania na ciebie, a czasami rzuca na ciebie macką. Przywoła także roje ciem, do których będziesz chciał strzelać lub unikać. Podobnie jak w przypadku walki w duecie z Głową Piramidy, najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić, to uciec do przeciwnego rogu pokoju w porównaniu do Mary i użyć Karabinu. Od czasu do czasu znika w roju ciem i pojawia się po drugiej stronie pokoju, więc bądź przygotowany na ucieczkę, jeżeli tak się stanie. Kiedy zadasz Mary jakieś obrażenia, nastąpi mała scenka przerywnikowa, a walka będzie kontynuowana w piwnicy. Tym razem użyj Strzelby, gdyż będziesz w dość bliskiej odległości od Mary, która teraz w różnych odstępach czasu wyskakuje z sufitu. Kiedy będzie pod sufitem, uważaj na roje ciem. Po tym jak strzelisz do niej kilka razy, wrócisz do głównego pomieszczenia z bossem, gdzie jej ciało leży na podłodze i w kółko powtarza „James…”. Zakończ walkę ostatnim strzałem w nią, a następnie ciesz się zakończeniem. Możesz następnie ponownie wczytać starszy plik zapisu i wypróbować inne zakończenia lub przeżyć tę podróż od nowa w Nowej Grze Plus.

Aby uzyskać więcej informacji na temat Silent Hill 2, zapoznaj się z naszym przewodnikiem po zakończeniach, który wyjaśnia, jak odblokować je wszystkie.

Idź do oryginalnego materiału