Mirage to najnowszy bohater Deadlocka i śmiercionośny zbiornik spustowy z ogromną mocą rotacji. Aby jednak działać, wymaga poważnej wiedzy na temat gier i odpowiedniej konstrukcji. Musisz się wiele nauczyć, jeżeli chcesz wygrywać z nim mecze.
W każdej rzeczy, którą robi dobrze, Mirage ma ogromną wadę. Świetne CC, utrzymanie i siła rotacji, ale bardzo słaba czystość dżungli, superumiejętność sytuacyjna i niezbyt gwiezdna broń, która utrudnia grę w alei. jeżeli uda ci się wyjść z fazy linii i przystąpić do walk drużynowych we adekwatnym momencie, jest to zabójczy bohater. jeżeli jednak pozostaniesz w tyle? Sprawy nie pójdą dobrze.
Na szczęście mamy odpowiednią konfigurację, aby ten bohater zabłysnął i mógł… podbić Wisconsin? Jasne, Valve, myślę, iż cokolwiek pływa twoją łódką.
Oto najlepsza konfiguracja Mirage’a w Deadlock, zawierająca wszystkie przedmioty potrzebne do nadrobienia jego słabości i ścieżki maksymalnej jego najlepszej umiejętności.
Czy Mirage jest dobry w Deadlock?
Mirage to mieszanka, która ostatecznie umieściła go na poziomie B na liście poziomów Deadlock. W przeciwieństwie do większości innych bohaterów w grze, aby być skutecznym, naprawdę potrzebuje wsparcia ze strony swojego zespołu. Słaba przejrzystość i słaba wczesna faza gry sprawiają, iż jest podatny na ataki na początku gry, choć nadrabia to w środkowej fazie gry, gdy zaczyna obracać się po mapie.
Ma długą krzywą uczenia się, ale może dobrze sobie radzić w odpowiednich rękach. Po prostu nie stój z nim w kolejce solo, chcesz, aby przyjaciele maksymalnie wykorzystali jego zestaw.
Wyjaśnienie umiejętności Mirażu: Co powinieneś maksymalnie wykorzystać?
Znak Dżina to chleb powszedni Mirage’a, a jego maksymalne wykorzystanie na wczesnym etapie jest absolutną koniecznością, aby uczynić tę umiejętność skuteczną. Chociaż nie zadaje dużych natychmiastowych obrażeń, jego ogromne spowolnienie w połączeniu z łatwością jego użycia sprawia, iż jest przydatny do kontrolowania walki. Optymalizacja sposobu korzystania z tej umiejętności jest niezbędna, aby odnieść sukces jako Miraż.
W związku z tym będziesz chciał jak najszybciej go maksymalnie wykorzystać, a następnie zdobyć punkty w jego 2 za leczenie i niszczenie ochrony oraz jego superumiejętność za zwiększenie jego skuteczności podczas rotacji. Jego 1 jest całkiem niezły na poziomie podstawowym, więc nie martw się o inwestowanie w niego dodatkowych punktów.
Najlepsze przedmioty do zbudowania na Mirage
Przedmioty są tutaj podzielone na cztery sekcje: wczesna faza gry, środkowa faza gry, późna faza gry/przedmioty luksusowe, jeżeli masz przewagę, oraz przedmioty sytuacyjne, które można kupić w różnych momentach meczu, w zależności od potrzeb.
Przedmioty z wczesnej fazy gry
Przedmioty broni:
- Magazyn podstawowy: Rozmiar magazynka Mirage jest dość mały, więc będziesz chciał jak najszybciej zdobyć więcej naboi.
- Magnes o dużej prędkości: Ogólnie dobry zakup z dobrą osłoną przed pociskami.
- Wzmacniacz strzału w głowę: Trzy spowalniające osoby Mirage sprawiają, iż strzały w głowę są łatwe do trafienia, więc zyskasz tutaj dużą wartość.
Przedmioty witalności:
- Dodatkowe zdrowie: Generalnie dobre, jeżeli chodzi o dłuższe przeżycie. Mirage ma wbudowane podtrzymanie, więc zdobycie surowego HP to solidna decyzja, jeżeli chcesz żyć dłużej. Można subskrybować Rytuał Uzdrawiania jeżeli zostaniesz zmiażdżony na linii.
- Buty sprinterskie: Będziesz często zmieniać postać tego bohatera, więc zdobycie Butów Sprintu na początku jest fajne. Będziesz chciał je ulepszyć w połowie gry.
- Uwaga: tutaj również możesz wykorzystać Wytrzymałość, ale Mirage ma przyzwoitą mobilność dzięki swojej 1 i ma ograniczone miejsca na Witalność. Buty Sprint są ogólnie lepsze.
Przedmioty duchowe:
- Mistyczny wybuch: Mirage nie zadaje zbyt wielu wybuchów, ale to doda część obrażeń do jego 3 proc.
- Przeładowanie Quicksilvera: Idealny dla Mirage’a 3, zapewnia natychmiastowe przeładowanie przy krótkim czasie odnowienia.
Przedmioty w środkowej fazie gry
Przedmioty broni:
- Berserker: Mirage pragnie długich i przeciągających się walk, więc czerpie duże korzyści z tego przedmiotu.
- Łowca głów: Dobry z tego samego powodu, dla którego Wzmacniacz strzału w głowę jest, z tą różnicą, iż jest po prostu lepszym przedmiotem ogólnie.
- Magazyn Titanica: Będziesz tego chciał wcześniej niż w przypadku większości innych bohaterów, biorąc pod uwagę, jak bardzo Mirage potrzebuje więcej kul, choćby z przeładowaniem Quicksilver.
Przedmioty witalności:
- Bariera Bojowa: Biorąc pod uwagę, jak duży jest Mirage związany z rotacją, posiadanie tarcz jest ogromnym dobrodziejstwem. Zwiększenie obrażeń broni przez Barierę Bojową jest przydatne. I pamiętaj, każdy zakupiony przedmiot witalności zwiększa twoje maksymalne zdrowie, więc nie poświęcasz wiele, aby go zdobyć.
- Zdrowie: Obrażenia Mirage realizowane są długo i może w dowolnym momencie wystrzelić swoje 3, aby zastosować ten przedmiot, więc ma on wielką wartość przeciwko prawie każdemu, kto posiada leczenie.
- Welon Walker: Po prostu świetny przedmiot, jeżeli poruszasz się po mapie. Ponieważ czyszczenie obozu jest do niczego, szybki powrót na linię jest niezbędny, a to pomoże ci złagodzić część obrażeń dzięki tarczy, jeżeli poczujesz presję.
Przedmioty duchowe:
- Puls Udręki: To w zasadzie jedyny sposób, w jaki kiedykolwiek będziesz mieć przyzwoity obóz, ale jest on również solidny, jeżeli chodzi o uzyskanie dodatkowych obrażeń i aktywację przedmiotów duchowych, gdy nadchodzi Tornado.
- Tłumik: Świetnie nadaje się do zawierania transakcji i późniejszego wchodzenia w Mystic Slow.
- Ulepszony wybuch: W tym momencie powinieneś mieć maksymalnie 3 i będziesz mógł za jego pomocą aktywować Mystic Burst.
Przedmioty z późnej gry
Przedmioty broni:
- Magazyn intensyfikujący: Mała szybkostrzelność Mirage’a daje mu dużą wartość, gdy już zdobędziesz Magazyn Titanic, ale zanim go zdobędziesz, będziesz potrzebować broni w środkowej fazie gry.
- Nieskazitelny emblemat: Fantastyczny do rozpoczęcia walki podczas zmiany kierunku na linię, a ponadto zapewnia dodatkowe statystyki czołgu.
- Rykoszet: Ten przedmiot to absolutny must-have. jeżeli wcześnie znajdziesz 6200 dusz, możesz po prostu kupić to od razu i zyskać mnóstwo wartości. To ułoży twoje 3 jak nic innego i zapewni ogromny skok mocy na całej planszy.
- Przepełnienie duchowe: Zapewnienie sobie dodatkowych obrażeń do swoich umiejętności może naprawdę się opłacić, ale jest to najmniej istotny z przedmiotów broni.
Przedmioty witalności:
- Pijawka: adekwatnie jedyny przedmiot podtrzymujący, który da ci prawdziwą wartość, ponieważ zmniejszy skuteczność leczenia przeciwnikom przeciwko twoim skarabeuszem.
- Pociski syfonowe: Stanie się przedmiotem witalności było osłabieniem większości postaci, ale świetnie pasowało do Mirage. Ma wystarczająco dużo broni do kupienia, więc posiadanie tego jest świetną premią, jeżeli brakuje ci elastycznych miejsc i chcesz zwiększyć moc.
Przedmioty duchowe:
- Mistyczne powolne: Jakby twoja 3 nie zwolniła wystarczająco, może to spowolnić jeszcze bardziej. W połączeniu z DoT na 2, ten przedmiot sprawia, iż jesteś w zasadzie Kelvinem z piaskiem.
- Rosnąca ekspozycja: Zaatakuj kogoś skarabeuszem, a następnie wystrzel 3, aby zadać dużą serię obrażeń. Dobrze komponuje się również z Torment Pulse.
- Kevlar Wróżbity: Zdobądź mnóstwo tarczy, gdy włączysz się do walki w trybie TP. Tarcza zostaje aktywowana przed zakończeniem kanału twojej superumiejętności, więc może to być świetna karta umożliwiająca uwolnienie się z więzienia.
Przedmioty sytuacyjne
Przedmioty broni:
- Kamień Osnowy: Łatwy wybór sytuacyjny, jeżeli potrzebujesz dodatkowej mobilności, ale trochę trudny do sprzedania, biorąc pod uwagę liczbę przedmiotów broni potrzebnych na Mirage.
- Szczęśliwy strzał: jeżeli szukasz dodatkowego potencjału do przenoszenia w późnej fazie gry, jest to dobry wybór.
- Toksyczne kule: jeżeli Healbane nie wykonuje swojej pracy, zapewni ci to dodatkowe leczenie, którego potrzebujesz.
Przedmioty witalności:
- Ulepszony Pancerz Pociskowy/Pancerz Duchowy: Obydwa są dobrymi zakupami, jeżeli wcześniej okaże się, iż potrzebujesz większej wytrzymałości, a tarcze nie spełniają swojego zadania. Kup je zamiast elementów tarczy, takich jak Veil Walker i Combat Barrier.
- Bariera Zaklinacza: Dodatkowe obrażenia od ducha na tym przedmiocie nie są tak skuteczne jak dodatkowe obrażenia od broni na barierze bojowej, ale przez cały czas mogą być dobrą opcją w przypadku ciężkich obrażeń od ducha.
Przedmioty duchowe:
- Więdnący bicz: Nie będziesz miał zbyt wielu problemów ze spowolnieniem celu, ale możesz w ten sposób zabić jego prędkość ataku. W połączeniu z tłumikiem znacznie utrudni to życie każdemu carry.
- Bezgraniczny duch: Produkt luksusowy, ale niezbyt wydajny. Dobrze jest to mieć, ale nie będziesz go potrzebować, chyba iż jesteś bardzo późno w grze i chcesz uzyskać dodatkową prędkość ruchu/obrażenia od Ducha.
- Przypływ mocy: Zaskakująco dobry w połączeniu z 3, do ścigania celów.
To wszystko, co musisz wiedzieć, aby zbudować Mirage! Z pewnością jest typem postaci, którą można by wypuścić w wersji alfa, kimś, kto ma wiele mocnych stron, dużo słabości i kilka pomiędzy. Jego wady są wyniszczające, ale jego mocne strony są niewiarygodnie dobre.
Sprawdź naszą listę poziomów Deadlock, aby zobaczyć, gdzie plasuje się każdy inny bohater.