Ekipa pracująca nad reimaginacją oryginalnej przygody z 1996 roku, zatytułowaną Tomb Raider: Legacy of Atlantis, otworzyła się na temat podejścia do legendarnego (i często bezlitosnego) poziomu trudności pierwowzoru. Twórcy przyznają wprost: mechaniki muszą zostać dostosowane do "gustów współczesnych graczy". Podczas wydarzenia prasowego Will Kerslake, reżyser gry z Crystal Dynamics, wyjaśnił …
Koniec z frustrującą śmiercią w Tomb Raider? Twórcy zmieniają poziom trudności pod "współczesne gusta", ale obiecują jedno
Ekipa pracująca nad reimaginacją oryginalnej przygody z 1996 roku, zatytułowaną Tomb Raider: Legacy of Atlantis, otworzyła się na temat podejścia do legendarnego (i często bezlitosnego) poziomu trudności pierwowzoru. Twórcy przyznają wprost: mechaniki muszą zostać dostosowane do "gustów współczesnych graczy". Podczas wydarzenia prasowego Will Kerslake, reżyser gry z Crystal Dynamics, wyjaśnił …

1 godzina temu















