Kosmiczna wojna w World of Warcraft powraca do nas w sadze Worldsoul

cyberfeed.pl 1 miesiąc temu


Świat Warcrafta zawsze zajmował się przestrzenią poza Azeroth. Orkowie przybyli przez Mroczny Portal, aby służyć jako antagoniści oryginalnych gier strategicznych czasu rzeczywistego Warcraft, statek kosmiczny rozbija się na wyspach na północ od Kalimdoru w Płonąca KrucjataI Władcy Draenoru wprowadziła zupełnie inną, alternatywną oś czasu.

Ale Wojna wewnętrzna — najnowszy Świat Warcrafta rozszerzenie i pierwszy etap trzyczęściowej sagi Worldsoul Saga (który obejmuje Północ I Ostatni Tytan) — znakomicie wplata te pozaplanarne elementy w elementy, które gracze Azeroth poznali i pokochali.

W Wojna wewnętrznabohaterowie ścigają starożytne, nieznane zagrożenie w głębokich i tajemniczych częściach Azeroth. Wielka kosmiczna wojna zapowiedziana przez poprzednie rozszerzenia — między niepoznawalnymi, fundamentalnymi siłami rzeczywistości — wisi nad graczami, a intrygi tych frakcji przeniknęły do ​​samych kości naszego świata.

Zdjęcie: Blizzard Entertainment

„Ogromna część emocji towarzyszących początkom tej początkowej Sagi wynika z tego, iż jest wiele znanych twarzy, prawda? Są postacie, z którymi mieliśmy już do czynienia w przeszłości, takie jak Anduin i Alleria” — powiedział Morgan Day, zastępca dyrektora gry Świat Warcraftaw rozmowie z Polygon. „Gdyby był główny bohater Wojna wewnętrznaPowiedziałbym, iż to Alleria. Wracamy też do złoczyńców z przeszłości, takich jak Xal’atath.

„To Pustka wychodząca z cienia” – dodał Day. „Widzieliśmy już, jak pociągają za sznurki w przeszłości. Widzieliśmy Starych Bogów, którzy są tworem Pustki. To nasza okazja, by stanąć twarzą w twarz z Pustką jako bytem bardziej holistycznie”.

Blizzard opublikował kosmiczna mapa przedstawiająca sześć podstawowych sił wszechświata prawie dekadę temu, a gracze wciąż nie rozumieją, jakie to siły i w jaki sposób są one reprezentowane w grze. Wojna wewnętrzna tworzy konflikt między dwiema z tych wielkich sił: Cieniem i Światłem. W Kraina Cieniaodwiedziliśmy krainę Śmierci, doświadczyliśmy jej z bliska i poznaliśmy abstrakcyjną koncepcję. Lot smoka odwrócił kurs, biorąc te abstrakcyjne kosmiczne koncepcje i wstrzykując je do życia w Azeroth, zamiast trzymać je w oddzielnym królestwie.

Ten trend sprowadzania kosmicznych elementów do domu trwa przez cały czas Wojna wewnętrzna. Na przykład nową rasą graczy jest Earthen. Earthen to krasnoludzcy poprzednicy i słudzy boskich istot Porządku, Tytanów. Tytani pozostawili infrastrukturę, ale powoli się rozpadła, pozostawiając swoich podwładnych, aby sami sobie poradzili.

Te golemopodobne istoty działały na autopilocie, wykonując polecenia istot, które dawno już je porzuciły. Dopiero teraz zaczynają pytać, do czego służą te rutyny, a ta linia dociekań zapewnia im niezależność — i chęć dołączenia do Hordy lub Przymierza.

„To jest Worldsoul Saga, więc Morgan podzielił się jej wejściem, pierwszą częścią tej trylogii, w której zagłębiamy się w Azeroth” — powiedziała Tina Wang, dyrektor artystyczny w Blizzard. „Zaczynamy zagłębiać się w tajemnice natury Azeroth i Tytanów, aż do momentu, gdy przejdziemy do [the final Worldsoul Saga] ekspansja Ostatni Tytan.”

Żona-nóż w centrum uwagi

Na pierwszy rzut oka Xal’atath bardzo przypomina swoją poprzednią antagonistkę, Sylvanas Windrunner — obie są bezczelne i zadufane w sobie, obie są elfkami, a przy tym mają ogromny talent do manipulacji i mordowania.

Wang zauważył, iż korzenie Sylvanas tkwią „w człowieczeństwie Świat Warcrafta”ze względu na jej śmiertelne wychowanie i związek z innymi kluczowymi członkami obsady, podczas gdy Day powiedział, iż „Sylvanas jest bezpośrednia; ona przeniesie walkę do ciebie. Xal’atath jest bardziej intrygujący. To jedna z zabawnych rzeczy, które możemy zobaczyć w miarę postępów Wojna wewnętrzna i Worldsoul Saga. Jakie to plany, nad którymi pracuje i jak mamy pokrzyżować jej plany?”

„Naprawdę chcieliśmy stworzyć wyjątkową złoczyńcę, kogoś, kto wydawałby się niezwykle onieśmielający. jeżeli spojrzysz na jej projekt, jest lekka, prawda?” powiedział Wang. „Unosi się, nie chodzi, a choćby jej zbroja i peleryna są jak gwiazdy. Jest w niej coś kosmicznego”.

„Jedną z zabawnych rzeczy do zbadania w Void jest — jako społeczeństwo, jako kultura — jeden z głównych tematów, o których rozmawiamy, to to, kto jest najsilniejszy, kto jest drapieżnikiem alfa” — powiedział Day. Część maniakalnej euforii Xal’atatha ukazuje się w animacji Threads of Destiny, pokazującej szeroko otwarte, nieruchome oczy, rekini uśmiech, a choćby dziwne efekty przeskakiwania klatek.

Główna fabuła Wojna wewnętrzna będzie koncentrować się wokół Allerii i Xal’atath, ale rozszerzenie ma wiele do pogodzenia — jest to przecież wyjątek. Główna fabuła będzie kontynuowana w Północ I Ostatni Tytan. Zwykle, Świat Warcrafta narracja zawarta jest w jednym rozszerzeniu lub powoli rozchodzi się po kilku niezależnych od siebie rozszerzeniach.

„Podczas omawiania historii chcemy mieć pewność, iż jest ona strawna i zrozumiała” – powiedział Day. „Ciągle rozmawiamy o czymś takim, No dobrze, ile postaci wprowadzamy? jeżeli nie znasz wszystkich tych postaci, czy to będzie przytłaczające?

Day zauważa, iż ​​zespół pracuje nad „tablicą szalonego naukowca”, na której rozrysowuje plany Worldsoul Saga. Drugą stroną medalu są jednak lokalne historie, kampanie rozgrywające się w jednej strefie lub osadzie. Te postacie i ich historie zadecydują o sukcesie Wojna wewnętrzna. Podczas eksploracji tych nowych krain, zagłębiając się w ukryte królestwa Azeroth w poszukiwaniu starożytnych tajemnic Pustki, będziemy musieli zatrzymać się i poczuć zapach róż po drodze. Bez względu na to, jak kosmiczna i zdumiewająca staje się główna fabuła, większość atrakcyjności Świat Warcrafta przez cały czas tkwi w zwykłych ludziach, których dotykają niekończące się wojny, katastrofy i zawirowania na świecie.



Source link

Idź do oryginalnego materiału