Dowódcy!
Warsztat powraca, a wraz z nim dwa śmiertelnie groźne pojazdy X poziomu: precyzyjny i mobilny
X
Kampfpanzer 07 P(E) i zawadiaka o niskim profilu
X
Object 452K .
Od 1 sierpnia możecie używać zasobów w grze, by zbudować tego, którego wolicie, albo by rozbudować swoje kolekcje o oba czołgi. Liczba dostępnych pojazdów jest ograniczona, więc działajcie szybko, zanim znowu się skończą.
Warsztat
Początek: 1 sierpnia 2025 o 14:00 (CEST) / Koniec: 5 sierpnia 2025 o 01:00 (CEST)*
*Wydarzenie może zakończyć się wcześniej, jeżeli wszystkie pojazdy zostaną złożone przed wyznaczonym końcem.
Warsztat: Jak to działa?
Inwestujecie różne zasoby w grze — fragmenty schematów, wolne PD, kredyty, złoto i obligacje — by zbudować
X
Kampfpanzer 07 P(E)
X
Object 452K . Sami decydujecie, którego złożyć, możecie też złożyć oba. Również decyzja, ile użyć danego zasobu, należy do Was.
Do złożenia będzie dostępnych tylko po 20 000 sztuk każdego pojazdu, a wszystkie będą bez numerowanego stylu 3D.
Łączcie i inwestujcie zasoby w różnych proporcjach
Pamiętajcie, iż możecie zainwestować różne zasoby, aby złożyć swoje czołgi. Wypełnienie paska postępu do 100% jest możliwe na wiele sposobów. Wszystko zależy od tego, co macie do wykorzystania.
Zasoby są pobierane w chwili dodania ich do Warsztatu, ale możecie je odzyskać lub wydać w innej konfiguracji w dowolnym momencie po kliknięciu przycisku Zwrot zasobów. jeżeli nie złożycie żadnego czołgu przed końcem wydarzenia, wszystkie zasoby, które zainwestowaliście, zostaną automatycznie zwrócone na Wasze konto.
Kampfpanzer 07 P(E)
X
Kampfpanzer 07 P(E) , lub skrótowo Kpz. 07 P(E), to projekt Porshe i Wegmanna opracowany w początku lat 60. XX wieku jako nowa generacja czołgów niemieckich. W zamierzeniach miał spełniać ambitne wymogi mobilności, strzelania w terenie i ochrony nuklearnej, ale ostatecznie, ważąc niemal 60 ton, przekroczył limity wagi tego okresu i nigdy nie wyszedł poza fazę prototypu.
W odróżnieniu od „klasycznych” niemieckich czołgów ciężkich, Kpz. 07 P(E) ma kompaktowe rozmiary i dość lekki pancerz, wymieniając pasywną ochronę na prędkość maksymalną 50 km/h i doskonałe prowadzenie działa. Jego mobilność pozwala mu dotrzymać kroku czołgom średnim, wcześnie zajmować wysunięte pozycje i wymanewrować wielu swoich odpowiedników klasy ciężkiej.
Porady dotyczące rozgrywki
- Siłą jest precyzja. Wykorzystajcie jego rozrzut (0,33) i czas celowania (1,7 sekundy), by zdobyć przewagę ogniową nad przeciwnikiem.
- Grajcie z ukrywaniem kadłuba. Wykorzystajcie swoje 8° opuszczenia lufy i zajmujcie mądre pozycje.
- Elastyczny wojownik. Rozwijając 50 km/h, możecie zawrócić i zajść ze skrzydła, jeżeli będzie trzeba.
Object 452K
Tym razem będziecie konstruować
X
Object 452K . Ten eksperymentalny radziecki zabijaka X poziomu łączy w sobie role czołgu szturmowego i czołgu ciężkiego przełamania. Charakteryzuje się szczególnym wyglądem i może być uznawany za mający jedną z najniższych i najbardziej opływowych sylwetek wśród czołgów ciężkich w grze. Oprócz tego jest całkiem mobilny, co stanowi jedną z kluczowych zalet w grupie pojazdów o tym rodzaju rozgrywki.
Object 452K to radziecki czołg ciężki łączący niską sylwetkę, mocny pancerz przedni i działo zadające 560 PW uszkodzeń alfa. To czołg przełamujący zaprojektowany tak, by mógł przyjmować trafienia i odwzajemniać się ogniem z niszczycielską siłą.
Porady dotyczące rozgrywki
- Utrzymujcie linię. Niski profil i dobry pancerz czynią z niego mocnego zawodnika pierwszej linii.
- Uderzajcie i wymieniajcie ciosy. Duża alfa i pewna penetracja pozwalają karać przeciwnika za jego błędy.
- Trzymajcie się blisko. Co prawda ma dobrą dynamikę, ale Object 452K świetnie się czuje w potyczkach na dystansach krótkich i średnich.
Użyjcie zebrane zasoby, by złożyć dwa z najgroźniejszych czołgów X poziomu. Warsztat nie będzie otwarty w nieskończoność, a te pojazdy w ograniczonej liczbie nie będą czekać.
Nie przegapcie szansy, by zbudować Kpz. 07 P(E), czy Object 452K – albo obu!
Do dzieła!