Gadu-Gadu to doskonały przykład, iż brak długoterminowej wizji i zbyt późne reagowanie na pojawiające się trendy, może gwałtownie zniweczyć choćby doskonale prosperujący projekt. Komunikator internetowy przeszedł drogę od najpopularniejszego narzędzia w swojej kategorii do niemal nieużywanej i całkowicie zapomnianej aplikacji. Kilkukrotna rewitalizacja marki skończyła się niepowodzeniem, ale obecny właściciel raz jeszcze spróbuje przywrócić świetność kultowego […]
Kultowy komunikator znowu w grze. Czy 1,9 mln zł wystarczy, by go uratować?

Zdjęcie: Kultowy komunikator znowu w grze. Czy 1,9 mln zł wystarczy, by go uratować?
Powiązane
Walcz o chwałę w Międzynarodowych Mistrzostwach WoT 2025
1 godzina temu
Centrum sportu i rekreacji powstaje na Zawadach
1 godzina temu
Polecane
Hit sieci. Nie uwierzysz, jak mistrz KSW szukał rywala
1 godzina temu
17. Krakow Summer Animation Days
1 godzina temu