Kunitsu-Gami: Ścieżka Bogini: 5 wskazówek na początek gry

biegowelove.pl 2 miesięcy temu

Nowa gra Capcom Kunitsu-Gami: Path of the Goddess to zabawna mieszanka akcji i strategii typu hack-and-slash, inspirowana japońską mitologią i kulturą historyczną. Jednak ta mieszanka różnych gatunków może stać się nieco skomplikowana na początku gry, gdy gracze od samego początku zostaną wrzuceni w mechanikę i cykl dnia i nocy. Oto pięć wskazówek, które pomogą graczom rozpocząć grę w Kunitsu-Gami: Path of the Goddess.

W Kunitsu-Gami gracze kontrolują Soha, duchowego wojownika, który chroni Maidan Yoshiro, kapłankę oddaną oczyszczaniu wszystkich swoich górskich wiosek z demonicznych nieczystości. Każda wioska to odrębny etap, składający się z punktu początkowego i końcowego: w ciągu dnia gracze muszą poprowadzić Yoshiro do jednej lub więcej splugawionych bram Torii, które gdy zapada noc, wypluwają powódź demonicznych stworzeń, Seethe.

Opanowanie tego cyklu dnia i nocy wymaga trochę czasu. W ciągu dnia gracze jeżdżą Soh po scenie, oczyszczając różne skażone punkty, aby zdobyć kryształy (waluta w grze) i uwolnić mieszkańców wioski z ich więzień. Następnie Sooh może wydać kryształy, aby przypisać mieszkańcom wioski role bojowe, aby po zapadnięciu zmroku walczyć z Seethe – ale uważaj, aby zachować trochę kryształów do wykorzystania przez Yoshiro, który pochłonie je podczas swojej wędrówki, aby oczyścić bramy końcowego etapu.

Pomiędzy etapami gracze mogą ponownie odwiedzać ukończone etapy, aby zlecać uwolnionym wieśniakom naprawy i zdobywać nagrody, a także wyposażać się w różne umiejętności bojowe i zaklęcia wywołujące różne negatywne skutki. Możesz także ulepszyć swoje role bojowe w wiosce dzięki Musubi, rzadkiej waluty w grze, którą zdobywasz za wykonywanie wyżej wymienionych napraw w wioskach, wykonywanie wyzwań podczas przechodzenia przez kolejne etapy lub pokonywanie bossów.

Wieśniakom można przypisać jedną z kilku ról bojowych, od walczących w zwarciu strażników leśnych i łuczników dystansowych po złodziei poszukujących skarbów i nie tylko. Będziesz mógł odblokować więcej ról bojowych, pokonując kolejnych bossów, z którymi będziesz mógł się zmierzyć po ukończeniu odpowiednich etapów.

To jest podstawowe wyjaśnienie, jak grać w Kunitsu-Gami, ale oto kilka wskazówek dotyczących rozpoczynania gry.

Capcom

Utrzymuj Yoshiro w ruchu przez cały dzień

Kiedy wejdziesz do wioski i rozpoczniesz etap, łatwo jest gwałtownie wyjść i oczyścić wszystkie punkty zepsucia (zdobycie ich wszystkich zapewni ci nowe zaklęcie), uwolnić każdego mieszkańca wioski i przygotować się na demoniczny atak, gdy zapadnie noc. Tylko nie zapomnij poruszyć Yoshiro zanim to zrobisz: stań przed nią i przytrzymaj przycisk interakcji (Kwadrat na PS4/PS5;

Jeśli zapomniała przenieść Yoshiro, być może będzie musiała przeżyć dodatkową noc lub dłużej, jeżeli nie zrobi wystarczających postępów w marszu w stronę plujących demonami bram. Każdy etap rozpoczniesz z określoną ilością kryształów, więc użyj ich, aby przebić się przez część drogi, zanim ruszysz, aby oczyścić wioskę, i pamiętaj, aby wrócić później, aby utrzymać ją w ruchu.

Gracz może wydawać kryształy, aby przydzielać wieśniakom role bojowe, takie jak drwal (żółty strój) i strzelec dystansowy (niebieski strój).

Capcom

Zrównoważ swój budżet kryształów – także w walce

Ponieważ będziesz używać kryształów do prowadzenia Yoshiro na jej drodze i przydzielania ról bojowych mieszkańcom wioski, musisz zrównoważyć te potrzeby. W ciągu dnia nie przejmuj się tym drugim – po prostu rusz Yoshiro i idź posprzątaj wioskę. Otrzymasz dodatkową ilość kryształów za każdym razem, gdy oczyścisz jeden z filarów zepsucia w wiosce, a także niewielką ilość za atakowanie przypominających liście roślin zepsucia, które uzupełniają się każdego ranka, zapewniając bardziej niezawodny przepływ kryształów.

Ale za pokonanie wrogów Seethe’a w nocy otrzymasz także kryształy, które z pewnością pomogą ci w dalszej walce z Yoshiro rano, ale przydadzą się również, gdy wrogowie się zbliżają. Tak, możesz poczekać do zmroku, aby przypisać role bojowe swoim mieszkańcom. Może to być przydatne do zmiany strategii w locie – na przykład najpierw przydzielając kogoś jako złodzieja w ciągu dnia do wykopania skarbu (który może zawierać nagrodę w postaci kryształów), a następnie ponownie przydzielając mu rolę bojową w nocy. Bardziej zaawansowane role bojowe wymagają od mieszkańców wioski posiadania większej liczby kryształów, więc być może będziesz musiał poczekać, aby zebrać więcej kryształów od pokonanego Seethe.

Po pokonaniu bossów gracze odblokowują nowe role bojowe dla mieszkańców wioski. Od lewej do prawej, zaczynając od strony Yoshiro, znajduje się asceta spowalniający wroga, następnie po drugiej stronie Soha znajduje się drwal walczący na bliski dystans, łucznik dalekiego zasięgu, a na końcu potężne sumo.

Capcom

Powtarzaj etapy, aby zdobyć więcej nagród

Po rozegraniu etapu zobaczysz, jak dobrze sobie poradziłeś, wykonując zestaw trzech ukrytych wyzwań — lub walcząc z bossem, jeżeli pokonasz go w określonym czasie. Może to być trochę niesprawiedliwe, ale są inne powody, dla których możesz chcieć wrócić na scenę. Każdy etap wioski zawiera wspomniany wcześniej zatopiony skarb (lub więcej), który leży do połowy zanurzony w ziemi; Będziesz potrzebować wieśniaka, któremu przydzielono rolę złodzieja, a którą odblokujesz po pokonaniu trzeciego bossa w grze. Pamiętaj, aby przesunąć wieśniaka-złodzieja bezpośrednio nad skrzynią, aby zmusić go do jej wydobycia.

Każdy etap zawiera jedną lub więcej najcenniejszych czarnych skrzyń skarbów, które często zawierają zaklęcia, a choćby sztuki walki. Niektóre z tych skrzyń w późniejszych etapach zostaną umieszczone w trudno dostępnych miejscach i będą wymagały pewnych usprawnień zdolności bojowych Suha. Tak, w końcu będziesz mógł ulepszyć Sooha wraz z jego rolami bojowymi w wiosce, co sprawi, iż ponowne odwiedzanie etapów w celu zdobycia nagród Musubi będzie jeszcze ważniejsze.

Powrót do późniejszego etapu umożliwi ci ukończenie wyzwań, których nie mogłeś ukończyć za pierwszym razem, takich jak przydzielanie wieśniakom wielu ról. Trudniejsze wyzwania, takie jak nieodnoszenie obrażeń, są łatwiejsze po odblokowaniu i wyposażeniu niektórych zaklęć.

Na koniec każdego etapu Kapłanka Yoshiro oczyści bramę torii z demonicznych skażeń, czyniąc wioskę gotową do odbudowy.

Capcom

Pomiędzy etapami reformuj wioski

Po wyzwoleniu pierwszej wioski gra poprowadzi Cię do ponownego odwiedzenia jej i dokonania napraw. Jest to bardzo proste, ponieważ uwolnionych w fazie walki mieszkańców wioski przydzielisz do różnych części wioski w celu naprawy. Nie ma tu zbyt wiele strategii, choć możesz zdecydować się na naprawy, które pozwolą ci ulepszyć umiejętności mieszkańców wioski, zamiast na wypełnionych legendami planszach Emmy. Będziesz musiał dokończyć wszystkie naprawy, ponieważ po powrocie do namiotu Yoshiro otrzymasz stałe nagrody, takie jak powiększenie kryształowego sufitu.

Naprawy zostaną wykonane dopiero po wykonaniu jednej lub większej liczby czynności, takich jak rozegranie (lub ponowne rozegranie) etapu lub pokonanie bossa (każda lokalizacja naprawy poinformuje Cię, ile czasu to zajmie). Sztuka polega na tym, aby pamiętać o powrocie do wiosek pomiędzy tymi czynnościami – odebrać nagrody, ustawić nowe naprawy, a następnie przejść do kolejnego etapu lub walki z bossem.

Tak czy inaczej będziesz musiał wrócić do wiosek, aby wprowadzić zmiany w umiejętnościach bojowych i zaklęciach Soha, a także ulepszyć mieszkańców wioski, a ostatecznie także umiejętności Soha.

Budowniczy może otrzymać zadanie stworzenia platform, z których mieszkańcy wioski będą mogli atakować, oraz pułapek spowalniających wrogów.

Capcom

Ulepszaj i rozmieszczaj mieszkańców wioski zgodnie z charakterystyką każdego etapu

Wydając ulepszenia Musubiego na role bojowe wieśniaków, należy pamiętać, iż zyskają oni ulepszone zdolności na poziomach trzecim i szóstym – w tym specjalne zdolności, które ogłuszają wrogów, atakują wielu wrogów na raz lub rozszerzają obszary działania zdolności roli wspierającej. Jednak mądrze jest skupić się na łucznikach, ponieważ dzięki dużemu zasięgowi i zdolności uderzania w latające cele czują się oni szczególnie potężni. Przy cenie 50 kryształów jest również dość przystępny cenowo i dobrze komponuje się z potężniejszymi rolami bojowymi w wioskach, które odblokujesz później.

W pewnym momencie gry musisz zdecydować, gdzie najlepiej rozdzielić role, zwykle jednostki walczące w zwarciu z przodu, a jednostki dystansowe z tyłu. Żadne dwa etapy nie są takie same, niektóre etapy dzielą Powódź Seethe na ścieżki, podczas gdy inne zawierają wiele portali, które kierują wrogów w stronę Yoshiro z różnych kierunków. Gracze będą musieli podzielić swoją uwagę, podczas gdy Soh będzie biegał tam i z powrotem, szczególnie przywołując silniejsze demony, których zniszczenie i pokonanie zajmie dużo czasu. Będziesz musiał mądrze rozmieścić swoje jednostki, aby można je było zostawić same na pewien czas.

Etapy mogą również zawierać różne pułapki i narzędzia, które można zbudować podczas etapu dziennego. Specjalny NPC, Budowniczy, towarzyszy Sohowi i Yoshiro i można go zatrudnić do budowy tych budowli – wystarczy podejść do ich fundamentów i zatrudnić budowniczego. Być może nie uda ci się zbudować ich wszystkich przed zapadnięciem zmroku, ale na swój sposób pomogą odeprzeć hordę wrogów. Pamiętaj o nich, rozmieszczając mieszkańców wioski na polu bitwy. Podniesione platformy zapewniają łucznikom większy zasięg, a pułapki spowalniające pozwalają jednostkom walczącym w zwarciu na zadanie większej liczby trafień.

Idź do oryginalnego materiału