Eagle Gryphon Games już 16 stycznia wystartuje na Kickstarterze z kampanią gry La Pâtisserie Rococo. Jest to reimplementacja gry Cookie Champion.
La Pâtisserie Rococo na Kickstarterze
Z pewnością wielu z was kojarzy grę Rococo Deluxe, wydaną przez Eagle Gryphon Games. Autorami gry są Louis i Stefan Malz. Okazało się, iż świat okresu rococo może być kolejną inspiracją do gry. Tym razem nie będziemy „ubierać” dworu, ale dbać o jego apetyt! Już 16 stycznia ruszy kampania gry La Pâtisserie Rococo – link do kampanii TUTAJ. Wydawcą gry ponownie jest Eagle-Gryphon Games, a za projekt odpowiadają Louis i Stefan Malz.
PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ: Polska gra Deeps of Abyss już niedługo na Gamefoundzie
Konkurs słodkości
Przeniesiemy się do czasów panowania króla Ludwika XV. Już niedługo ma się rozpocząć konkurs na najlepsze wypieki. Gracze wcielą się we właścicieli piekarni, którzy pragną swoimi wypiekami zachwycić króla i zdobyć prestiż na jego dworze.
Mając do dyspozycji szereg akcji będziecie starali się rozwijać swój kunszt i zdobywać punkty prestiżu. W trakcie gry będziecie zdobywać nowe receptury, zdobywać unikalne surowce, zatrudniać piekarzy, sprzedawać je i prezentować przed jury. To od was zależy jak rozwiniecie swoją piekarnię, i czy wypieki tworzone przez stworzony zespół zachwyca prezencją oraz smakiem.
Informacje pudełkowe:
- Liczba graczy: 1-5
- Wiek: 14+
- Czas rozgrywki: 60-150 min.
- Link do BGG
Jak to powstało
Pomysł na grę pojawił się w 2019 roku. Autorzy od samego początku chcieli, aby fabuła skupiła się na pieczeniu ciastek. Dlatego właśnie początkowo gra miała tytuł „Cookie Champion”. W ustalaniu najważniejszych elementów w grze pomogła… żona jednego z twórców, która jako wielbicielka wypieków wskazywała co jest istotne podczas tworzenia ciasta, ciastek, tortów i innych słodkości. Ponieważ jednak temat był tak obszerny autorzy postanowili skupić się na pieczeniu ciastek. Po ustaleniu tematu przyszedł czas na mechaniki. Panowie postanowili zaadaptować mechanikę zarządzania kartami z gry Rococo, ale z pewnymi zmianami. Wprowadzono drafting oraz tylko dwa rodzaje kart pracowników. Najtrudniejszym elementem było „przetłumaczenie” procesu wypiekania na zestaw akcji i zasobów dostępnych w grze. Po serii testów i zmian efekt prac będziecie mogli ocenić po premierze gry.
Najnowsze artykuły o podobnej tematyce: