Przychody ze sprzedaży Grupy BoomBit wyniosły łącznie 20,45 mln zł w w październiku br., co oznacza wzrost o 4,7% m/m, podała spółka. Łączna liczba pobrań gier grupy wyniosła 20,8 mln.
„Przychody Grupy BoomBit w październiku 2024 r. wyniosły 20,4 mln zł (+4,7% m/m), w tym niespełna 20,4 mln zł z gier mobilnych i 0,1 mln zł z projektów blockchain. Wydatki na user acquisition zwiększyły się do 10,3 mln zł (+4,5% m/m), a koszty prowizji platform do 2,1 mln zł (20,4% m/m). Grupa miała 20,8 mln pobrań i wypracowała 8 mln zł (+1,4% m/m) przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform. Bez uwzględniania przychodów z projektów blockchain wynik ten wyniósł 7,9 mln zł (+13,8% m/m)” – czytamy w komunikacie.
We wrześniu 2024 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były „Hunt Royale” (3,75 mln zł przychodów), „Darts Club” (2,89 mln zł) oraz „Clash of Destiny” (1,26 mln zł), podano w materiale.
„Na dobre wyniki w październiku pozytywny wpływ miały przede wszystkim bardzo dobre przychody 'Darts Club’ oraz pierwszy pełny miesiąc 'Clash of Destiny’, która w październiku jest już dochodowa i na pewno będzie dalej rozwijana. Podobnie jak gra 'Dawn of Ages’, która zanotowała wzrost przychodów i wydatków na UA, a na początku 2025 planowany jest jej debiut na PC (Steam). Mniejsze przychody w grach Hyper-Casual w tym szczególnie 'Downhill Race League’, wynikają z naturalnego cyklu życia tego typu gier, ale do końca roku mamy jeszcze kilka obiecujących gier do wydania w tym segmencie naszej działalności. Dodatkowo w drugiej połowie tego miesiąca wydajemy naszą wcześniej zapowiadaną grę 'Loot Heroes’, rozwijaną wraz ze studiem Madcore i wiążemy z tym tytułem duże nadzieje” – skomentował prezes Marcin Olejarz, cytowany w komunikacie.
BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.
Źródło: ISBnews