Lokalizacje starożytnych reliktów Watykanu w Indianie Jones i Wielkim Kręgu

cyberfeed.pl 1 dzień temu


Starożytne relikty to przedmioty, które odkryjesz podczas zwiedzania Watykanu Indiana Jones i Wielki Krąg. Istnieje 10 z nich, które można znaleźć w ramach iteracji Watykanu dotyczącej powtarzających się zjawisk Odkrycie „Zagadki Starożytnych”..

Większość starożytnych reliktów miniesz w ramach głównego wątku fabularnego w Watykanie i prawie wszystkie znajdują się pod ziemią. Nie do wszystkich od razu będziesz mógł dotrzeć. Będziesz musiał trochę rozwinąć główną historię – „The Stolen Cat Mummy” – aby zebrać je wszystkie.

Nasz Indiana Jones i Wielki Krąg przewodnik ci pokaże gdzie znaleźć wszystkie starożytne relikty w Watykanie.

Zdjęcie: MachineGames/Bethesda Softworks za pośrednictwem Polygon

Ten starożytny relikt możesz odnaleźć niedługo po rozpoczęciu eksploracji Watykanu. Użyj Wisiorka Giganta, aby otworzyć sekretne przejście w Pracownia Konserwatorska Biblioteki. Na dole ty i ojciec Antonio odkryjecie pokój z notatkami na temat Dziwne napisy.

Zdjęcie: MachineGames/Bethesda Softworks za pośrednictwem Polygon

Wychodząc, sprawdź stolik najbliżej (wcześniej zamkniętych) drzwi znaleźć pierwszy Starożytny Relikt.

Po rozwiązaniu Święte Rany puzzle w Zaświatach, odkryjesz Grobowiec Wojowniczego Giganta — a potem faszyści (dosłownie) rozbijają imprezę. Następny Starożytny Relikt znajdziesz na początku swojej ucieczki.

Zdjęcie: MachineGames/Bethesda Softworks za pośrednictwem Polygon

Podążaj jedyną ścieżką, jaką masz, aż dotrzesz do punktu, z którego musisz zejść. jeżeli upadniesz do końca, wpadniesz do wody — zrobimy to za chwilę. Zamiast tego przytrzymaj lewy spust i zsuń się po biczu tak daleko, jak to możliwe.

Zdjęcie: MachineGames/Bethesda Softworks za pośrednictwem Polygon

Przed tobą mały tunel w ścianie. Kołysz się w przód i w tył, aby nabrać rozpędu, i wskocz do tego tunelu. Znajdziesz Starożytny Relikt na ziemi, trochę głębiej.

Zdjęcie: MachineGames/Bethesda Softworks za pośrednictwem Polygon

Odwróć się od Ancient Relic 2 i wskocz do wody pod tobą. W tej części będziesz musiał dużo pływać. Gdy wyjdziesz na zewnątrz, ponownie zaczniesz wpadać na Czarne Koszule – tam znajdziesz Starożytny Relikt 3.

Zdjęcie: MachineGames/Bethesda Softworks za pośrednictwem Polygon

Gdy tylko zaczniesz je słyszeć, wejdziesz do pomieszczenia z przewróconym filarem. Spójrz po prawej stronie, czy jest szczelina, przez którą możesz przejść. Wyeliminuj obu patrolujących tam faszystów – potrzebne będą do tego ich (zapalone) pochodnie.

Zdjęcie: MachineGames/Bethesda Softworks za pośrednictwem Polygon

Po prawej stronie miejsca, w którym załatwiłeś faszystów, znajduje się kolejna szczelina w ścianie. Ten jednak leje wodę i zgaśnie twoją pochodnię. Zamiast tego idź wzdłuż ściany po lewej stronie.

Zdjęcie: MachineGames/Bethesda Softworks za pośrednictwem Polygon

Przejdź przez drzwi na końcu lub do pokoju, a następnie skręć w kolejne dwa prawe strony. Dojdziesz do ściany z dziurą. Przytrzymaj lewy spust, a następnie naciśnij prawy spust, aby rzucić (zapaloną) pochodnię przez dziurę.

Zdjęcie: MachineGames/Bethesda Softworks za pośrednictwem Polygon

Wróć do pierwszej szczeliny w ścianie i przejdź przez nią – pochodnia będzie na ciebie czekać. Użyj go, aby spalić drewnianą barierę z tyłu pomieszczenia.

Zdjęcie: MachineGames/Bethesda Softworks w Polygon

Znajdziesz następny Starożytny Relikt na ołtarzu(?) przed tobą.

Zdjęcie: MachineGames/Bethesda Softworks za pośrednictwem Polygon

Nieco później, podczas ucieczki z podziemi, znajdziesz się na drugim piętrze dużego pomieszczenia, gdzie znajdziesz żyrandol, na którym możesz się huśtać. Przebij się na drugą stronę i usuń Czarne Koszule czekające po drugiej stronie. Skręć w prawo, kierując się do południowo-zachodniego rogu.

Zdjęcie: MachineGames/Bethesda Softworks za pośrednictwem Polygon

Będziesz musiał pozbyć się potężnego faszysty w sąsiednim pokoju. Sprawdź podłogę, czy nie ma antycznego popiersia, które możesz podnieść.

Zdjęcie: MachineGames/Bethesda Softworks za pośrednictwem Polygon

Zanieś go na piedestał na niższym poziomie, za miejscem, w którym stał faszysta. Wejdź w interakcję z postumentem, aby umieścić na nim antyczne popiersie. To będzie otwórz bramę po lewej stronie z kolejnym Starożytnym Reliktem za nim.

Zdjęcie: MachineGames/Bethesda Softworks za pośrednictwem Polygon

Kiedy już zdobędziesz Starożytny Relikt 4, chwyć Antyczne Popiersie i przenieś je w lewo. Znajdziesz kolejny piedestał, który otworzy wyjście.

Zdjęcie: MachineGames/Bethesda Softworks za pośrednictwem Polygon

Przejdź dalej i podążaj ścieżką, aż dotrzesz do ślepego zaułka, z którego musisz się wydostać. Ubij do pierwszego poziomu. Zamiast iść tam przejściem (co technicznie rzecz biorąc jest wyjściem), odwróć się i wskocz do drugiego punktu nad tobą.

Zdjęcie: MachineGames/Bethesda Softworks za pośrednictwem Polygon

Wdrap się na górę i skieruj się w prawo. Miniesz sfotografowany posąg Nike.

Zdjęcie: MachineGames/Bethsda Softworks za pośrednictwem Polygone

Stamtąd skieruj się w prawo, aby znaleźć komorę grobową. Wejdź do środka, aby znaleźć kolejny starożytny relikt.

Zdjęcie: MachineGames/Bethesda Softworks za pośrednictwem Polygon

Wróć do punktów biczowych, na które się wspiąłeś. Zejdź o jeden poziom niżej i udaj się korytarzem, do którego miałeś udać się za pierwszym razem.

Zdjęcie: MachineGames/Bethesda Softworks za pośrednictwem Polygon

Przejdź przez dogleg po prawej stronie, a przeczołgasz się przez niską szczelinę. Następnym starożytnym reliktem jest w korytarzu po drugiej stronie.

Zdjęcie: MachineGames/Bethesda Softworks za pośrednictwem Polygon

Po lewej stronie miniesz pusty cokół. Kontynuuj obok niego i skręć w pierwszą w lewo, jaką możesz. Za rogiem znajdziesz antyczne popiersie na cokole.

Zdjęcie: MachineGames/Bethesda Softworks za pośrednictwem Polygon

Po prawej stronie znajdziesz na podłodze kolejne antyczne popiersie. Złap go i zanieś z powrotem na pierwszy (pusty) piedestał. Otworzy to bramę po lewej stronie.

Zdjęcie: MachineGames/Bethesda Softworks za pośrednictwem Polygon

Przejdź dalej. Chwyć ciężki świecznik i rozwal kruchą ścianę po prawej stronie. Przejdź dalej i zabierz z cokołu antyczne popiersie, które widzieliśmy wcześniej.

Zdjęcie: MachineGames/Bethesda Softworks za pośrednictwem Polygon

Przenieś go z powrotem na nowy cokół i umieść. To będzie otwórz kolejną bramę z kolejnym Starożytnym Reliktem za nim.

Gdy znajdziesz pierwsze cztery Dziwne napisy dla ojca Antonio, odbierzesz „Sekret gigantów” praca w terenie. Podróżując po Watykanie, rób zdjęcia pozostałych sześciu napisów, aby je ukończyć.

Zdjęcie: MachineGames/Bethesda Softworks za pośrednictwem Polygon

Gdy to zrobisz, wróć do biura ojca Antonio w bibliotece i umieść zdjęcia na jego tablicy ogłoszeń. Upuści następny Starożytny Relikt na jego biurku dla ciebie.

Po rozwiązaniu zagadki Fontanna Spowiedzi wrócisz do Zaświatów i podejmiesz się zadania Próby Augura.

Zdjęcie: MachineGames/Bethesda Softworks za pośrednictwem Polygon

Po wpadnięciu przez zapadnię wspinasz się z powrotem na górę, by spotkać Ginę. Twoim pierwszym zadaniem jest przeskoczenie kilku filarów obok kołyszących się ostrzy.

Zdjęcie: MachineGames/Bethesda Softworks za pośrednictwem Polygon

Po pierwszej parze ostrzy dojdziesz do szerokiego lądowania. Po lewej stronie zejdź do (oleistej) wody pod tobą. Następnym Starożytnym Reliktem będzie na złamanym filarze tuż przed tobą.

Możesz wspiąć się z powrotem tą samą drogą, którą zszedłeś.

Podczas eksploracji Ścieżka Złotego Smoka — komnata z czterema wiszącymi filarami — miniesz kolejny Starożytny Relikt.

Zdjęcie: MachineGames/Bethesda Softworks za pośrednictwem Polygon

Tuż przed dotarciem do pomieszczenia z filarami (wrócisz tu w drodze na zewnątrz), uważaj po lewej stronie na małą dziurę w ścianie.

Zdjęcie: MachineGames/Bethesda Softworks za pośrednictwem Polygon

Przeskocz i złap antyczne popiersie po prawej stronie. Połóż go na cokole po lewej stronie, a usłyszysz stuknięcie.

Zdjęcie: MachineGames/Bethesda Softworks za pośrednictwem Polygon

Wracając do głównego pomieszczenia, trzymaj się lewej ściany, aby znaleźć drzwi, które właśnie otworzyłeś. Znajdziesz Starożytny Relikt na półce pod prawą ścianą.

Lokalizacja Starożytnego Reliktu 10

Po odkryciu Ścieżki Srebrnego Smoka i Ścieżki Złotego Smoka dotrzesz do Tajny klasztor. Stamtąd będziesz kontynuować podróż przez Skryptorium i w końcu dotrzeć do Skarbiec Ezoterycznych Artefaktów.

Zdjęcie: MachineGames/Bethesda Softworks za pośrednictwem Polygon

Kiedy wejdziesz, skieruj się do zamkniętych drzwi wzdłuż lewej ściany. Kiedy spróbujesz, Gina podejdzie i wybierze dla ciebie zamek.

Zdjęcie: MachineGames/Bethesda Softworks za pośrednictwem Polygon

Przejdź przez drzwi i skieruj się w prawo. Znajdziesz ostatni Starożytny Relikt wzdłuż ściany.



Source link

Idź do oryginalnego materiału