W 2026 roku CD-Action, czyli kultowy już magazyn o tematyce gamingowej i okołogamingowej, który wychował całe pokolenia graczy, obchodzi swoje 30. urodziny. Z tej okazji redakcja zapowiada rozpoczęcie współpracy z agencją Playground Warsaw, która odpowiadać będzie za kompleksową obsługę strategiczno-kreatywną marki.
Magazyn CD-Action nawiązuje długoterminową współpracę z nowym partnerem strategiczno-kreatywnym – Playground Warsaw.

Powiązane
LEGO Piraci z Karaibów – Czarna Perła w ofercie
1 godzina temu
Recenzja: Gears of War: Reloaded [PS5]
1 godzina temu
Polecane
Filmowe Środy w MŻW: repertuar na wrzesień 2025
1 godzina temu
Powrót Lin Yu-Ting. Wiadomo, co robiła
1 godzina temu
Jaki będzie Hell Let Loose: Vietnam? Garść świeżych nowości
1 godzina temu
PZPN potwierdził wielkie plany. "To już oficjalne!"
1 godzina temu
Netflix przedstawia nowy film z Keirą Knightley
1 godzina temu