Marta Frankel-Dominik (Trefl SA): Sektor mobilny wymaga stałych działań, ale odwdzięcza się możliwością szybkiego dotarcia do odbiorców z całego świata

1 rok temu
– Od długiego czasu wiedzieliśmy, iż wejście na rynek mobile jest kwestią czasu i wybrania odpowiedniego momentu. Teraz ten moment nadszedł – na temat przenoszenia gier planszowych w sektor mobilny rozmawiamy z Martą Frankel-Dominik, kierownikiem ds. gier wirtualnych w Trefl SA. Pamiętam czasy swojego dzieciństwa, kiedy popularne było przenoszenie prostych gier planszowych do wirtualnego świata (np. warcaby). Miały one jednak bardzo prostą formę, bez fabuły, raczej mechaniczną. Skąd pomysł na wejście z grami planszowymi w świat mobile, ale w rozbudowanej wersji?
Gry, które wybraliśmy do przeniesienia do świata gier mobilnych doskonale wpisują się w najświeższe trendy w sektorze eGames. jeżeli spojrzymy na kategorię gier Hidden Objects, na której oparty jest nasz premierowy tytuł „Spy Guy Hidden Objects” zobaczymy, iż choćby najprostsze gry z niewyszukaną grafiką, mają setki tysięcy pobrań. Nasza gra przenosi użytkownika w oryginalny i pięknie zilustrowany świat...
Idź do oryginalnego materiału