Marvel Rivals Dev Obiecuje, iż Sezon 2 wreszcie rozwiązuje główny problem z komputerem

1 dzień temu
Zdjęcie: Marvel


Według dewelopera Marvela Rivals, nadchodząca aktualizacja naprawi problem z wykorzystaniem RAM, który nęka wersję PC od uruchomienia.

Marvel Rivals szturmował świat po jego wydaniu, ale niektórzy gracze natychmiast napotkali problemy, które utrudniały ich doświadczenie.

W szczególności wersja na PC wykorzystuje niesamowitą ilość pamięci RAM, co powoduje czkawkę i awarie, szczególnie dla osób z mniej niż 32 GB pamięci RAM. Jednak choćby gracze z bardziej mocnymi platformami i większą liczbą pamięci RAM na pokładzie zgłosili problemy w tym zakresie. A łatka sezonu 1 zaostrzyła problem dla niektórych.

Użytkownicy znaleźli obejścia To pomaga zminimalizować problem, ale nadzieje pozostają wysokie, iż deweloper Netease wdroży bardziej trwałe środki zaradcze.

Aktualizacja rywali Marvela w celu rozwiązania problemów zużycia pamięci

W Gamer PC Usiądź podczas GDC 2025, główny projektant techniczny Weikang Ruan potwierdził nieszczęścia optymalizacji gry na PC. W związku z tym załoga pracuje nad poprawką, która pomoże zmniejszyć zużycie pamięci RAM.

Ruan powiedział The Outlet: „Na PC zdajemy sobie z tego sprawę [optimization] jest dużym problemem, szczególnie w przypadku zużycia pamięci. Być może w okresie 2 będziemy mieli eksperymentalne pole wyboru w naszych graczach wyrzutni, aby zmniejszyć pamięć [consumption] znacznie.”

Sezon 2 pozostaje na dobrej drodze do daty rozpoczęcia 11 kwietnia, co oznacza, iż ​​poprawka może uruchomić się w nadchodzących tygodniach. Mimo to NetEase nie pozostało gotowy na solidne termin rozwiązania RAM.

Ruan kontynuował: „To bardzo duży problem, ale organizacja jest dużo pracy [a fix]. Nie możemy go po prostu zwolnić w małej łatce, musimy go w pełni przetestować. Ale zdajemy sobie sprawę z problemu i będziemy przez cały czas optymalizować ”.

Dlaczego rywale Marvel zużywa tyle pamięci RAM, unika graczy od miesięcy. Ruan wskazał na Unreal Engine 5 jako winowajcę, mówiąc: „Trudno jest wszystkim programistom korzystać z silnika i uczynić go dobrym. To dla nas nowy silnik. Mamy dużo ciężkiej pracy [ahead] Aby to zoptymalizować ”.

W szczególności UE5 reprezentował wspólny mianownik w wielu grach, które zmagały się z wydajnością na PC i konsolach. Stalker 2, Silent Hill 2 Remake i Black Myth: Wukong liczą jako kilka przykładów.

Idź do oryginalnego materiału