W dobie Skull & Bones, Suicide Squad: Killl the Justice League i Concord, sukces na miarę Marvel Rivals jest rzadkim widokiem dla fanów live-service. NetEase wzięło sprawdzony format hero shooterów i na bazie jednego z najpopularniejszych uniwersów stworzyło angażującą strzelankę, która od dnia swojej premiery każdego dnia przyciąga na serwery miliony użytkowników. Szczególnie imponują statystyki na Steamie, które utrzymują się na bardzo podobnym poziomie, plasując Marvel Rivals w czołówce gier na całej platformie.
Steam to jednak oczywiście tylko jeden ze sposobów, aby spróbować swoich sił w popularnym hero shooterze. Marvel Rivals od pierwszego dnia dostępne jest również na konsolach PlayStation i Xbox. W ostatnim czasie wśród społeczności trwała zacięta dyskusja na temat doświadczenia z gry na konsolach i na PC. Niektórzy byli przekonani, iż meta na konsolach jest zupełnie inna, a na niższym poziomie trudniej jest czerpać z rywalizacji frajdę. Nie zmienia to jednak faktu, iż Marvel Rivals dociera do bardzo szerokiego grona graczy.
Jak informuje IGN, w przyszłości grono to może się jeszcze powiększyć. Podczas minionego DICE Summit w Las Vegas przedstawiciel redakcji spytał bezpośrednio NetEase o potencjalny port Marvel Rivals na inne platformy. Producent Weicong Wu w odpowiedzi poinformował, iż są już w kontakcie z Nintendo i w ręce deweloperów mają trafić niedługo nowe przenośne konsole, co pozwoliłoby im rozpocząć pracę nad portem.
Weicong Wu dodał również, iż kluczowa w kwestii ostatecznej decyzji NetEase będzie wydajność gry na Nintendo Switch 2. Z tego powodu deweloperzy zrezygnowali z wypuszczenia Marvel Rivals na pierwszej iteracji konsoli – nie była ona w stanie dostarczyć graczom takiego doświadczenia, na jakie liczyli twórcy. Wu podkreślił, iż o ile nowy sprzęt będzie w stanie to zrobić, NetEase otwarty jest na stworzenie portu.