Uzdrowiciele często otrzymują surową ofertę w grach strzelankowych bohaterów. Zajęcia zdolne do utrzymania graczy przy życiu są najważniejsze i mogą zmienić różnicę między drużyną, która wygrywa, a zespołem, który przegrywa. Pomimo ryzyka życia i kończyny dla kolegów z drużyny, którzy mogą na to nie zasłużyć, uzdrowiciele twierdzą, iż rzadko są doceniani. Ten aksjomat był prawdziwy w czasach oryginału Overwatch i jego kontrowersyjna mechanika zmartwychwstania i utrzymywała się na stałej kontynuacji, choćby gdy Blizzard spędził lata, dostrajając wspomnianą rozgrywkę. Skoro Rywale Marvela jest w centrum uwagi, uzdrowiciele mają zły przypadek déjà vu. Tym razem jednak uzdrowiciele znajdują się w dosłownym konkursie popularności.
Pod koniec Rywale Marvela Mecz, po ogłoszeniu zwycięzcy, gra koronuje najcenniejszego gracza (MVP) i zdobywcą drugiego miejsca w przegranej drużynie (SVP). Na tym ekranie gracze mogą oglądać najważniejsze wydarzenia dla wszystkich autora i skorzystać z okazji, aby porozmawiać z grupą po raz ostatni. Tutaj uczestnicy mogą wysyłać się w kciuki, prawdopodobnie jako środek pomagający budować koleżeństwo między fanami. Z jakiegoś powodu możesz wysłać tyle głosów, ile chcesz, w tym do siebie. Prawdopodobnie istnieje pewna zachęta do wysyłania głosów, ponieważ niektóre sezonowe wyzwania przyznają kosmetyki, takie jak spraye.
Ale na podstawie rozmów z prawie tuzinem strategów – Rywale Marvela„Oficjalny termin dla postaci, których mechanika jest zbudowana wokół pomagania innym – najczęściej uzdrowiciele są typem klas, które najprawdopodobniej zostaną wsteczni. Postacie w tej kategorii obejmują niedawno wydaną niewidzialną kobietę i Jeffa Land Shark. Strategowie tacy jak Rocket Raccoon i Modlis mają niektóre z najwyższych wskaźników wygranych. Znaczenie strategów wydaje się niezmienne, ale wielu z nich czuje się tak, jakby nie dostali swoich kwiatów.
„Myślę, iż uzdrowiciele w tej grze nie uzyskują wielkiego uznania”, powiedział Hayes Madsen, główny płaszcz i sztylet, który zalogował się do strzelanki Netase. Madsen szacuje, iż spędził 60% tego czasu w graniu strategów, a przez cały czas, powiedział, iż dostanie tylko „Jeśli„ jeżeli [he’s MVP or SVP] NA [his] zespół lub tu i tam losowo. ”
Większość strategów, których mówiłem, aby zgodzić się, iż głosowanie na koniec gry jako całość może zostać uderzone lub przegapienie. Jest prawdopodobne, iż przygnębieni gracze w przegranej drużynie zetkają się z ekranu, który przypomina im o ich porażce. Rywale Marvela„Praktycznie natychmiastowe czasy kolejki ułatwiają przejście do następnej próby.
Jak wszystko inne, istnieją wyjątki, gdy strategowie robią to i nie otrzymują należności. jeżeli na przykład bawisz się z prawdziwymi przyjaciółmi, ci kumple częściej rzucają ci kość. Tryb, który w kolejce, za czasem zmienia tę dynamikę.
„Ludzie są o wiele lepsi w głosowaniu w rankingu i zwykle rozpoznają moje wysiłki, choćby jeżeli nie zrobiliśmy tak gorąco”, powiedziała Otachis, Jeff Main, która czasami gra z swoim chłopakiem gotowym do głosowania.
Hushbuppy, główny Mantis, który utrzymuje, iż uzdrowiciele „nie uzyskują szczególnego uznania, choćby gdy działają bardzo dobrze”, był świadkiem różnic między szybką grą a rankingiem. Chociaż strategowie mogą otrzymywać głosy w poprzednim trybie, potencjalne ukłony czasami czują się, jakby nie mają obowiązku.
„W QuickPlay ludzie albo nie głosują, albo po prostu głosują w całym zespole, więc zwykle nie wyróżnia się”, powiedział Hushbuppy Polygon. „Ale w rankingach wydają się bardziej selektywne i tam uważam [damage-per-second] Role zwykle otrzymują głosy (jeśli zespół wygrał), podczas gdy uzdrowiciele często tego nie robią. ”
Segregację między postaciami dealingowymi a klasami, które odgrywają role wsparcia, była szeroko odnotowana przez wywiadów. Na ogół, Rywale Gracze wydają się bardziej prawdopodobne, iż będą podlegać ludziom o wysokim współczynniku zabijania/śmierci niż inne rodzaje członków drużyny. Podczas gdy sama gra rozpoznaje strategów, którzy leczą się w wielkiej liczbie z odznaką, ogólnie typy wsparcia są mniej prawdopodobne, iż uznają się za MVP lub SVP. Jednak niektóre zajęcia odczuwają skąpienie bardziej niż inne.
„Modliszka jest łatwiejsza do zdobycia MVP, ponieważ ma całkiem niezłe obrażenia oprócz jej ULT, czasami wystarczy, aby rzucić równowagę, aby zabezpieczyć cele lub utrzymać nadgodziny, czekając na mój zespół”, powiedziała Synda, złoto Ranking Gracz, którego ponadprzeciętna rozgrywka pozwoliła im zdobyć podawania w szybkiej grze i oceniał zarówno.
Postrzeganie „optymalnych” kompozycji zespołu wpływają na to, jak strategowie radzą sobie również podczas głosowania, w oparciu o rozmowy z wieloma graczami. Rywale Gracze mogą zdobywać sezonowe bonusy, takie jak dodatkowe szkody lub zdrowie, grając razem określone postacie. Gracze powiedzieli, iż te ciemne konia, które często przeciwstawiają się konwencjonalnej wiedzy, są zwykle pomijane podczas post gry.
„Głosowanie na koniec gry wydawało się, iż jeżeli nie wybierzesz meta postaci [like Mantis or Luna Snow]nie jesteś zbyt rozpoznany, chyba iż uda ci się wypompować szalone ilości gojenia i otrzymać ikonę „najbardziej uzdrawiania w grze” na tablicy wyników gry ”, powiedział Loki Main Yabba.
Jak niektórzy to mówią, chociaż mogą uderzyć podczas głosowania, od czasu do czasu znajdą inne znaki, które sugerują, iż inni nie biorą ich za pewnik. Luca, odtwarzacz Jeffa, którego zdolności wielofunkcyjne czasami głosują w grze netto, powiedziała, iż gracze często wyrażają uznanie podczas samego meczu.
„Miałem niektórych ludzi, którzy dziękują mi na czacie, kiedy moje uzdrowienie wyraźnie ich ratuje, a inni, w których ludzie po prostu mnie ignorują” – powiedziała Luca.
Kiedy strategowie wygrywają głosy, pochodzi to od graczy, którzy bezpośrednio skorzystali z uzdrowień. Na przykład Hushbuppy powiedział, iż gracze z intensywnie mobilnymi głównymi głównymi głównymi takimi, takimi jak Spider-Man, są bardziej wdzięczni niż inni.
„Podejrzewam, iż to po prostu rozpoznają trudność w dotarciu do nich z tym, jak gwałtownie i jak dziko się poruszają” – powiedział Hushbuppy. „Gracze Iron Man i Storm również wydają się bardziej wdzięczni i sądzę, iż jest to z podobnych powodów jak latające postacie”.
Ale pomimo wszystkich subtelności wydaje się, iż istnieje równa liczba niewzruszeń, które zakwawią to doświadczenie. Ryan, entuzjasta Adama Warlocka, nazwał tę rolę „niewdzięczną pracą”, w której „bez względu na to, jak dobrze sobie radzisz, przez cały czas spamują ludzi„ potrzebuje uzdrowienia ”.
Wiele z tego narzekania będzie brzmiało znajomo każdemu, kto wcześniej grał strzelców drużynowych. Ale poza głosowaniem – co nie jest mechanikiem Overwatch 2 – granie jako klasa wsparcia w Rywale Marvela ma pewne rozróżnienia od swoich poprzedników. Wielu graczy powiedziało Polygonowi, iż grę wsparcia jest nieco mniej jak obowiązek niż w innych grach w tym gatunku.
„Miałem sporo zabawy z Cloak & Dagger, a teraz gram je dla prawdziwej przyjemności, a nie konieczności”, mówi Dennis. Podczas gdy niektórzy strategowie, szczególnie ci w szybkiej grze, mogą być wybierani rzadziej, co zaskakujące, uzdrowiciele niekoniecznie są najrzadszą klasą w grze. Zamiast tego gracze wydają się najbardziej unikać klasy Vanguard. Wielu graczy, o których mówiłem, aby twierdzić, iż ich mecze ma zwykle co najmniej jednego stratega, które mogą być nowotworowe. Z drugiej strony nie ma tak wielu postaci awangardowych, co może wyjaśnić ich niedobór.
Stygmata otaczające typy znaków są różne Rywale również. Gdzie Overwatch Gracze musieli znosić nękanie dla płci związane z postaciami takimi jak Mercy, Rywale Wyszedł z bramy z większą liczbą postaci wsparcia, a także parytetu płci dla klasy. Postacie, które mogą wskrzesić, takie jak Adam Warlock i Rocket Saccoon, są również mężczyznami. zwykle początkowe postacie wsparcia w grach zespołowych są kobiety.
„Pamiętam, iż termin„ główny miłosierdzie ”był bardzo obraźliwy, a ludzie zakładali, iż wszystkie kobiety grały miłosierdzie, ponieważ brakowało im umiejętności w innych role” – powiedział Otachis. „Na szczęście nie widziałem tego w Rywale wspólnota.”
Podczas gdy wibracje Downer nie są tak zjełczałe, jak w grach Overwatchi pomimo okazjonalnych śledzonych, ogólnie, Rywale Strategowie odczuwają ciężar winy, gdy sprawy idą na południe. „Zawsze była to jedna z tych ról, w których jeżeli robisz to dobrze, nikt nie zauważa” – mówi Ryan. „Ale jeżeli upuścisz piłkę, wszyscy wskazują na ciebie pierwszy”.
Strategowie przyznają, iż każdy, kto źle gra, prawdopodobnie będzie miała prześladowanie podczas lub po meczach. Strategowie są jednak kozłami ofiarnymi, ponieważ ich rola jest bezpośrednio relacyjna z innymi graczami.
„W przypadku uzdrowicieli łatwo jest myśleć, iż umarłeś, ponieważ twoi uzdrowiciele są źli, a twoje pozycjonowanie nie było dobre lub byli po prostu zajęci ratowaniem kogoś innego” – powiedział Loki Main Jason Michaels. „Myślę też, iż uzdrowiciele dostają światło reflektorów, ponieważ jeśli„ nie mają się dobrze ”, zabijasz się i nie grasz w swoją grę”.
Przy całej presji i potencjalnej negatywności, dlaczego strategowie przeszkadzają? Gracze tacy jak Ryan chętnie przyznają, iż gra strategów otwiera z natury „masochistyczną” dynamikę. Ale jeżeli chcesz wygrać, ktoś musi się odważyć.
„Gram uzdrowiciela, jak zawsze, ponieważ uważam, iż w głębi duszy sprawi, iż dopasuje się lub złamie mecz” – stwierdził Ryan.