Właśnie wystartował najnowszy symulator lotu 2024 firmy Microsoft i już wydaje się być pełen problemów. Podczas wewnętrznych testów napotkaliśmy pewne problemy związane z długim czasem ładowania i ewentualnymi błędami bez dostępu do gry. Dodatkowo wiele
inni potwierdzeni iż mieli problemy. Symulator, który został uruchomiony 19 listopada o godzinie 08:00 czasu PT, napotkał powszechne problemy z infrastrukturą serwerów wpływające na dostęp graczy. Dyrektor generalny Asobo, twórcy serii Flight Simulator, Sebastian Wloch, udostępnił opinię publiczną
oświadczenie w formie wideo rozwiązując powszechne problemy techniczne, które nękały ich najnowszą wersję gry. Według Wlocha, chociaż testy przed premierą pomyślnie symulowały liczbę 200 000 użytkowników jednocześnie pracujących, faktyczne uruchomienie ujawniło krytyczne słabości w systemie pamięci podręcznej baz danych, które nie były widoczne podczas testów.
Ponadto narosły negatywne recenzje wynikające z tych problemów. NA Paragra ma w tej chwili 2865 recenzji, z czego tylko 500 jest pozytywnych. Pozostałe 2000+ jest w przeważającej mierze negatywne, a wielu użytkowników nie jest zadowolonych z rozgrywki i jakości wydania. Infrastruktura gry oparta jest na chmurze Microsoft Azure, co również nie jest dobrym marketingiem dla Microsoftu, gdyż platformy Azure powinny sygnalizować lepsze skalowanie i stabilność infrastruktury. Chociaż problemy te powinny zostać rozwiązane w dłuższej perspektywie, krótkoterminowe konsekwencje zmieniają premierę w kolosalną porażkę, ponieważ gracze oczekiwali więcej od tej wersji. Wreszcie, wersja alfa gry słynęła z ogromnego ograniczenia przepustowości Internetu, co powodowało aż do Obciążenie 180 Mbit/s.
Source link