Microsoft znów to zrobił. Legendarne „brzydkie swetry” wracają

1 godzina temu

Po roku przerwy Microsoft ponownie wypuścił swoje brzydkie świąteczne swetry. Już teraz można się w nie zaopatrzyć. Do wyboru są aż trzy wzory – Zune, Xbox i Artifact. Najtańszy ze swetrów kosztuje prawie 60 dolarów.

To już coroczna tradycja

W zasadzie sprzedaż świątecznych swetrów to w przypadku Microsoftu już coroczna tradycja. Po raz pierwszy pojawiły się one w roku 2018. Początkowo wysyłane były fanom systemu Windows. Jednak od roku 2020 może je kupić każdy. Jedynym wyjątkiem był rok ubiegły. Wtedy amerykańska firma, nie wiedząc czemu, nie wypuściła swoich swetrów przed Bożym Narodzeniem.

Ważna informacja dla wszystkich zainteresowanych. Swetry kupić można przede wszystkim w internetowym sklepie firmowym Microsoftu lub w stacjonarnym sklepie firmowym w Redmond (Waszyngton, Stany Zjednoczone).

Źródło zdjęcia: Microsoft

Historia świątecznych swetrów Microsoftu

Jak już wspomniałam wyżej, pierwszy świąteczny sweter Microsoftu z roku 2018 trafił w dużej mierze do niewielkiego grona fanów firmy. Zdobiło go logo Windows 95. Rok później pojawił się sweter z logo Windows XP – także z myślą o miłośnikach marki. Dopiero w 2020 roku sweter można było kupić. Mowa tutaj o modelu inspirowanym słynnym programem Paint. W roku 2021 sweter nawiązywał do gry Saper, a w roku 2022 do Clippy’ego. Dwa lata temu przedstawiał kultową tapetę Windows XP “Bliss”.

Można się śmiać, ale zainteresowanych zakupem swetrów nie brakuje. Jak informuje Ars Technica, już godzinę po uruchomieniu sprzedaży większość swetrów Artifact w cenie 80 dolarów za sztukę została wyprzedana. Jak widać, Microsoft ma swoich zagorzałych fanów.

Źródło: The Verge, Windows Central, Ars Technica / Zdjęcie otwierające: Microsoft

Tańsza subskrypcja? Nowa konsola? Nie, to chodaki Xbox
ciekawostkiMicrosoft
Idź do oryginalnego materiału