Mikołajki zbliżają się coraz większymi krokami. Tradycyjnie, jak co roku, klienci saloników Kolportera mogą liczyć na świąteczne rabaty z tej okazji.
– Promocje na zabawki wpisały się już na stałe w kalendarz naszych akcji rabatowych. Staramy się każdego roku zorganizować dwie o wydłużonych terminach. Pierwsza z nich związana jest z Dniem Dziecka, druga zaś z okresem mikołajkowo-świątecznym – mówi Natalia Haba, specjalista ds. produktu w Pionie Handlowym Kolportera. – Z naszych doświadczeń, popartych analizami sprzedaży, wynika, iż klienci saloników lubią długie akcje promocyjne. Mogą wówczas zapoznać się z ofertą nie jednego, ale kilku saloników. Mając na względzie to, iż mamy różnorodną ofertę, która różni się między salonikami idziemy klientom na rękę. Tegoroczna mikołajkowo-świąteczna akcja będzie trwać do końca 2024 roku lub do wyczerpania zapasów. Objęliśmy promocją wybrane produkty, które są najbardziej popularne wśród naszych klientów – dodaje Natalia Haba.
Oferta zabawek i produktów dla dzieci jest w salonikach Kolportera bardzo zróżnicowana. Mały klient w każdym punkcie znajdzie bogaty wybór tytułów prasowych i książkowych, figurek i kart kolekcjonerskich. Czekają na niego także zabawki ze słodyczami. W tym sezonie oferta dla dzieci obfituje w: breloki i maskotki TY, puzzle i karty marki Trefl, gry edukacyjne i quizy wydawnictwa Kangur, zabawki sensoryczne (slimy, neolina) oraz figurkowe, maskotki (np.: squishmallows, kapibara, długonogi kot, królik, ziemniak), zabawki licencjonowane, np.: Hot Wheels, L.O.L. Surprise, Psi Patrol, Stacyjkowo, Koci Domek Gabi.
– Staramy się tak dobierać produkty, aby każde dziecko, niezależnie od wieku i płci, znalazło w salonikach coś dla siebie. Na bieżąco śledzimy rynkowe trendy, popularność zabawek wśród dzieci i wybieramy te produkty, które naszym zdaniem sprawdzą się w naszej sieci – dodaje Natalia Haba.
W salonikach można znaleźć także produkty dla młodzieży. Dorośli chętnie dla swoich nastoletnich pociech wybierają produkty gamingowe.
– W ofercie mamy zarówno doładowania do gier i platform gamingowych, jak i karty przedpłacone. Bardzo często są one wykorzystywane przez graczy przy zakupie gier, dodatków do nich i rozszerzeń, ale oczywiście nie tylko. Dają one możliwość realizacji różnych transakcji w internecie – mówi Dariusz Sandecki, starszy specjalista ds. produktu w Pionie Handlowym Kolportera.
Zachęcamy do wyszukania najbliższego saloniku (https://www.kolporter.com.pl/mapa_saloniki.php) i odwiedzenia go.