Dowódcy!
Misja zwiadowcza po raz kolejny staje się poligonem doświadczalnym dla nowej technologii, która może naszą grę uczynić jeszcze bardziej różnorodną taktycznie i przyciągającą wzrok. Ostatnim razem sprawdzaliście losowe zdarzenia na mapach i dzieliliście się cennymi uwagami na ich temat. Teraz przedstawiamy Wam coś w podobnym stylu: pogodę lokalną. Wskoczcie do pojazdów poziomów VIII–X i rozpocznijcie eksplorację nowej funkcjonalności!
Misja zwiadowcza
Start: 4 listopada 2024 / Koniec: 17 listopada 2024
Okna czasowe
Dni powszednie | Weekendy | |
EU1, EU2, EU3, EU5 | Start: 12:00 (CET) Koniec: 00:00 (CET) |
Start: 10:00 (CET) Koniec: 00:00 (CET) |
EU4 | Start: 12:00 (CET) Koniec: 17:00 (CET) |
Start: 12:00 (CET) Koniec: 17:00 (CET) |
Czym jest pogoda lokalna?
Pogoda lokalna to cała nowa kategoria zdarzeń na mapie związana z intensywnymi zjawiskami pogodowymi i środowiskowymi. Oto bieżąca lista efektów i map:
- Pożar lasu: Murowanka
- Mgła: Posterunek, Fiordy
- Burza piaskowa: Piaszczysta rzeka
- Deszcz: Westfield, Zatoka rybacka
Podobnie jak wydarzenia losowe, efekty pogody lokalnej na różne sposoby wpływają na rozgrywkę i są spektakularne. Jednak w odróżnieniu od wydarzeń losowych pogoda lokalna jest stała. Istnieje tylko w wyznaczonych obszarach przez cały czas trwania bitwy.
Wspólne i unikalne efekty działania pogody lokalnej
Wszystkie zjawiska pogody lokalnej mają wspólny zestaw efektów, który dotyczy każdego zdarzenia, bez względu na jego rodzaj.
- Granice wydarzenia przecinają linię widoczności zarówno dla tych w ich obrębie, jak i tych na zewnątrz. Nie będzie możliwości wykrycia graczy w tym obszarze, jeżeli jest się poza nim, i na odwrót.
- Zasięg widzenia wewnątrz obszaru działania każdej pogody lokalnej zostaje skrócony o połowę.
- Czas, przez który pojazdy wewnątrz dowolnego obszaru pogody lokalnej pozostają wykryte, jest skrócony o połowę.
Niektóre zdarzenia pogody lokalnej mają dodatkowe efekty, które mają zastosowanie tylko w ich przypadku.
- Pożar lasu jest w zasadzie kombinacją dwóch efektów: dymu i płomieni. jeżeli chodzi o rozgrywkę, dym działa tak jak mgła. Płomienie zadają okresowe uszkodzenia pojazdom, które pozostają w ich obszarze przez dłużej niż sekundę.
- Oprócz wspólnego zestawu efektów pogody lokalnej deszcz zmniejsza pojazdom zdolność pokonywania terenu, ale też znacząco zmniejsza prawdopodobieństwo pożaru.
Zasady i ograniczenia Misji zwiadowczej
- Tylko dla pojazdów poziomów VIII–X
- Zasady bitwy standardowej
- Obligacje, kredyty, PD, punkty przepustki bitewnej: zdobywa się
- Misje osobiste dla pojazdów X poziomu: niedostępne
- Wyniki bitwy wpływają na ogólne statystyki graczy
Postępy Misji zwiadowczej
Uplasowanie się wśród najlepszych 12 graczy w swojej drużynie pod względem zdobytych bazowych PD w bitwach Misji zwiadowczej uzupełnia pasek postępów. Aby wypełnić pasek postępów wydarzenia, należy spełnić te warunki w 50 bitwach. Wśród nagród, które otrzymacie za osiągnięcie określonych progów postępów, są dni konta premium WoT, rezerwy osobiste, dyrektywy i medal Ekspert klimatyczny, a także unikalny, pasujący do wszystkiego styl 2D Ostrzeżenie pogodowe.
Postępy Misji zwiadowczej 2024 wyzerują się po pierwszym tygodniu wydarzenia (11 listopada 2024 o 11:00 CET), więc możecie je wypełnić dwukrotnie, by dwukrotnie otrzymać nagrody!
Ankieta
Gdy poznacie jeden z czterech typów zdarzeń pogody lokalnej w co najmniej 10 bitwach, przedstawimy Wam możliwość wypełnienia ankiety dotyczącej tego typu wydarzenia. Wasze uwagi są dla nas bardzo cenne – wykorzystajcie tę szansę (cztery oddzielne szanse, jeżeli chodzi o ścisłość), aby wpłynąć na przyszłość rozwoju gry!
Dowódcy! Zagrajcie w Misję zwiadowczą 2024, wypełnijcie ankietę i przyczyńcie się do ukształtowania przyszłości tej gry!