Czołgiści!
Dziękujemy za bezcenne opinie podczas misji zwiadowczej: Zmiany pogodowe. Oto szczegółowy opis tego, co udało Wam się osiągnąć.
Udział:
Rozegrane bitwy: Ponad 21 151 000!
Zaangażowani gracze: Ponad 672 000 dowódców dołączyło do walki.
Ankiety: Prawie 200 000 graczy wypełniło 626 508 kwestionariuszy.
Top 3 najczęściej wybierane klasy czołgów:
Czołgi ciężkie: 33,5%
Czołgi średnie: 30,7%
Niszczyciele czołgów: 19,7%
Twoja opinia, nasz cel:
Uważnie monitorowaliśmy Wasze komentarze i naprawdę doceniliśmy spostrzeżenia z ankiet. Wydarzenie podkreśliło Waszą dużą aktywność i przemyślane zaangażowanie w proponowane przez Nas zmiany.
Odbyło się wiele dyskusji na kilku platformach (Discord/Reddit/YouTube) i bierzemy pod uwagę wasze sugestie. Zarówno współpracownicy, jak i gracze dostarczyli cennych informacji.
Zauważyliśmy też dyskusje na temat systemu wykrywania i innych zasad rozgrywki w strefach objętych efektami lokalnej pogody.
Co dalej?
Mechanika lokalnej pogody znacząco zmienia rozgrywkę, ale w obecnej formie nie pojawi się w bitwach losowych.
Na podstawie waszych opinii zbadamy zmiany w zmianach pogodowych, aby zapewnić zachowanie unikalnej atmosfery i jednocześnie nie zakłócić podstawowych mechanizmów rozgrywki.
Aby pomóc graczom zwizualizować dane, zebraliśmy mapy cieplne, aby pokazać różnicę między serwerem na żywo a misją rozpoznawczą.
Pozycje drużyny:
Żółte kropki – lewa baza
Niebieskie kropki – prawa baza
Dane odzwierciedlają, gdzie gracze koncentrują się najbardziej podczas walki. Im większe skupisko punktów, tym częściej gracze koncentrują się na tym obszarze.
Wnioski:
Gracze stali się bardziej aktywni w zbliżaniu się do siebie w strefach pogodowych ze względu na spadek liczby strzałów z pozycji TD.
Niszczyciele czołgów – niebieski
Czołgi ciężkie – pomarańczowy
Czołgi lekkie – czerwony
Czołgi średnie – turkusowy
SPG – zielony
Im większe skupisko kwadratów, tym więcej graczy jest obecnych, co wskazuje na częste stosowanie określonej taktyki w danym obszarze.
Wnioski:
Na serwerze Live niszczyciele czołgów (TD) skupiali się głównie na grze w centralnym korytarzu, gdzie mogli wygodnie operować. Jednak w misji rozpoznawczej czołgi rozrzucone były po całej mapie i angażowały się w wielu kierunkach, prezentując bardziej zróżnicowane podejście taktyczne. W przypadku czołgów lekkich (LT) na serwerze Live gracze aktywnie wykorzystywali wydmy w górnej strefie pogodowej. W misji rozpoznawczej obszar ten był zajmowany głównie przez czołgi średnie. Zmiana ta jest prawdopodobnie spowodowana słabszym pancerzem czołgów lekkich, przez co gracze niechętnie angażują się w konfrontacje na bliskim dystansie.
Niszczyciele czołgów – niebieski
Czołgi ciężkie – pomarańczowy
Czołgi lekkie – czerwony
Czołgi średnie – turkusowy
SPG – zielony
Im większe skupisko kwadratów, tym więcej graczy jest skoncentrowanych w określonym obszarze, co wskazuje na częste stosowanie określonej taktyki.
Wnioski:
W misji zwiadowczej niszczyciele czołgów (TD) i czołgi ciężkie (HT) zaczęły aktywnie zbliżać się do centrum mapy. Jednak czołgi lekkie (LT) były zauważalnie nieobecne w centralnych obszarach.
Niszczyciele czołgów – niebieski
Czołgi ciężkie – pomarańczowy
Czołgi lekkie – czerwony
Czołgi średnie – turkusowy
SPG – zielony
Im bardziej podświetlony jest okrąg, tym większa jest koncentracja graczy w danym obszarze. Rozkład klas pojazdów jest reprezentowany przez sektory w różnych kolorach.
Wnioski:
W misji zwiadowczej czołgi ciężkie (HT) zaczęły aktywnie dominować w kierunku wschodnim, szczególnie na zalesionym obszarze.
Efekty wizualne i wydajność:
Rozumiemy, jak bardzo cenicie imponujące efekty wizualne obok wysokiej wydajności. Wielu graczy wyraziło uznanie dla ogólnej koncepcji i wizualizacji, ale nie kosztem wydajności.
W przyszłych aktualizacjach będziemy dążyć do:
Poprawy jakości efektów lokalnej pogody.
Zmniejszenia zapotrzebowania na zasoby w celu uzyskania lepszej wydajności w waszych systemach.
Dziękujemy za niesamowite wsparcie i opinie.
Bądźcie czujni, aby otrzymywać więcej aktualizacji.