Mod God of War Ragnarök usuwa wymóg posiadania konta PSN po recenzji, która obniża ocenę czołgu na Steamie

cyberfeed.pl 2 miesięcy temu


God of War Ragnarök to jedna z najbardziej wyczekiwanych premier na PC w niedawnej historii, chociaż premiera była nieco kontrowersyjna. Po premierze na PC za pośrednictwem Steam i Epic Games 19 września gracze odkryli, iż gra akcji i przygody dla jednego gracza z narracją będzie wymagała konta PSN online, aby w nią grać. Ten wymóg posiadania konta, jak można było przewidzieć, wywołał znaczną reakcję, która z kolei doprowadziła do stworzenia moda innej firmy, aby usunąć wymóg posiadania konta.

Niedługo po premierze God of War Ragnarök strona gry na Steamie została zalana negatywnymi recenzjami, ponieważ do grania w nią wymagane było konto PlayStation Network. Niecały tydzień po premierze ocena God of War na Para jest solidnym „Mieszanym” z zaledwie 69% pozytywnych recenzji. To w porównaniu z recenzjami użytkowników Metacritic, którzy oceniają wersję gry na PS5 na 8,1/10. Jednak niedługo po tym, jak zaczęła się lawina recenzji, pojawił się darmowy mod o nazwie NoPSSDK Modyfikacje Nexusa I GitHub który znosi wymóg posiadania konta PSN w God of War Ragnarök.

[Editor’s note: Our in-depth performance review of God of War Ragnarök, with testing on 35 GPUs, is now live]

Co ciekawe, usunięcie wymogu posiadania konta PSN najwyraźniej wymagało jedynie dodania dwóch plików DLL do plików instalacyjnych gry. W chwili pisania tego tekstu NoPSSDK zgromadziło tylko 1199 pobrań z Nexus Mods, podczas gdy na Steamie jest co najmniej 4362 recenzji gry. To nie jest choćby pierwszy raz w niedawnej przeszłości, kiedy wymóg posiadania konta PlayStation Network wywołał poruszenie w związku z portami gier na PS5 na PC. Na początku tego roku Helldivers 2 dodał wymóg posiadania konta PSN po tym, jak gracze zakupili i zalogowali potencjalnie setki godzin w grze. Warto również zauważyć, iż konto PlayStation Network jest bezpłatne, chociaż konto prosi użytkowników o podanie daty urodzenia, więc może być używane jako środek uniemożliwiający dostęp do gry graczom poniżej 17+. Prawdopodobnie jest też co najmniej kilku graczy z obawami o prywatność, a także takich, którym po prostu nie podoba się pomysł, aby gra dla jednego gracza wymagała połączenia internetowego i konta online, aby móc w nią grać.

Największą różnicą między sposobem, w jaki Sony poradziło sobie z kontem PSN w Helldivers 2 i God of War Ragnarök, jest to, iż gracze wiedzieli od początku, iż będzie to wymóg w God of War, podczas gdy w Helldivers dodano je 2 miesiące po premierze. Sony ma również o wiele większą motywację, aby wymagać konta PSN w Helldivers 2, w które gra się wyłącznie online, w porównaniu z God of War, które jest doświadczeniem dla jednego gracza, opartym na narracji. Sony ostatecznie usunęło również wymóg posiadania konta w Helldivers 2, prawdopodobnie w wyniku reakcji graczy, ale wydaje się mało prawdopodobne, aby zrobiło to samo w przypadku God of War Ragnarök — szczególnie teraz, gdy istnieje mod innej firmy, który usuwa wymóg posiadania konta.



Source link

Idź do oryginalnego materiału