Jeśli kiedykolwiek chciałeś gry, która łączy Devil May Cry z strukturą Hadesa, chorobliwy metal to twoje marzenie. Ten nadchodzący Rogue-Lite pozwala przecisnąć się między dwiema odrębnymi postaciami w połowie kombatowej, aby zapewnić stylową, szybką rzeź.
Dzięki Ubisoft miałem okazję zagrać w demo, które daje zręczny 30-minutowy smak tego, co ma nadejść, a jeżeli to dopiero początek, jesteśmy w czymś wyjątkowym. Po nurkowaniu głęboko w demo odszedłem pod wrażeniem, pompiłem adrenalinę i pragnąłem więcej.
Świat umiera, ale wygląda wspaniale, robi to
Ustaw na różnych biomach, od opuszczonych pustkowia technologicznych po zarośnięte ruiny, Morbid Metal dostarcza różnorodność wizualną dzięki swojej poziomy wygenerowane półproceduralnie. Mimo iż demo ma tylko jeden biom, jest już pełen oszałamiających małych akcentów: świecących neonowych krawędzi, złamanych maszyn pokrytych mchem i rozproszonymi ruinami, które już dawno minął świat.
Kredyt obrazu: sok z ekranu
Jest Odrębny klimat Sci-Fi-Meet-Decay Tutaj, prawie jak Nier: Automata miała dziecko z Returnal. Półoutomatyczne generowanie projektu poziomu sprawiło, iż każdy bieg poczuł się nieco inny, i znalazłem zaskakującą liczbę ukrytych obszarów i ścieżek bocznych, choćby w krótkim okresie demo. To poczucie odkrycia dało grę prawdziwą powtórkę i sprawiło, iż każda biegła trochę przygody. I szczerze, wzrośnie o mile z większą liczbą biomów w oficjalnym wydaniu. Cóż, mam taką nadzieję!
Kredyt obrazu: sok z ekranu
W moim biegu początkowo byłem bardzo zdezorientowany zmianą scenerii. Potem zdałem sobie sprawę, jak pięknie programiści utrzymali światowe pokolenie świeże i atrakcyjne. Ponadto musisz przejrzeć każdy szczegół, aby znaleźć uzdrawianie, buffy, a choćby specjalne zalety Jak „Deal z diabłem” (więcej o tym później). Ponadto wiele rzeczy na świecie jest zniszczone, więc choćby jeżeli jest to szybki świat, nie można pominąć rytmu eksploracji.
Kiedy jeden wojownik to za mało
Rdzeniem chorobliwego metalu jest ekscytująca walka z hackiem i slashem, a Ekku i Flux są centrum uwagi. Absolutnie świeci w Szybki dział cięcia. Zdolność do natychmiastowego przełączania między dwoma grywalnymi postaciami, każda z wyraźnymi atakami, ruchem i umiejętnościami, sprawia, iż każde spotkanie wydaje się świeże i reaktywne. Większość czasu spędziłem na przerzucaniu ciężkich strajków Ekku i Aerial Acrobatics Flux, żongląc wrogami, tak jak byłem w jednoscienowym turnieju walki.
Kredyt obrazu: sok z ekranu
To, co sprzedaje działanie, to płynność. Przejścia nie są tylko szybkie dla imiennika; Są bezproblemowe. Możesz powalić wroga w powietrze jedną postacią, przełączyć się w połowie animacji na drugą i zakończyć go krzykliwym kontynuacją. To prawie jak Gra kooperacyjna, w której grasz na obu postaciach jednocześniei to absolutny podmuch.
Bez wątpienia zdolność wymiany postaci w połowie walki jest bicie serca chorobliwego metalu. To nie tylko sztuczka, ale kluczem do odblokowania głębokości walki gry. Devil May Cry Inspiration biegnie tutaj głęboko, a dla fanów gier akcji to ogromna wygrana. Strona parowa gry mówi, iż będą cztery różne postacie. Tak, więcej chaosu jest tym, czego oczekuję w oficjalnej grze.
Wrogowie, śmierć i oferty diabła
Bądźmy prawdziwi: odmiana wroga nie jest silnym garniturem chorobliwego metalu w demo, ale jest to zrozumiałe dla tak krótkiego podglądu. Kilka rodzajów wroga, które istnieją, stanowią przyzwoite wyzwanie, zwłaszcza gdy roją się. Żałuję, iż nie walczyliśmy pod koniec biegu o dodatkowy wzrost trudności. To może pokazać potencjał naprawdę intensywnych bitew, zanim spadnie pełna gra.
Jedną z najfajniejszych cech tego nieuczciwego lite jest coś nieoczekiwanego. Ta funkcja jest „ Radzić sobie z diabłem ” posągi. Możesz wchodzić w interakcje z tymi posągami, aby uzyskać potężne wzmocnienia, ale często są one z akcentem. Podczas jednego z moich biegów otrzymałem ogromny wzrost szkód krytycznych, ale moje zdrowie poważnie trafił.
Kredyt obrazu: sok z ekranu
W ramach umowy dostałem sobie wzrost obrażeń, ale doznałem również większych obrażeń ze strony wrogów. To schludne mechanika wysokiego ryzyka To dodaje strategię do Twojego biegu bez nadmiernego komplikowania rzeczy.
Kredyt obrazu: sok z ekranu
Również uczciwe ostrzeżenie: śmierć w chorobliwym metalu mocno uderza. To jest nieuczciwe lite na cały czas-Jeśli umrzesz, wróciłeś na pierwszym. Deweloperzy celowo wyłączyli stałe ulepszenia w demo, aby zachęcić do eksperymentów, i naprawdę podobała mi się ta decyzja. Popchnęło mnie to do wypróbowania różnych kombinacji postaci i znalezienia synergii, która działała najlepiej.
Final Myśli: Twój następny ulubiony hack-n-slash
Podczas gdy demo jest krótkie, a lista wroga jest ograniczona, chorobliwy metal już wydaje się, iż robi coś wyjątkowego. Zmieniające się postacie w czasie rzeczywistym, zmieszane z krzykliwą rozgrywką hack-and-slash i strukturą rogualitu, stanowi przekonujący fundament. Dodaj stylowe wizualizacje i nieskończony potencjał powtórki, a jasne jest, iż dąży do czegoś dużego.
Jeśli to tylko smak tego, co nadchodzi, wówczas chorobliwy metal jest absolutnie warta obserwowania. Lista życzeń chorobliwy metal na Steamie – nie będziesz chciał go przegapić, gdy zostanie w pełni uruchomiona.