Mortal Kombat 1: Khaos Reigns — wywiad z Edem Boonem

cyberfeed.pl 2 godzin temu


Studio NetherRealm Studios odświeżyło 32-letnie uniwersum Mortal Kombat w zeszłorocznej odsłonie Mortal Kombat 1resetując równowagę sił i dając klasycznym postaciom nowe historie pochodzenia. W tym tygodniu NetherRealm będzie kontynuować historię MK1 z Chaos rządzi rozszerzenie, które wprowadza nowe (przeprojektowane) postacie i nowe konflikty.

Mortal Kombat 1Historia zakończyła się całkowitym chaosemku uciesze Havika, masochistycznego przywódcy Chaosrealmu, który pragnie zakłócić nowy porządek Liu Kanga. Chaos rządzi powitają nowicjuszy Cyraxa i Sektora — wyobrażonych na nowo jako wojowniczki w zbroi — i Noob Saibot — teraz wypaczone stworzenie Havika — do składu i popchnie historię Mortal Kombat na nieznane terytorium.

Przed premierą dodatku rozmawialiśmy ze współtwórcą serii Mortal Kombat, Edem Boonem, o tym, czego fani mogą się spodziewać w drugim roku MK1jak NetherRealm wybiera nowe dodatki do składu gry i co o nich myśli Karl Urban jako Johnny Cage.

Poniższy wywiad został skrócony i zredagowany.

Polygon: Jakie było Twoje podejście do dalszych działań? Mortal Kombat 1 z Chaos rządziCo chciałeś osiągnąć?

Ed Boon: To coś, co zaczęliśmy robić Następstwa W Mortal Kombat 11 — to był pierwszy raz, kiedy kontynuowaliśmy tę historię i myślę, iż wyszło to naprawdę dobrze MK11. Daje nam to możliwość kontynuacji tej nowej reinterpretacji uniwersum przez Liu Kanga, a także przywrócenia większej liczby postaci [and] więcej gościnnych postaci.

Wszyscy chcą nowych postaci. To zabawne, wiesz, skoro jest już 20 postaci, [everyone wants] więcej, więcej, więcej. Jakby ktoś grał wszystkimi 25 jednakowo. [laughs] Więc przywróciliśmy postacie, ale chcieliśmy też trochę pomieszać. Zawsze staramy się osiągnąć pewien rodzaj równowagi: nie chcemy się za bardzo powtarzać, ale odczuwamy bardzo silne swędzenie nostalgii. Wszyscy mówią: „Chcę, żeby moja ulubiona postać powróciła!”. A mając ponad 100 postaci, które mieliśmy przez lata, nieuchronnie pominiemy te, o które ludzie tak bardzo zabiegają.

Nowicjusz [Saibot] z pewnością był jednym z nich. Cybernetyczni ninja byli inni. przez cały czas mamy ludzi domagających się Jade i Sonyi jako głównych postaci i tego wszystkiego. Ale mimo wszystko jesteśmy podekscytowani tym nowym pakietem. Są, wiesz, nowe Animalities, funkcje gry, wszystko to.

Cyrax powraca (i nie tylko w formie Kameo).Zdjęcie: NetherRealm Studios/Warner Bros. Games

Chciałem porozmawiać o procesie wyboru postaci, o równowadze między próbą trafienia w nostalgię, a także trafieniem w szersze grono postaci gościnnych. Masz trzy powracające postacie — Cyraxa, Sektora i Noob Saibota — i masz trzy postacie gościnne. Jak wygląda ten proces filtrowania? Czy po prostu wpadasz do sali konferencyjnej w pewnym momencie i mówisz: „Czas na Nooba!”?

Jestem zdecydowanym zwolennikiem pozyskiwania jak największej liczby opinii od reszty zespołu. Zawsze wysyłam ten obowiązkowy e-mail z treścią w stylu: „Oto wszystkie najważniejsze [Mortal Kombat] postaci, których jeszcze nie zrobiliśmy. Co myślicie?” I wszyscy się wtrącają. Ja po prostu to wszystko zbieram i przedstawiam również swoją opinię. Moja opinia jest zwykle najbardziej inspirowana opiniami, które czytam od graczy. jeżeli jest nieustanne wołanie o postać, to będzie to miało duży wpływ. Ale to jest absolutnie ten wielki casting, który wysyłam, a potem spędzam mnóstwo czasu w jego zawężaniu, wysłuchiwaniu powodów, a potem zwykle sprowadza się to do tego, co wypuszczamy, z może jedną lub dwiema wślizgującymi się i wymykającymi.

To samo z gościnnymi postaciami. Pierwszą rzeczą jest [asking] czego wszyscy chcą. Niektórzy są eliminowani, po prostu dlatego, iż nie możemy tego zrobić — to nie tylko nasz wybór, to właściciel IP. Jest wiele przeszkód.

Próbujemy znaleźć równowagę między nowością i nowoczesnością.

Mówiąc o Noob Saibocie, czy jego rozwalająca głowa Śmiertelny cios odniesienie do Hot Shots: Część druga?

NIE. [laughs] Może podświadomie. Ale to nie byłem ja. Ten ruch wyszedł od zespołu i kiedyś całkowicie oddzielał głowę od szczęki. I choćby ja w pewnym momencie pomyślałem: „Wiesz, gdyby oddzielili głowę od szczęki, nie mogliby wstać i walczyć”. Przez lata trochę przesunęliśmy tę granicę, ale w pewnym momencie — choćby my musimy mieć jakieś zasady. Nasz szef ds. kinematografii ma takie powiedzenie: „Jesteśmy NetherRealm. Nie jesteśmy naukowcami rakietowymi”.

Tak, Noob Saibot może zamienić się w aligatora — DWA aligatory.Zdjęcie: NetherRealm Studios/Warner Bros. Games

Po co teraz przywracać Animalities?

Przywróciliśmy je ze względu na opinie, które otrzymaliśmy, gdy przywróciliśmy ruchy przyjaźni, a choćby Babalities w MK9. Ponownie, myślę, iż to drapie tę nostalgiczną potrzebę, którą ma wielu fanów Mortal Kombat.

Kiedy już wykonaliśmy ruchy przyjaźni [in MK11] i otrzymaliśmy tak pozytywną odpowiedź, iż pomyślałem sobie: Następny jest Animalities. I wiesz, możemy je przedstawić z o wiele większą wiernością i są o wiele ciekawsze niż były w MK3Mieliśmy, mieliśmy to [tiny amount of] pozostała pamięć [for them] iż musieliśmy zrobić je, jak, 4-bitowe obrazy. Były zasadniczo monochromatyczne, a animacje były, wiesz, dwiema klatkami. Ale wiesz, Animalities to były plotki od MK2 iż to uczyniliśmy prawdą MK3. I czuję, iż w końcu zaczynamy dostrzegać, kim mogliby być Chaos rządzi.

Która kombinacja wojownika i zwierzęcia w nowym dodatku Animalities podoba Ci się najbardziej?

Och, człowieku, jest wiele rzeczy, których jeszcze nikt nie widział. Daj mi pomyśleć. Prawdopodobnie, i to jest trochę wymówka, ale Skorpion zamieniający się w skorpiona jest prawdopodobnie moim ulubionym.

Co z nowymi Kameo Fighters? Nie zapowiedzieliście nowych, ale czy to coś, co zamierzacie rozszerzyć w drugim roku MK1 również?

Tak. Z mojej winy, chyba nigdy nie komunikowałem tego jasno poza zespołem, ale tak. Dla mnie byłoby trochę dziwne, gdybyśmy nagle przestali to robić, mając ich teraz w grze tak wielu. Myślę, iż takie miksowanie i dopasowywanie jest interesujące. Naprawdę lubię oglądać graczy [coming up with] szalone kombinacje z tym Kameo i tym głównym wojownikiem. Myślę, iż to sprawia, iż ​​wszystko jest naprawdę interesujące.

Noob Saibot, znany również jako Bi-Han, został przedstawiony na nowo jako chaotyczne dzieło Havika.Zdjęcie: NetherRealm Studios/Warner Bros. Games

MK1 była dużym wypadem w tryb usług na żywo, sezonową zawartość z trybem Invasions. Czego nauczyłeś się, prowadząc grę na żywo i co chcesz poprawić w Invasions? Oczywiste jest, iż ludzie zawsze szukają większych nagród w Invasions, więcej powodów do gry.

Z mojej perspektywy termin „usługa na żywo” oznacza, iż Oto kolejna treść, za którą musisz zapłacić, aby ją zobaczyćczy to przepustka bojowa, czy nowe rozszerzenie, czy coś. I nigdy nie wyobrażaliśmy sobie Invasions jako, Oto sezon drugi, zapłać nam, żebyśmy mogli w niego zagrać, żebyśmy mogli zagrać w sezon trzeci, i tak dalej. Więc nigdy nie traktowałem Invasions jako funkcji typu gry jako usługa. Zawsze myślałem o tym jako o ponownym zaangażowaniu. W każdym sezonie jest więcej rzeczy do przejrzenia, ale to wiąże się z oczekiwaniem Gdzie są moje skórki? Gdzie jest moja waluta gry?

Dla mnie to bardziej kwestia zaangażowania. Dlaczego miałbym wrócić? Wiesz, w trybie dla jednego gracza? Wszyscy w pewnym sensie pochłaniają tryb fabularny, a potem jest tak, OK, jaki mam powód, żeby wrócić?

Ale skoro masz przed sobą drugi rok, czy są jakieś zmiany w Invasions? Jakie jest twoje podejście do tego na podstawie opinii?

Tak, och, 100%. W nadchodzącym kolejnym sezonie jest o wiele więcej różnorodnych trybów gry. Jest więcej Test Yours, po prostu szerszy wachlarz doświadczeń, z których niektóre ogłosimy wkrótce. Ale są też inne, które chcemy, aby ludzie po prostu odkryli. Ale ostatecznie celem było: Stwórzmy szerszy wachlarz rzeczy do zrobienia.

I tak jak poprzednio, będziemy wprowadzać więcej aktualizacji, więcej skórek, więcej Kameo, więcej postaci i tym podobnych rzeczy.

Wiem, iż prawdopodobnie słyszysz o tym cały czas na Twitterze, ale jedną z aktualizacji jakości życia, o której ludzie nie przestaną mówić, jest wybór skóry i koloru postaci na ekranie wyboru postaci. Czy nad tym aktywnie pracujesz?

Cóż, z pewnością jest to możliwe w przyszłości. Zawsze mamy bieżącą listę tego, czego, jak słyszymy, chcą gracze. Ta lista jest bardzo długa i z pewnością [on the list]. I tak będziemy wprowadzać nowe funkcje, jak ta, w miarę jak będziemy kontynuować wspieranie gry.

Na koniec wiem, iż widziałeś wersję roboczą Mortal Kombat 2 (film). Jak Karl Urban jako Johnny Cage? Masz jakieś notatki?

Podoba mi się. Jest bardzo zabawny. Wiesz, to interesujące — o Boże, nie, nie powinnam tego mówić. Zobaczysz. Jest w tym bardzo zabawny. Zdecydowanie różni się od naszego Johnny’ego Cage’a, jak ten w MK1. Jest trochę bardziej przygnębiony. Zdecydowanie ma wiele zabawnych tekstów.

Karl ma 52 lata, nawiasem mówiąc. Nie musiał robić szpagatu do filmu, prawda?

Jak można nie pomyśleć o Johnnym Cage’u robiącym szpagat?

To jest właśnie ten rodzaj doskonałej, wymijającej odpowiedzi Eda Boona, którą uwielbiam słyszeć.

Tak. [laughs] Czasami czuję się jak polityk.



Source link

Idź do oryginalnego materiału