Pomysłowość działów marketingu nie ma granic. Najlepszym dowodem na to niechaj będzie gamingowa pizza, stworzona dzięki współpracy marek iiyama G-Master, Kinguin, Iglotex i sieci sklepów Komputronik.
Gamingowa pizza King’s Stories już w Polsce
Na polskim rynku pojawiła się nowość, która łączy kulinaria ze światem gier. To nie pierwsze takie połączenie, bowiem mieliśmy już przecież napoje energetyczne dla graczy, a choćby gamingowe odżywki. Kinguin wraz z marką Iglotex jako pierwsi wprowadzili jednak do sprzedaży mrożoną pizzę gamingową King’s Stories. Projekt wspiera iiyama G-Master, dostarczając nagrody dla osób biorących udział w konkursie związanym z akcją.
Jak działa konkurs z pizzą gamingową?
Aby spróbować swoich sił w konkursie, należy kupić jedno z promocyjnych opakowań pizzy King’s Stories, dostępnych w czterech wariantach smakowych: Uczta Jarla, The Atomic Spinach, El Classico i Kebaburai. Kod z opakowania należy zarejestrować na stronie kinguin.net/pizza i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.

Każda zakupiona gamingowa pizza to nowa szansa na udział w losowaniu. Dodatkowo każdy zakup oznacza automatyczne zasilenie portfela Kinguin kwotą 5 złotych. Kupując dziesięć pizz, można zebrać 50 złotych na gry.
Cotygodniowe i comiesięczne nagrody i specjalne oferty dla graczy od iiyama
Przez 26 tygodni iiyama G-Master będzie nagradzać uczestników konkursu monitorami gamingowymi. Raz w miesiącu do wygrania będzie także kompletne stanowisko gracza, obejmujące komputer Komputronik Ultimate R570 (AMD Ryzen 5, NVIDIA GeForce RTX 5070, 32 GB RAM, 1 TB SSD) oraz monitor iiyama G-Master G2770QSU-B6.
Oprócz konkursu przygotowano także dodatkową promocję. W sklepach Komputronik monitory iiyama G-Master można teraz kupić taniej, korzystając z kodu PIZZA. Akcja potrwa od 1 września 2025 do 31 marca 2026 roku i będzie dostępna wyłącznie w Polsce.
Źródło: iiyama