MultiVersus powraca z nowymi wojownikami Jasonem i Jokerem oraz kolejnymi zmianami

cyberfeed.pl 3 miesięcy temu


Warner Bros. gra walki MultiVersus powraca we wtorek, 28 maja ze swoim długo oczekiwane wznowienie. The Platformowy myśliwiec inspirowany grą Super Smash Bros w przyszłym tygodniu zostanie gruntownie przebudowany, z rozszerzonym składem, nową grafiką i ulepszonym kodem sieciowym, który twórca Player First Games zaprojektował tak, aby mecze online dla wielu graczy przypominały lokalne mecze czterech osób na tej samej kanapie.

Lista zmian, które nadejdą wraz z oficjalną premierą, jest długa MultiVersus — jak widzisz, poprzednia wersja była oznaczona jako otwarta beta — a poniżej omówimy nowości.

Nowi wojownicy

Potwierdzono cztery nowe postacie MultiVersus w okresie 1, który rozpoczyna się 28 maja. Są Joker DC (ponownie wyrażona przez Marka Hamilla), Czas przygodyStrażnik Bananowy, Piątek 13-tegoJasona Voorheesa i Macierzagenta Smitha.

Tony Huynh, współzałożyciel i dyrektor gry Player First Games w firmie Player First Games MultiVersus, powiedział Polygon w wywiadzie wideo, iż Joker jest „pełen gadżetów” i przesiąknięty odniesieniami do długiej historii tej postaci. „Realizujemy tę postać w sposób, z którego myślę, iż fani Jokera będą niezwykle zadowoleni” – powiedział Huynh. Joker to wojownik typu mag, klasa, która w tej chwili „nie jest zbyt dobrze reprezentowana”. MultiVersus– powiedział Huynh – i tak dalej [he] również znacznie poszerza naszą różnorodność doświadczeń graczy.”

Banana Guard może być najbardziej nieoczekiwanym nowym dodatkiem do MultiVersusbiorąc pod uwagę to Czas przygody jest już reprezentowany w grze przez Człowieka Finna i Piesa Jake’a. Huynh powiedział, iż dodanie Banana Guard do składu było dziełem „osoby z naszego zespołu, która bardzo pasjonowała się [the character]” i pokazuje, iż „wszystko jest możliwe” w MultiVersus. „Nie zrobimy tylko tego, czego się spodziewamy” – powiedział Huynh.

Banana Guard będzie bezpłatny w chwili premiery dla graczy, którzy ukończą nowy samouczek gry. Wariant Lady Banana Guard również będzie można odblokować bezpłatnie.

Jason Voorhees wprowadza do gry nową postać klasy czołgu MultiVersus lista. Jason będzie duży i co ważniejsze ciężki, przyćmiony jedynie przez Żelaznego Giganta. „Jeśli rozumiesz, stanowi to duże wyzwanie [the fighting game] gatunku, jest to, iż duże postacie zwykle nie są opłacalne, ale [we] spojrzał na to z tego doświadczenia i pomyślał: „Jak Do stworzymy w grze realną dużą postać?” – powiedział Huynh. „I myślę, iż wykonaliśmy tutaj naprawdę dobrą robotę”.

Jason będzie dostępny poprzez karnet bojowy premium na sezon 1 gry.

Szczegóły dotyczące agenta Smitha są wciąż znane. Powracający czarny charakter z serii Matrix pojawi się gdzieś w pierwszym sezonie MultiVersus.

Nowa grafika i nowy kod sieciowy

Player First Games twierdzi, iż zostało odbudowane MultiVersus od podstaw. Obejmuje to ulepszenie technologii, przejście z Unreal Engine 4 firmy Epic Games na Unreal Engine 5. Spodziewaj się lepiej wyglądających, większych postaci i lepszego oświetlenia.

Z konkurencyjnego punktu widzenia ważniejsze jest MultiVersusnowy kod sieciowy dla wielu graczy. Oznacza to, iż wybrane przez społeczność bijatyk rozwiązanie technologiczne: przywracanie kodu sieciowego. Oto jak wyjaśnia to Player First Games:

Mówiąc najprościej, kod sieciowy typu rollback przez cały czas przesyła dane wejściowe gracza tam i z powrotem, ale każdemu naciśnięciu przycisku towarzyszy dokładny znacznik czasu, oznaczający dokładny moment aktywacji. Pozwala to klientowi zrekonstruować, co by się stało, gdyby otrzymał dane wejściowe w zamierzonym czasie. Przeskakując do tyłu, a następnie natychmiastowo symulując powrót do miejsca, w którym byłeś, gra zapewnia płynność i przyjemność. Dzięki wycofaniu kodu sieciowego widzisz dokładnie to samo, co Twój przeciwnik, co oznacza, iż ​​jego pozycja i klatki animacji są zawsze aktualizowane do najdokładniejszej pozycji, która jest na tej podstawie przewidywana.

Huynh powiedział firmie Polygon, iż w fazie otwartej bety gry „tak naprawdę nauczyliśmy się jak najwięcej” i iż zespół programistów naprawdę wiele się nauczył. „Teraz mamy absolutnie światowej klasy kod sieciowy” – powiedział – „dzięki czemu gracze mogą grać ze znajomymi w całym kraju i cieszyć się niesamowitymi wrażeniami, które niemal odczuwa się offline”. Na podstawie moich praktycznych doświadczeń z przedpremierową wersją MultiVersus‘ nowy kod sieciowy, dostarczył Player First. choćby mecze międzykontynentalne przebiegały zaskakująco płynnie i bez opóźnień.

Szczeliny, nowy tryb PvE

Dla graczy, którzy dopiero zaczynają się moczyć MultiVersus (i ci, którzy mogą chcieć mniej zaciętej rywalizacji) jest coś nowego: szczeliny, czyli bitwy z przeciwnikami sterowanymi komputerowo. Szczeliny zapewnią sezonowe wyzwania i fragmenty narracji dla toczącej się historii gry. Oto jak Gracz Pierwszy wyjaśnia nowy tryb PvE:

Każda Szczelina będzie zawierała sekwencję bitew lub wyzwań związanych z określonym tematem, niezależnie od tego, czy będzie to Joker infiltrujący Jaskinię Batmana, czy Batman i Velma połączą siły, aby zdecydować, kto jest najlepszym detektywem. Tematy te będą zorganizowane wokół sezonowych „Dostrojeń”, takich jak Chaos, dla Clown Prince of Crime, który dołącza do naszej obsady w okresie 1. W ten sam sposób MultiVersus bitwa tętni interakcjami między postaciami, chcieliśmy, aby każda Szczelina była „wyjątkowa”. MultiVersus,” każda pora roku.

Szczeliny będą miały wbudowane elementy filmowe i fabularne, z „postaciami wchodzącymi w interakcję ze sobą, mnóstwem minigier, [for] naprawdę zróżnicowany rodzaj doświadczenia” – powiedział Huynh. „Myślę, iż bardzo dobrze radzi sobie z uczeniem graczy, jak grać w tę grę, ale zapewnia też wiele nowatorskich doświadczeń”.

Player First obiecuje dalej rozwijać i rozszerzać Rifty: „Wszystko, co możemy sobie wyobrazić, możemy zbudować i dostarczyć […] dla graczy” – powiedział Huynh. Dodał, iż dzięki nowemu kodowi sieciowemu gry, MultiVersus W Rifty można grać w całości we współpracy z przyjaciółmi.

Nowe waluty

Zdjęcie: Gry typu Player First/Gry Warner Bros

Gracze, którzy wydali prawdziwe pieniądze MultiVersusWaluta premium, Gleamium, podczas otwartej bety gry zachowa tę walutę, którą będzie można wydać na odblokowanie postaci i przyszłe przepustki bojowe premium. Gracze zachowają także tokeny postaci i tokeny przepustki bojowej zdobyte podczas otwartej bety, ale Player First i Warner Bros. nie będą już oferować tych walut.

Z MultiVersus‘ po wznowieniu, oprócz Gleamium, pojawią się trzy nowe waluty:

  • Waluta wojownikaktóre można zdobyć w grze i wykorzystać do zdobycia wojowników
  • Waluta korzyściktóre można zdobyć w grze i wydać na atuty, czyli ulepszenia, które gracze mogą dołączać do postaci, aby zapewnić im wzmocnienia podczas walki
  • Prestiżowa waluta, która nagradza graczy za wszystkie zebrane przedmioty i kosmetyki dla swoich ulubionych wojowników. „Każdy nabyty przedmiot kosmetyczny ma swoją wartość w walucie Prestiżu, zależną od rodzaju i rzadkości” Gracz First napisał w poście na blogu. „W końcu użyjesz swojej waluty Prestiżu, aby odblokować kosmetyki Prestige, które reprezentują najrzadsze przedmioty kosmetyczne w grze. Przedmioty te można odblokować wyłącznie za walutę prestiżową.”

Czy gra w MultiVersus będzie przez cały czas darmowa po ponownym uruchomieniu?

Tak. The MultiVersus wznowienie będzie można pobrać bezpłatnie na PlayStation 4, PlayStation 5, Windows PC, Xbox One i Xbox Series X. Zarabianie na grze będzie możliwe dzięki zakupom premium Battle Pass oraz bezpośrednim zakupom Gleamium.



Source link

Idź do oryginalnego materiału