Ponad 400 000 ludzi klika potwory i zbiera łupy Ścieżka wygnania 2 właśnie teraz, wg Lista najczęściej odtwarzanych gier na Steamie. Oznacza to również, iż tysiące ludzi zostaje rozdartych przez te potwory i zastanawia się, jak to się stało, iż grali w Mroczne Dusze gier RPG akcji opartych na łupach. Twórca Grinding Gear Games nie wydaje się przejmować liczbą osób zaskoczonych poziomem trudności, ale chce uczynić ich życie trochę mniej nieszczęśliwym w ostatniej aktualizacji w tym roku.
Pierwszą rzeczą, której się nauczysz PoE2 jest to, iż wszystko może cię zabić i będzie cię zabijać. Szkielety uderzają cię, jakby ich ostatnim występem był boss w innej grze, a walka z trzema wilkami na raz powinna nagradzać cię Medalem Honoru. Pierwsze 20 godzin to gra o przetrwaniu, w której drzewa uderzają, a jedyne, co otrzymasz za ukończenie kampanii, to kolejny wzrost trudności.
Ból się nie skończy PoE 2′nadchodzącej łatki, ale według niej powinna ona być nieco bardziej sprawiedliwa wpis na forum przez dewelopera. Umiejętności, które z trudem prowadzą graczy przez grę, zostały znacznie ulepszone, w tym ataki z łuku, zaklęcia kości i chaosu oraz umiejętności tarczy. Dla mnie, gracza wiedźmy, zmuszonego do udawania czarodziejki, ponieważ wszystkie umiejętności pasujące tematycznie były kiepskie, jest to świetna wiadomość.
Prawie wszystko w Trial of Sekhemas, lochu typu roguelike, który musisz przetrwać, aby odblokować jedną ze swoich podklas, będzie znacznie łatwiejsze. Walka z potworami w zwarciu była po prostu gorsza niż walka z nimi na odległość ze względu na sposób, w jaki działał unikalny zasób Honoru w ramach próby. Pomyśl o tym jak o dodatkowym pasku zdrowia: strać honor, przegraj próbę. Nadchodząca łatka znacząco zmniejszy ilość obrażeń honoru, które otrzymujesz w pobliżu wrogów, a także naprawi dwa błędy, które wysysały go znacznie szybciej, niż zamierzano. Gracze-wojownicy mogą w końcu przekonać się, jak to jest mieć podklasę.
PoE 2′Najtrudniejsze lochy i mapy również nie będą tak karalne jak wcześniej. Potwory, które pozostawiają po sobie eksplozje i inne niszczycielskie skutki, nie powinny cię zniszczyć jednym uderzeniem. Mapy wyższych poziomów nie tylko pogorszą odporność na żywioły twojej postaci. Największą skargą wśród graczy końcowych jest to, jak łatwo wyskoczyć nie wiadomo skąd w tłumie wrogów, co wyrzuciłoby cię z lochu z pustymi rękami. przez cały czas masz tylko jedno życie, ale miejmy nadzieję, iż śmierć będzie znacznie mniej przypadkowa.
Jako druga duża łatka do gry, zmiany pomagają określić oczekiwania co do tego, jak GGG planuje podejść do balansowania PoE2sześć klas. W zeszłym tygodniu wypuściła łatkę, która niszczyła postacie skupione na zamrażaniu wrogów bez ostrzeżenia i wyjaśnienia, zmuszając ich do wydawania dużych ilości złota na przeróbkę swoich buildów. Koszt przenoszenia punktów umiejętności znacznie spadnie w następnej aktualizacji, aby to zrekompensować, a GGG twierdzi, iż robi wszystko, co w jego mocy, aby nie pozostawiać postaci wypatroszonych.
„Od premiery niestety musieliśmy osłabić kilka umiejętności, które były zbyt silne. Jak definiujemy obezwładnionego? Zasadniczo jest to sytuacja, w której dana umiejętność jest tak potężna, iż gracze uważają, iż żadna inna metoda grania nie jest opłacalna” – mówi. „Ogólnie rzecz biorąc, staramy się to zrobić w sposób, który nie sprawi, iż kompilacja będzie zła (ale możemy popełnić błędy!).”
GGG twierdzi, iż pełne informacje o łatce pojawią się „wkrótce”, a kilka tygodni po jej wydaniu będzie spokojniejsze, ponieważ wielu jego członków będzie miało wolne.
Ścieżka wygnania 2 Wczesny dostęp jest dostępny na PlayStation 5, Xbox Series X i PC.