Najlepsi bohaterowie wsparcia w Overwatch 2: Rankingi sezonu 12

4 godzin temu

W 12. sezonie Overwatch 2 zmieniło się wiele rzeczy pod względem wsparcia, a wiedza o tym, które z nich są meta, jest kluczowa, dlatego oto nasza lista rankingów najlepszych.

Sezon 12 wylądował w Overwatch 2, a wraz z nim pojawia się najnowszy bohater wsparcia Overwatch, Juno, a wraz z nim mnóstwo wzmocnień i osłabień, które po raz kolejny wstrząsną metą.

Wraz z rozpoczęciem sezonu wprowadziliśmy całkiem sporo zmian w balansie delikatnych mobilnych bohaterów, co spowodowało zmniejszenie ich puli zdrowia, ale jednocześnie spowodowało zwiększenie obrażeń.

Zatem w oparciu o dane dostępne za pośrednictwem Overbuff i jak odczuliśmy przebieg meta, oto jak różni bohaterowie wspierający radzą sobie ze sobą.

Lista poziomów wsparcia Overwatch 2

Wyjaśniono nasze poziomy

Oto pełne wyjaśnienie, co kwalifikuje każdą postać do odpowiedniego miejsca na liście poziomów wsparcia Overwatch 2:

  • P: Najsilniejszy support, z jakim możesz teraz grać i ogólnie jest to dobry wybór, niezależnie od tego, z jakim komputerem grasz, czy przeciwko któremu grasz.
  • Odpowiedź: Bardzo mocny i zwykle jest dobrym wyborem, jednak nie zawsze jest odpowiedni dla wszystkich zestawu i można go łatwo skontrować.
  • B: Chociaż są to bardzo dobre typy, można je łatwo skontrować i działają tylko z określonymi kompozycjami.
  • C: Może być przydatny w scenariuszach niszowych, ale inni bohaterowie mogą go łatwo skontrować.
  • D: Może być dobry w niektórych scenariuszach, ale jest zdeklasowany przez inne wsparcie.

Jak uszeregowaliśmy naszą listę poziomów wsparcia Overwatch 2

Sposób, w jaki uszeregowaliśmy naszą listę poziomów wsparcia jest prosty, nie koncentruje się na meta w grze profesjonalnej (chociaż z pewnością ma na to wpływ), raczej opiera się na jak łatwo będzie się wspinać Twojemu przeciętnemu graczowi w rankingu.

Jest to najbardziej oczywiste na naszych poziomach S i A, ponieważ znajdziesz tam wszystkich bohaterów regularnie używanych w OWCS. Zdecydowaliśmy, iż Juno, Lucio, Kiriko i Ana są w tej chwili najlepszymi graczami wspierającymi.

Lucio i Kiriko to zawsze solidne typy i ogólnie dobrze pasują do większości kompozycji. Lucio to zawsze świetny główny wybór wspierający, solidny wybór do kompozycji do nurkowania, pośpiechu i bijatyki. Kiriko również jest solidnym wyborem jako wsparcie dla elastyczności, świetny dodatek do szturchania, nurkowania, a choćby pośpiechu.

Ana jest wyborem bardziej sytuacyjnym, a także bardziej wymagającym mechanicznie z całej czwórki, ale to, co wnosi do stołu, to jedne z najlepszych CC w grze dzięki jej Biotycznej Nadzie i Strzałce Usypiającej. Dodatkowo Nano Boost jest jedną z najlepszych superumiejętności w grze i dobrze współdziała z większością bohaterów.

Choć Juno jest najnowszą bohaterką, już udowodniła, iż ​​jest jednym z najlepszych wspieraczy w grze. Możliwość grania jako główna lub elastyczna wspierająca, dobra użyteczność zespołowa w postaci Pierścienia Prędkości i Hiperpromienia oraz solidna mobilność podczas łupania, nic dziwnego, iż jej współczynnik wybierania jest w tej chwili jednym z najwyższych.

Na poziomie A Illari i Brigitte są świetne, jednak mogą być dość sytuacyjne i nie są świetne w każdym zestawie. Jednak niekoniecznie jest to prawdą w przypadku Baptiste. Pracuje w trybie pośpiechu/bijatyki, w którym się teraz znajdujemy, ale jest znacznie bardziej wymagający mechanicznie w porównaniu do innych bohaterów poziomu S.

Poziom S

Lucio

Zamieć/Jugo Mobile

W aktualizacji z połowy sezonu 12 Lucio otrzymał duże wzmocnienie dzięki ogromnej redukcji pasywnego odrzucenia Tanka, co tylko uczyniło go silniejszym. Choć istniały obawy, iż Juno może go całkowicie zastąpić, na razie jasne jest, iż tu zostanie.

Żaden inny bohater w składzie nie może zapewnić tak stałego wzrostu prędkości jak on, poza Barierą Dźwiękową, która może uratować całą drużynę podczas walki drużynowej. Jest on zbyt nieoceniony dla wielu kompozycji. Dodatkowo umiejętności mechaniczne potrzebne do dobrej jazdy po ścianie czynią go jeszcze silniejszym (i naprawdę zabawnym).

Ana

Zamieć/Jugo Mobile

Ze wszystkich bohaterów poziomu S Ana jest najbardziej wymagająca pod względem mechanicznym, a większość jej umiejętności wymaga pewnego stopnia celowania, podobnie jak jej leczenie/obrażenia. A zrozumienie dobrej pozycji, aby zrekompensować jej brak mobilności, wymaga pewnej nauki.

Pomimo wszystkich jej wad i wysokiego pułapu umiejętności, warto. Jej CC jest jednymi z najlepszych w grze, wraz ze Strzałką Usypiającą i Biotycznym Nade, a Nano Boost to jedna z najlepszych superumiejętności w grze. Dodatkowo jej broń może zadać niesamowitą ilość obrażeń i leczenia, jeżeli potrafisz celować.

A kiedy Ana jest połączona z innym głównym wsparciem, który może jej pomóc, jak Brigitte lub Juno, pozostało lepsza, ponieważ dzięki temu jej przeżywalność podczas nurkowań pozostało lepsza.

Kiriko

Zamieć/Jugo Mobile

Od czasu jej premiery na początku Overwatch 2 Kiriko zawsze była jedną z najbardziej konsekwentnych osób wspierających elastyczność w grze i nie bez powodu.

Jej Suzu jest jedną z najlepszych umiejętności w grze, ponieważ usuwa wszelkie osłabienia, a choćby zapewnia ułamek sekundy nieśmiertelności, co czyni ją jedną z najbardziej sprzęgających umiejętności. jeżeli masz umiejętności mechaniczne, jej kunais zadaje niesamowitą ilość obrażeń dzięki mnożnikowi strzału w głowę, a jej Szarża Kitsune może w zasadzie wygrać walkę drużynową, jeżeli użyjesz jej prawidłowo.

Możesz sprawdzić nasz przewodnik Kiriko tutaj.

Junona

Zamieć/Jugo Mobile

Kiedy pojawiła się po raz pierwszy, niektórzy uznali, iż była dość rozczarowująca, ale teraz, w głębi sezonu 12, zrozumiałe jest, dlaczego ma najwyższy współczynnik wybieralności spośród wszystkich bohaterów.

Jej mobilność jest świetna i zaskakująco wytrzymała w przypadku nurkowań. Ponadto użyteczność, jaką zapewnia swoim członkom drużyny, jest świetna, a Speed ​​Ring i Orbital Ray są niesamowite. A ze względu na szerokość pocisku jej broni, bardzo łatwo jest zadać mnóstwo obrażeń i leczyć jednocześnie.

Może nie jest następczynią Lucio, o której wszyscy myśleli, ale wypełnia bardzo dużą lukę jako wsparcie, które może przełączać się między elastycznym a głównym i działa na prawie każdym kompie.

Tutaj możesz zapoznać się z naszym przewodnikiem po Juno.

Poziom

Baptysta

Zamieć/Jugo Mobile

Mając za sobą odpowiedniego gracza, Baptiste może niemal działać jako drugi DPS dla drużyny, jednocześnie lecząc drużynę.

Pole Nieśmiertelności Baptiste’a to jedna z najbardziej sprzęgających umiejętności w grze, która może uratować ciebie i twoich towarzyszy przed superumiejętnością kończącą walkę drużynową, a dodatkowo jego superumiejętność Amplification Matrix jest jedną z najlepszych superumiejętności ustalających tempo, zwłaszcza iż może pomóc w oczyszczeniu przestrzeń, w której twój czołg może iść do przodu.

Jednak w porównaniu do wielu innych bohaterów jest on bohaterem bardzo wymagającym mechanicznie. Zrównoważenie jego leczenia i zadawanych obrażeń jest trudne, ponieważ jeden jest pociskiem, a drugi jest hitscanem, a odpowiednie wyczucie czasu w przypadku twoich umiejętności jest dość trudne. Ale jeżeli zrozumiesz, jest bliski osiągnięcia poziomu S.

Illari

Zamieć/Jugo Mobile

Illari jest trochę odmienny na szczycie mety. Ogólnie rzecz biorąc, jest w porządku, gdy jest używana jako elastyczne wsparcie, jednak ogólnie radzi sobie znacznie lepiej, jeżeli jest używana jako główne wsparcie. Jej Pylon leczący pozwala twojej drużynie bunkrować w punkcie, a jej Zniewolone Słońce może zrobić miejsce dla twojej drużyny, po prostu grożąc ogromnymi obrażeniami obszarowymi.

Ale to, czego jej brakuje, to użyteczność. W tej chwili jedyne, co zapewniasz swojemu zespołowi, to leczenie i obrażenia, niezależnie od tego, jak wysoko może osiągnąć, po prostu nie jest tak przydatny jak inni bohaterowie. Chociaż to nie czyni jej złą, tylko sytuacyjną.

Możesz sprawdzić nasz przewodnik po Illari tutaj.

Brigitte

Zamieć/Jugo Mobile

Brigitte może nie jest bohaterką, którą wybiera się w każdym lobby, ale jest niesamowicie skuteczna w swojej pracy jako główny support zapobiegający nurkowaniu, a w mecie bijatyki „Junoats”, w której się znaleźliśmy, jest doskonała.

Jej umiejętność bierna Inspiracja zapewnia sporo leczenia, podczas gdy jej superzdolność czyni ją absurdalnie wytrzymałą i zapewnia ogłuszenie jej Uderzeniu Tarczą. A w połączeniu z Aną w zestawie nurkowym jest doskonała. Jednakże. w starciu z komputerami szturchającymi może się załamać. Więc wykorzystaj ją sytuacyjnie.

Poziom B

Moira

Zamieć/Jugo Mobile

Chociaż nie jest to meta w najwyższej grze, dla większości graczy Moira jest przez cały czas dość potężna w okresie 12, ponieważ może zadawać mnóstwo leczenia i obrażeń, mając jednocześnie wystarczającą mobilność, aby uciec przed nurkowaniem.

Chociaż to brak użytecznej użyteczności Moiry dla twojego zespołu sprawia, iż ​​nie jest świetna. W tej chwili zasadniczo robi wszystko, co Illari może zrobić, zadając mnóstwo obrażeń i leczenia, ale bez zabójczego strzału w głowę z dużej odległości i zajmowania miejsca.

Poziom C

Zenyatta

Zamieć/Jugo Mobile

Zenyatta cierpi na bycie kieszonkowcem. Kiedy grasz na mapach lub kompozycjach skupionych na poke, Zenyatta będzie Twoim ulubionym wsparciem, ale jego podatność na nurkowanie jest jego słabym punktem.

Tracer, Sombra, Reaper, Venture lub naprawdę każdy DPS o dużej mobilności może z łatwością wyróżnić Cię z bitwy. jeżeli jednak grasz na mapach takich jak Circuit Royale lub Rialto, będzie on obowiązkowym wyborem. choćby wtedy, w tej bójce/pośpiechu, a choćby mecie nurkowania, w której się znajdujemy, po prostu nie może dotrzymać kroku reszcie.

Tkacz życia

Zamieć/Jugo Mobile

Lifeweaver przeszedł niewielką przeróbkę w swojej Platformie Płatków w okresie 12, teraz może teraz być stale ponownie używany i ma pewne wzmocnienia w sposobie, w jaki jego leczenie odnawia się podczas strzelania, co zwiększa jego żywotność.

Jednak nie pozostało dokładnie w meta. Chociaż potrafi świetnie zmieniać pozycję członków drużyny i opracowywać unikalne strategie, jest po prostu zbyt podatny na ataki i jest zbyt niszowym bohaterem. Ogólnie rzecz biorąc, dlaczego miałbyś chcieć bohatera, którego jedyną korzyścią dla zespołu jest zmiana jego pozycji, skoro masz już w składzie takich graczy jak D.Va, Tracer, Sojourn i Kiriko?

Tutaj możesz zapoznać się z naszym przewodnikiem Lifeweaver.

Poziom D

Miłosierdzie

Zamieć/Jugo Mobile

Mercy zyskała trochę sympatii w okresie 11 dzięki Pink Mercy, a w okresie 12 poświęcono jej trochę więcej uwagi dzięki pewnym wzmocnieniom, ale przez cały czas pozostaje najsłabszą w składzie.

Przy prawie zerowych obrażeniach, w dużym stopniu polegasz na osobie, którą wzmacniasz, a przy dość marnym leczeniu, po prostu nie jest ona najlepszym wyborem, szczególnie jeżeli wróg ma sprytny DPS z trafieniem, który będzie cię oznaczać niebios. Jednak dla Mercy Mafii może to nie mieć żadnego znaczenia.

Jeśli chcesz dobrze przyjrzeć się meta Overwatch 2 w okresie 12, możesz zapoznać się z naszą listą poziomów czołgów i naszą listą poziomów DPS!

Idź do oryginalnego materiału