Najlepsze cuda w Civilization 7: Lista poziomów dla wieku eksploracji

1 tydzień temu
Zdjęcie: Civ7


Civilization 7 jest w końcu tutaj i jest pełen nowych funkcji i infrastruktury dla graczy, z którymi mogą się poradzić. Jak zawsze cuda to duża część tego, a wiek poszukiwań przynosi 13 do realizacji.

Cuda były integralną częścią doświadczenia cywilizacji od najwcześniejszych dni serii. Te epickie konstrukcje zapewniają znaczące bonusy dla twojej gry, znacznie przewyższając standardowe budynki z zastrzeżeniem, iż zbudowanie zajmują znacznie dłużej.

Z biegiem wieków Twoja cywilizacja się zmieni, a priorytety mogą się zmienić, ale zawsze będziesz potrzebować cudów w drodze do zwycięstwa. Jednak nie wszyscy byli równi i ważne jest, aby ustalić priorytety odpowiednich, ponieważ nie będziesz w stanie ich zbudować wszystkich.

Na szczęście przygotowaliśmy poręczną listę poziomów, która dokładnie się zastanawia, a w następnej grze cywilizacji 7.

Eksploracja Wonder Tier List

Nasze poziomy wyjaśniły

  • S: Ogólnie najlepsze cuda w grze
  • Odp.: Bardzo dobre dla większości rozgrywek
  • B: Bardziej sytuacyjne, choć nie bez zasługi we adekwatnym otoczeniu

Ważne jest, aby pamiętać podczas czytania tej listy poziomów, iż wiele sukcesu budowania cudów zależy od ścieżki, którą wybrałeś. Nie ma sensu budować wysoce zorientowanego na wojsko cuda, czy na przykład nie interesujesz się prowadzeniem wojny.

Podobnie, inne plony, takie jak szczęście, są miłe, ale nie jest zbyt trudne, aby twoi obywatele były zadowoleni z przywództwa. Może to uczynić je bardziej sytuacją, gdy potrzebujesz znacznego wzrostu w czasach ogólnych kryzysów.

Zobaczysz, iż cuda często skłaniają się w kierunku kultury jako linii bazowej, z najlepszymi dodatkami do dalszych wydajności, bez stawiania zbyt wielu wymagań dla gracza.

Wiek eksploracji poziomu S Cuders in Civilization 7

Dom mądrości

  • Efekt:
    • +3 nauka
    • Zdobądź 3 relikty
    • Ma 3 szczeliny relikwii
    • +2 nauka z wielkich dzieł
    • Ponadczasowy
  • Technologia/Civic potrzebne: Towarzystwo II lub al-Jabr II (Abbasid unikalny obywatel)
  • Umieszczenie: Przylegający do dzielnicy

Jedynym cudem Exploration, który pojawił się na poziomie S, jest dom mądrości i jest to absolutna potęga, jeżeli idziesz drogą naukową, aby uzyskać dodatkową wydajność, którą oferuje.

Chociaż wystarczy to na poziom A, dom mądrości ma również trzy relikwie i relikty, dlatego umieściliśmy na naszym poziomie S. Jest to znacząca część ścieżki kulturowej dziedzictwa w wieku eksploracyjnym i ogromna bonus, jeżeli w tym kierunku wybrałeś, zmniejszając część RNG zaangażowaną w znalezienie relikwii.

Wiek eksploracji poziomu A zastanawia się w cywilizacji 7

El Escorial

  • Efekt:
    • +3 szczęście
    • Ma 3 szczeliny relikwii
    • +1 Limit rozliczenia
    • +4 Szczęście w miastach w ciągu 7 kafelków od tego cudu
    • Ponadczasowy
  • Technologia/Civic potrzebne: Kolonializm ii
  • Umieszczenie: Na szorstkim terenie

Trzymając się na tej pory ślad dziedzictwa kulturowego, El Escorial jest potężnym wyborem, który nie do końca robi, aby trafić na najwyższy poziom. Dodatkowe szczeliny reliktowe są świetne, ale nie otrzymujesz dodatkowych relikwii, które zapewnia Dom Mądrości.

Szczęście powinno być jednym z tych obszarów, na które zwracasz szczególną uwagę, ponieważ niezadowolona ludność może z łatwością spowodować przegraną grę. El Escorial uspokoi wiele tych zmartwień i jest jednym z najsilniejszych generatorów szczęścia.

Hale O Keawe

  • Efekt:
    • +2 Kultura
    • Konstruowanie budynku na terenie wybrzeża przyznaje kulturę równą 50% jej kosztów
    • Ma 3 szczeliny relikwii
    • Ponadczasowy
  • Technologia/Civic potrzebne: Inspiracja
  • Umieszczenie: Przylegający do wybrzeża, ale nie sąsiaduje z Tundra

Ryzykując, iż przesycisz cię rozmową o kulturze, Hale O Kewe jest kolejnym solidnym wyborem, jeżeli to twoja główna ścieżka. Daje to dość nietypową kulturę +2 bezpośrednio, ale wygenerujesz dodatkową kulturę dzięki buflu budynku terenu wybrzeża.

Podobnie jak w przypadku El Escorial, ma również trzy szczeliny relikwii, co sprawia, iż ​​dążenie do spuścizny kulturowej w epoce eksploracji jest nieco łatwiejsze.

Notre Dame

  • Efekt:
    • +4 Szczęście
    • Podczas uroczystości wszyscy specjaliści zapewniają +3 kulturę
    • Rozpocznij uroczystość natychmiast po skonstruowaniu tego cudu
    • Ponadczasowy
  • Technologia/Civic potrzebne: Klasa społeczna II
  • Umieszczenie: Przylegający do rzeki i dzielnicy

Cyvilization 7 sprawia, iż ​​większość ścieżek do zwycięstwa jest opłacalna, a wiele z nich pochodzi z dodatkowej mechaniki. Jednym z najsilniejszych jest uroczystości, z kilkoma cudami poświęconymi generowaniu rentowności podczas uroczystości.

Notre Dame jest jednym z nich, dodając +3 kulturę w tych okresach. Chociaż będziesz musiał bawić się wokół specjalistów, aby uruchomić ten bonus, jest to stosunkowo łatwe do osiągnięcia i ma dość wysoki sufit, jeżeli grasz dobrze.

Kopiec węża

  • Efekt:
    • +4 Wpływ
    • +3 Produkcja naukowa i +2 do wszystkich unikalnych usprawnień w tej osadzie
    • Ponadczasowy
  • Technologia/Civic potrzebne: Nie dotyczy
  • Umieszczenie: Na płytce użytkowej

Kolejnym cudem pojawiającym się na poziomie A w momencie pisania, jest Kopiec Węża. Pozwól, iż najpierw zastanawiam się, mówiąc, iż staje się doskonały tylko wtedy, gdy możesz skorzystać z tego, co oferuje, budując unikalne ulepszenia.

Podstawowy wpływ +4 jest solidny, ale naprawdę ekscytujące rzeczy zawierają dodatkową naukę i produkcję dla każdej unikalnej poprawy. jeżeli grasz jako cywilizacja, która może je łatwo dostarczyć, jest to wielki cud.

Shwedagon Zedi Daw

  • Efekt:
    • +4 nauka
    • +2 Nauka na wszystkich płytkach wiejskich w tej osadzie, które mają co najmniej 1 szczęście
    • +1 Punkt atrybutu wieloznacznego
    • Ponadczasowy
  • Technologia/Civic potrzebne: Edukacja
  • Umieszczenie: Przylegający do jeziora

Shwedagon Zedi Daw ma na celu naukę naukową i jest to potężne narzędzie w poszukiwaniu nowych technologii. Podstawowa nauka +4 jest znacząca i możesz do tego dodać, budując cud w osadzie z dodatkowymi płytkami wiejskimi.

Jest również wyposażony w punkt atrybutu wieloznacznego, który umożliwia odblokowanie profitu dla swojego lidera z dowolnej z dostępnych kategorii.

Wiek eksploracji poziomu B zastanawia się w cywilizacji 7

Borobudur

  • Efekt:
    • +3 szczęście
    • +2 Jedzenie i szczęście w kwaterach
    • Ponadczasowy
  • Technologia/Civic potrzebne: Beaucracy
  • Umieszczenie: Przylegający do wybrzeża

Rozpoczęcie poziomu B to zastanowienie się, iż jeżeli w ogóle go pójdziesz, będziesz chciał zdobyć wcześnie w erze eksploracji. Borobudur od samego początku zapewnia dodatkowe szczęście, dodatkowe jedzenie i szczęście w kwaterach.

Są to plony, które będziesz chciał gwałtownie zbudować po przejściu wieku, zanim twoi wrogowie będą mieli szansę zrobić zbyt wiele, aby wpłynąć na twoją grę. Kwatery są również funkcją OP, ale Borobudur nie wydaje się wystarczająco wpływowy, aby pojawić się wyżej na tej liście.

Świątynia Brihadeeswarar

  • Efekt:
    • +3 Wpływ
    • Wszystkie budynki zyskują +1 Przyleganie szczęścia dla żeglownych rzek
    • Ponadczasowy
  • Technologia/Civic potrzebne: Usługa dyplomatyczna
  • Umieszczenie: Przylegający do żeglownej rzeki lub na mniejszej rzece

Wpływ jest imponującą nową wydajnością w cywilizacji 7, która odgrywa kluczową rolę w decydowaniu o tym, jak działają twoje wysiłki dyplomatyczne z innymi narodami. Co dziwne, Brihadeeswarar oferuje tylko +3 wpływy, zbocze w porównaniu z +6 oferowanym przez Weiyang Palace w wieku starożytności.

Jasne, ten cud ma dodatkową bonus odrobiny dodatkowego szczęścia dla twoich obywateli, ale wydaje się, iż pakiet wydawał się bardziej przekonujący niż w rzeczywistości.

Erdene Zuu

  • Efekt:
    • +4 Kultura
    • Tworzenie jednostki kawalerii przyznaje kulturę równą 25% jej kosztów
    • Ponadczasowe
  • Technologia/Civic potrzebne: Imperializm ii
  • Umieszczenie: Na płaskiej pustyni, równinach lub tundrze

Powrót do kultury ponownie, a Erdene Zuu wchodzi do walki z wpływową kulturą +4, aby wyciągnąć cię na starszą ścieżkę. Poza tym cała jego skuteczność zależy od twojej skłonności do budowania jednostek kawalerii.

Jeśli planujesz zbudować całkiem sporo, istnieje argument za ustaleniem priorytetów Erdene Zuu, ale poza tym konkretnym stanem istnieją znacznie lepsze opcje kultury.

Zakazane miasto

  • Efekt:
    • +2 Kultura
    • +2 Kultura i złoto na wszystkich budynkach fortyfikacyjnych w tej osadzie
    • Ponadczasowy
  • Technologia/Civic potrzebne: Autorytet II
  • Umieszczenie: Przylegający do dzielnicy

W tym, co stało się ciągłym tematem dla tej listy poziomów, Forbidden City jest kolejnym generatorem kultury, z dodaniem potencjalnego złotego bonusu wraz z nim. Przy tak dużej ilości potencjału podyktowanych budynkami fortyfikacyjnymi, nie będzie to znakomity cud dla wielu rozgrywek.

To powiedziawszy, jeżeli zbudowałeś osadę, która jest wzmocniona przez cały czas, jest to solidne źródło kultury i złota.

Machu Pikchu

  • Efekt:
    • +4 Złoto
    • +2 Pojemność zasobów w tym rozliczeniu
    • +4 Kultura i złoto na wszystkich budynkach przylegających do tego cudu
    • Ponadczasowy
  • Technologia/Civic potrzebne: Planowanie urbanistyczne
  • Umieszczenie: Na tropikalnej górze

Machu Pikchu został zaprojektowany w bardzo podobny sposób do zakazanego miasta. W takim przypadku podstawową wydajnością jest raczej złoto niż kultura, tak wiele twoich preferencji między nimi będzie zależeć od tego, czego potrzebujesz więcej w tym czasie.

W niewielkiej korzyści dla Machu Pikchu dodatkowa pojemność zasobów jest przyjemna, chociaż premia sąsiednia jest nieco słabsza. Podsumowując, oferuje taki sam poziom doładowania jak Zakazane Miasto, tylko w nieco inny sposób.

Biała wieża

  • Efekt:
    • +4 Szczęście
    • +4 Szczęście w tej osadzie dla każdej tradycji rozciętej w rządzie
    • Ponadczasowe
  • Technologia/Civic potrzebne: Suwerenność II
  • Umieszczenie: Przylegający do ratusza

Słynna londyńska biała wieża (bardziej rozpoznawalna jako Keep in the Tower of London) polega na generowaniu szczęścia dla twojej osady. Daje +4 jako linię bazową, z dużą ilością potencjału, jeżeli starasz się o tradycje.

Jeśli szczęście jest czymś, czego desperacko potrzebujesz, niewielu robi to lepiej niż biała wieża, ale jego brak zakwaterowania dla innych plonów sprawia, iż ​​czuje się ograniczona w cywilizacji 7.

To nasze pełne cuda listy poziomów Exploration Age dla Civ 7. Aby uzyskać więcej, sprawdź naszą pełną listę poziomów dla cudów starożytności, a także podział najlepszych liderów dostępnych w grze.

Idź do oryginalnego materiału