Najlepsze moduły statków i działa zapewniające sukces na Rogue Waters

3 dni temu

Jeśli chodzi o przetrwanie na pełnym morzu w Rogue Waters, konfiguracja twojego statku jest kluczem do zwycięstwa. Posiadanie odpowiedniej kombinacji modułów i dział może mieć ogromne znaczenie zarówno w bitwach morskich, jak i okrętowych. W tym przewodniku znajdziesz jedne z najlepszych modułów, które utrzymają twoją załogę przy życiu, a także działa, które przedarą się przez statek wroga.

Najlepsze moduły dla Twojego statku w Rogue Waters

Wyposażenie statku w moduły zwiększające zdrowie i ruch załogi to jedna z najlepszych strategii w Rogue Waters, szczególnie podczas trudniejszych bitew. Dodatkowe punkty zdrowia zapewniają Twojej załodze większą przeżywalność, pozwalając jej przyjąć więcej trafień podczas dłuższego przebywania w walce. Ma to najważniejsze znaczenie w obliczu większych załóg wroga, które mogą przytłoczyć Cię liczebnością. Mając załogę o większej liczbie punktów życia, masz więcej czasu w realizację swoich strategii i możesz sobie pozwolić na kilka błędów, nie tracąc przy tym na początku swoich specjalistów.

Zrzut ekranu autorstwa Jugo Mobile

Ale nie chodzi tylko o obronę – możliwość poruszania się o większą liczbę pól podczas walki również daje ci ogromną przewagę. Większa mobilność pozwala twojej załodze poruszać się dalej na początku bitwy na statku, co może ustawić ją tuż obok wrogów i dać ci szansę na szybsze ich wyeliminowanie. W grze, w której najważniejsza jest pozycja, możliwość swobodnego poruszania się sprawia, iż ​​twoja załoga jest znacznie bardziej niebezpieczna na polu bitwy.

Jednak nie skupię się tylko na modułach HP i Ruchu. W poniższej tabeli znajdziesz mnóstwo modułów dla swojego statku, z których korzystałem i czerpałem korzyści z mojej własnej gry. Mogą one chronić twoją załogę, wzmacniać niektórych specjalistów i nie tylko.

Nazwa modułu Efekt
Stojaki na zbroję I +1 Pancerz dla Twojej załogi.
Głowa utopionej bogini Wszyscy koledzy leczą 1 PŻ na początku swojej tury. +1 do ruchu dla wszystkich towarzyszy.
Ognioodporny kadłub Twoja załoga jest odporna na efekt spalania (spowodowany pożarem na pokładach statków).
Chaty Ufortyfikowane I Wszyscy członkowie załogi zyskują jedno dodatkowe maksymalne HP.
Ufortyfikowane kabiny II Wszyscy członkowie załogi zyskują dwa dodatkowe maksymalne HP.
Ufortyfikowana Kantyna Partnerzy zyskują dwa dodatkowe Maksymalne HP, ale tracą jeden punkt Ruchu.
Ufortyfikowany pokład nadbudowy Kapitan Cutter zyskuje dwa dodatkowe maksymalne HP.
Wzmocniony pokład Spar Grapplerzy zyskują jeden punkt ruchu i dodatkowy punkt do swojego maksymalnego HP.
Proporczyk Precyzji Daje wszystkim Matem dodatkowy punkt do premii do obrażeń.
Proporczyk Wytrzymałości Daje wszystkim kolegom dodatkowy jeden punkt premii do obrażeń.
Sztandar Szybkiej Stopy Twoja załoga jest odporna na efekt Zaangażowania.
Dostawa rumu I Na początku twojej tury wszyscy członkowie załogi leczą jedno HP.
Slick Rigging I Załoga zmodyfikowana o jeden (dodaje dodatkowego oficera do twojej grupy abordażowej w drugim ruchu).
Jednolite kolory Członkowie twojej załogi są odporni na eksplozje bomb i leczą jeden punkt na początku twojej tury.
Standard riposty Wszyscy towarzysze w twojej załodze zadają obrażenia atakującemu, jeżeli po ataku pozostaną w zasięgu walki wręcz.
Solidny pokład I Jeden punkt ruchu dla całej załogi.

Najlepsze działa dla Twojego statku w Rogue Waters

Zrzut ekranu autorstwa Jugo Mobile

Jeśli chodzi o bitwy morskie w Rogue Waters, wybór odpowiednich armat dla twojego statku może zwiększyć lub zmniejszyć twoje szanse na zwycięstwo. Unikaj armat, których zasięg obrażeń zaczyna się od zera. Choć mogą wydawać się kuszące ze względu na większe potencjalne obrażenia, znacznie częściej powodują wypadki niż trafienie. Niewypały nie szkodzą Twojemu statkowi, ale marnują cenne punkty dowodzenia, które można lepiej wydać na bardziej niezawodne działa. Zawsze celuj w armaty o zasięgu obrażeń zaczynającym się od jednego. choćby jeżeli obrażenia są mniejsze, świadomość, iż będziesz stale zadawać pewne obrażenia, jest o wiele bardziej przydatna niż granie na armatach, które często nic nie dają.

Kolejnym ciekawym aspektem gry jest plądrowanie armat z wrogich statków po ich pokonaniu. Możesz zobaczyć, jaką armatę zdobędziesz, najeżdżając kursorem na cel na mapie rajdu przed wyruszeniem do bitwy, więc warto zaplanować z wyprzedzeniem, jeżeli potrzebujesz nowej siły ognia. W niektórych portach można także kupić działa, co daje jeszcze więcej możliwości dostosowania wyposażenia. Aby wyposażyć więcej armat na początku najazdu, musisz odblokować odpowiednie ulepszenia w swoim warsztacie.

Nazwa armaty Szkoda Koszt punktów dowodzenia Obowiązujące cele
Zamiatarka II 3-3 Jeden Załoga
Zamiatacz pokładowy III 4-4 Jeden Załoga
Zamiatarka IV 5-5 Jeden Załoga
Szklane działo II 2-4 Jeden Moduł, działo, załoga
Szklane działo III 3-4 Jeden Moduł, działo, załoga
Ciężkie działo II 4-4 Dwa Moduł, działo, załoga
Ciężkie działo III 5-5 Dwa Moduł, działo, załoga
Lewiatan 8-8 Bezpłatny Moduł
Działo Lekkie III 2-3 Jeden Moduł, działo, załoga
Lekkie działo IV 2-4 Jeden Moduł, działo, załoga
Moździerz I 2-5 Jeden Moduł, działo, załoga
Zaprawa II 3-6 Jeden Moduł, działo, załoga
Zaprawa III 4-7 Jeden Moduł, działo, załoga
Zaprawa IV 5-8 Jeden Moduł, działo, załoga
Rozbitek II 4-6 Dwa Moduł
Rozbitek III 5-7 Dwa Moduł
Rozbitek IV 6-8 Dwa Moduł

Wskazówki dotyczące używania armat podczas bitew morskich

Zrzut ekranu autorstwa Jugo Mobile

Armat można używać tylko podczas bitew morskich – wtedy ty i twój wróg przez cały czas jesteście na swoich statkach i spędzacie trzy tury, strzelając do siebie z armat. Armat można używać do uszkadzania innych armat, modułów wroga, a choćby zabijania członków jego załogi, zanim wejdziesz na jego statek.

Czy starasz się wyrządzić znaczące szkody podczas bitew morskich? Wypróbuj te wskazówki:

  1. Priorytetowo traktuj niebezpieczne armaty. Zawsze celuj w armaty wroga, które wyglądają, jakby mogły zadać znaczne obrażenia twojej załodze. Wyeliminowanie ich wcześniej może zapobiec późniejszym niszczycielskim trafieniom.
  2. Noś co najmniej dwie armaty, które celują w armaty. Upewnij się, iż masz w swoim arsenale co najmniej dwie armaty, które mogą celować w inne armaty. To da ci przewagę w zniszczeniu siły ognia wroga, zanim zdąży cię mocno uderzyć.
  3. Wypełnij pozostałe miejsca działami modułowymi i załogowymi. Po upewnieniu się, iż masz kilka dział namierzających armaty, skup resztę swojego wyposażenia na armatach, które celują w moduły i załogę wrogiego statku (lub moduły, załogę i działa!).
  4. Użyj wyspecjalizowanych armat, aby uzyskać maksymalny efekt. Chociaż najlepsze działa mogą celować we wszystko – działa, moduły i załogę – wiele potężniejszych dział ma tendencję do specjalizacji w jednym obszarze. Na przykład Shipwrecker III może celować tylko w moduły, więc wiedz, co każde działo robi najlepiej.
  5. Zniszcz moduły zwiększające HP wroga. Uważaj na moduły wrogich statków, które dają załodze dodatkowe punkty życia. Wyjmij je jak najszybciej, aby ułatwić sobie dalszą walkę.
  6. Celuj w bombowce i użytkowników broni z załogi wroga. Skoncentruj się na eliminowaniu bombowców i uzbrojonych w broń członków załogi, zanim Twoja drużyna będzie musiała stawić im czoła w walce abordażowej. Usunięcie ich wcześniej sprawi, iż walki wręcz Twojej załogi będą znacznie płynniejsze.
  7. Pamiętaj o swoich punktach dowodzenia. Nie marnuj punktów dowodzenia na działa, które często wypadają z strzału, zwłaszcza te, których zasięg zaczyna się od zera. Lepiej przeznaczyć zdobyte punkty na niezawodne strzały, które z pewnością zadają przynajmniej część obrażeń.

Więcej treści o Rogue Waters znajdziesz na stronie Jugo Mobile? Sprawdź nasz przewodnik dla załogi Rogue Waters i Co zrobić, jeżeli ciągle umierasz w Rogue Waters.

Idź do oryginalnego materiału