My Singing Monsters: Dawn of Fire ma ogromną liczbę potworów, które możesz zbierać i rozmnażać, aby tworzyć nowe gatunki potworów. jeżeli szukasz przewodnika, który obejmuje każdą kombinację hodowlaną w My Singing Monsters: Dawn of Fire, jesteś we adekwatnym miejscu.
Mój przewodnik po hodowli śpiewających potworów dla Dawn of Fire – wszystkie potwory
Poniższa tabela jest posortowana według poziomu, a następnie ułożona alfabetycznie. Ponieważ w My Singing Monsters: Dawn of Fire jest tak wiele potworów, gorąco polecam użycie CTRL+F do przeszukania strony pod kątem potwora, którego chcesz stworzyć, aby dowiedzieć się, jakie potwory musisz rozmnożyć, aby je zdobyć, ile to zajmie czasu i jakie elementy są potrzebne do stworzenia nowego potwora.
Czas rozrodu w tym przypadku nie jest czasem skróconym.
Kayna | 1 | Zakup z targu | 15 minut | Ogień |
Kubek | 1 | Zakup z targu | 5 minut | Ziemia |
Stogg | 1 | Kayna i Noggin | 30 minut | Ziemia i Ogień |
Boskus | 3 | Kayna i Mammott | 30 minut | Ogień i zimno |
Bębniarz | 3 | Mammott i Noggin | 30 minut | Ziemia i zimno |
Mammot | 3 | Zakup z targu | 30 minut | Zimno |
Ziggurab | 3 | Stogg & Mammott | 8 godzin | Ziemia, Ogień i Zimno |
Płomyk | 5 | Jammer palców u stóp i noggin | 8 godzin | Ziemia i Woda |
Trawieniec | 5 | Mammott i Toe Jammer | 8 godzin | Woda i zimno |
Phangler | 5 | Kayna i Toe Jammer | 8 godzin | Woda i ogień |
Punkleton | 5 | Wynq i T-Rox | 18 godzin | Spooktacle Junior (wydarzenie sezonowe) |
T-Rox | 5 | Jammer i Drumpler do palców u stóp | 12 godzin | Ziemia, woda i zimno |
Thrumble | 5 | Stogg & Toe Jammer | 12 godzin | Ziemia, Woda i Ogień |
Tiawa | 5 | Wynq i Noggin | 24 godziny | Ziemia, Zimno, Woda i Ogień |
Zagłuszacz palców u stóp | 5 | Zakup z targu | 1 godzina | Woda |
Wynq | 5 | Boskus & Toe Jammer | 12 godzin | Woda, zimno i ogień |
Łucznik | 7 | Dąb i Mammot | 12 godzin | Roślina, woda i zimno |
Wspinaczka | 7 | Kukurydza i Noggin | 12 godzin | Ziemia, Roślina i Zimno |
Edamimi | 7 | Repatillo i Toe Jammer | 24 godziny | Ziemia, Roślina, Woda i Ogień |
Włóczęga | 7 | Pummel i Mammott | 24 godziny | Roślina, Ziemia, Woda i Zimno |
Przepływ | 7 | Kayna i Brzuchaty | 8 godzin | Roślina i ogień |
Kukurydza | 7 | Brzuchaty i Mammott | 8 godzin | Roślina i zimno |
Sęki | 7 | Noggin i Incizaur | 48 godzin | Ziemia, Roślina, Woda, Zimno i Ogień |
Incizaur | 7 | Bowgart i Kayna | 24 godziny | Roślina, woda, zimno i ogień |
Dąb | 7 | Ćwiczenie na brzuch i palce u stóp | 8 godzin | Roślina i woda |
PongPing | 7 | Sooza i Noggin | 24 godziny | Ziemia, Roślina, Zimno i Ogień |
Maciek | 7 | Zakup z targu | 2 godziny | Zakład |
Okładać pięściami | 7 | Dąb i Noggin | 12 godzin | Ziemia, Roślina i Woda |
Repatillo | 7 | Stogg i Brzuch | 12 godzin | Ziemia, Roślina i Ogień |
Rootitoot | 7 | Phangler i Brzuchaty | 12 godzin | Roślina, woda i ogień |
Krzew | 7 | Brzuch i głowa | 8 godzin | Ziemia i Roślina |
Sooza | 7 | Boskus i Brzuch | 12 godzin | Roślina, zimno i ogień |
Barbarzyńca | 9 | Flowah i Tweedle | 12 godzin | Powietrze, Roślina i Ogień |
Żubr | 9 | Gąbka i Kayna | 24 godziny | Powietrze, Roślina, Woda i Ogień |
Plotka | 9 | Barrb i Floogull | 19 godzin | Eggs-Travaganza Junior (wydarzenie sezonowe) |
grenlandzki | 9 | Gąbka i Boskus | 48 godzin | Powietrze, Roślina, Woda, Zimno i Ogień |
Kandelawra | 9 | Tring & Toe Jammer | 48 godzin | Ziemia, powietrze, roślina, woda i ogień |
Kongle | 9 | Pango i Jammerka Palców | 12 godzin | Powietrze, woda i zimno |
Cybop | 9 | Noggin i Tweedle | 8 godzin | Ziemia i powietrze |
Dandidoo | 9 | Brzuch i Tweedle | 8 godzin | Powietrze i rośliny |
Deedge | 9 | Thumpies & Toe Jammer | 24 godziny | Powietrze, Roślina, Woda i Zimno |
Bębniarz | 9 | Noggin i Yelmut | 48 godzin | Ziemia, powietrze, roślina, zimno i ogień |
Floogull | 9 | Stogg i Tweedle | 12 godzin | Ziemia, powietrze i ogień |
Wół Flum | 9 | Thrumble i Tweedle | 24 godziny | Ziemia, powietrze, woda i ogień |
G’joob | 9 | Pummel i Reedling | 18 godzin | Mityczny |
Blask | 9 | Kayna i Tweedle | 8 godzin | Powietrze i ogień |
Hałas | 9 | Woolabee i Pango | 25 godzin | SummerSong Junior (wydarzenie sezonowe) |
Krylby | 9 | Woolabee i Noggin | 24 godziny | Ziemia, powietrze, zimno i ogień |
Imitować | 9 | Noggin i Deedge | 48 godzin | Ziemia, powietrze, rośliny, woda i zimno |
Pango | 9 | Tweedle i Mammott | 8 godzin | Powietrze i zimno |
Pompon | 9 | Perkusista i Tweedle | 12 godzin | Ziemia, powietrze i zimno |
Kwaterysta | 9 | Thumpies i Noggin | 24 godziny | Ziemia, powietrze, roślina i zimno |
Spierać się | 9 | Jammerka palców u stóp i Tweedle | 8 godzin | Powietrze i woda |
Trzcina | 9 | Dandidoo i Noggin | 12 godzin | Ziemia, powietrze i rośliny |
Riff | 9 | Congle i Noggin | 24 godziny | Powietrze, Ziemia, Woda i Zimno |
Szmaciarz | 9 | Tiawa i Kayna | 31 godzin | Sezon Miłości Junior (Wydarzenie Sezonowe) |
Scups | 9 | Quibble & Noggin | 12 godzin | Ziemia, powietrze i woda |
Uderzenie muszli | 9 | Pummel i Tweedle | 24 godziny | Ziemia, powietrze, rośliny i woda |
Sneyser | 9 | Whaddle i Mammott | 24 godziny | Powietrze, woda, zimno i ogień |
Gąbka | 9 | Dandidoo i Toe Jammer | 12 godzin | Powietrze, Roślina i Woda |
Thumpies | 9 | Dandidoo i Mammott | 12 godzin | Powietrze, Roślina i Zimno |
Tring | 9 | Barrb i Noggin | 24 godziny | Ziemia, powietrze, roślina i ogień |
Tuski | 9 | Noggin i Sneyser | 24 godziny | Ziemia, powietrze, woda, zimno i ogień |
Pitolić | 9 | Zakup z targu | 4 godziny | Powietrze |
Waddle | 9 | Phangler i Tweedle | 12 godzin | Powietrze, woda i ogień |
Wełniany | 9 | Boskus i Tweedle | 12 godzin | Powietrze, zimno i ogień |
Jastrzębia | 9 | Pummel i Repatillo | 28 godzin | Mityczny |
Jelmut | 9 | Barrb i Mammott | 24 godziny | Powietrze, Roślina, Zimno i Ogień |
Yool | 9 | Barrb i Whaddle | 36 godzin | Festiwal Yay Junior (wydarzenie sezonowe) |
Jak hodować potwory w My Singing Monsters: Dawn of Fire
Aby hodować potwory w My Singing Monsters: Dawn of Fire, musisz najpierw wybrać dwa różne potwory różnych gatunków. Umieść je w strukturze hodowlanej w dowolnej kolejności i poczekaj, aż czas hodowli się zakończy.
Rezultatem będzie nowy potwór z mieszanką elementów z dwóch oryginalnych potworów, chyba iż element się powtórzy. jeżeli ten sam element jest częścią obu potworów rodzicielskich, wynikiem krzyżowania będzie potwór tego samego gatunku co jeden z rodziców.
Każdą kombinację hodowlaną potrzebną do stworzenia wszystkich potworów w grze My Singing Monsters: Dawn of Fire znajdziesz w tabeli powyżej.
Niektóre potwory są dostępne tylko podczas wydarzeń sezonowych – zaznaczono je na wykresie.
Porady dotyczące lepszej hodowli w My Singing Monsters: Dawn of Fire
Oto kilka wskazówek, jak zwiększyć szanse na rozmnożenie potworów w grze My Singing Monsters: Dawn of Fire:
- Lekkie pochodnie życzeń. Zapalanie pochodni życzeń zwiększa twoje szanse o 1 do 1,5% za każdą pochodnię. Więcej pochodni oznacza lepsze szanse!
- Skórki wyspy zwiększają moc Pochodni Życzeń. Kupowanie skórek wyspowych podwaja efekt zapalonych pochodni. To duża inwestycja, ale warta zachodu dla poważnych hodowców.
- Podnieś poziom potworów-rodzicówIm wyższy poziom potworów, które hodujesz (przynajmniej do poziomu 15), tym większe masz szanse na sukces, szczególnie w przypadku rzadszych potworów.
- Stosuj krótsze kombinacje hodowlane. Wybierając kombinację o krótszym czasie rozmnażania, możesz spróbować ponownie szybciej.
- Usuń nieudane potwory. jeżeli próba rozmnażania się nie powiedzie, wyślij powstałego potwora na jedną z wysp. Dzięki temu Twoja szkółka pozostanie wolna na kolejne próby rozmnażania.
- Postępuj zgodnie z zalecanymi kombinacjami. Trzymaj się najlepszych kombinacji hodowlanych z naszego przewodnika, szczególnie w przypadku specjalnych lub rzadkich potworów. W ten sposób jest mniejsze prawdopodobieństwo, iż przypadkowo rozmnożysz złe potwory.
- Nie przejmuj się rzadkościąUżywanie rzadkich potworów nie daje ci większych szans niż używanie zwykłych potworów.