Najlepsze wskazówki hodowlane dla moich śpiewających potworów: Dawn of Fire

2 godzin temu

My Singing Monsters: Dawn of Fire ma ogromną liczbę potworów, które możesz zbierać i rozmnażać, aby tworzyć nowe gatunki potworów. jeżeli szukasz przewodnika, który obejmuje każdą kombinację hodowlaną w My Singing Monsters: Dawn of Fire, jesteś we adekwatnym miejscu.

Mój przewodnik po hodowli śpiewających potworów dla Dawn of Fire – wszystkie potwory

Poniższa tabela jest posortowana według poziomu, a następnie ułożona alfabetycznie. Ponieważ w My Singing Monsters: Dawn of Fire jest tak wiele potworów, gorąco polecam użycie CTRL+F do przeszukania strony pod kątem potwora, którego chcesz stworzyć, aby dowiedzieć się, jakie potwory musisz rozmnożyć, aby je zdobyć, ile to zajmie czasu i jakie elementy są potrzebne do stworzenia nowego potwora.

Zrzut ekranu autorstwa Jugo Mobile

Czas rozrodu w tym przypadku nie jest czasem skróconym.

Potwór Poziom dostępny Połączenie hodowlane Czas rozrodu Potrzebny element
Kayna 1 Zakup z targu 15 minut Ogień
Kubek 1 Zakup z targu 5 minut Ziemia
Stogg 1 Kayna i Noggin 30 minut Ziemia i Ogień
Boskus 3 Kayna i Mammott 30 minut Ogień i zimno
Bębniarz 3 Mammott i Noggin 30 minut Ziemia i zimno
Mammot 3 Zakup z targu 30 minut Zimno
Ziggurab 3 Stogg & Mammott 8 godzin Ziemia, Ogień i Zimno
Płomyk 5 Jammer palców u stóp i noggin 8 godzin Ziemia i Woda
Trawieniec 5 Mammott i Toe Jammer 8 godzin Woda i zimno
Phangler 5 Kayna i Toe Jammer 8 godzin Woda i ogień
Punkleton 5 Wynq i T-Rox 18 godzin Spooktacle Junior (wydarzenie sezonowe)
T-Rox 5 Jammer i Drumpler do palców u stóp 12 godzin Ziemia, woda i zimno
Thrumble 5 Stogg & Toe Jammer 12 godzin Ziemia, Woda i Ogień
Tiawa 5 Wynq i Noggin 24 godziny Ziemia, Zimno, Woda i Ogień
Zagłuszacz palców u stóp 5 Zakup z targu 1 godzina Woda
Wynq 5 Boskus & Toe Jammer 12 godzin Woda, zimno i ogień
Łucznik 7 Dąb i Mammot 12 godzin Roślina, woda i zimno
Wspinaczka 7 Kukurydza i Noggin 12 godzin Ziemia, Roślina i Zimno
Edamimi 7 Repatillo i Toe Jammer 24 godziny Ziemia, Roślina, Woda i Ogień
Włóczęga 7 Pummel i Mammott 24 godziny Roślina, Ziemia, Woda i Zimno
Przepływ 7 Kayna i Brzuchaty 8 godzin Roślina i ogień
Kukurydza 7 Brzuchaty i Mammott 8 godzin Roślina i zimno
Sęki 7 Noggin i Incizaur 48 godzin Ziemia, Roślina, Woda, Zimno i Ogień
Incizaur 7 Bowgart i Kayna 24 godziny Roślina, woda, zimno i ogień
Dąb 7 Ćwiczenie na brzuch i palce u stóp 8 godzin Roślina i woda
PongPing 7 Sooza i Noggin 24 godziny Ziemia, Roślina, Zimno i Ogień
Maciek 7 Zakup z targu 2 godziny Zakład
Okładać pięściami 7 Dąb i Noggin 12 godzin Ziemia, Roślina i Woda
Repatillo 7 Stogg i Brzuch 12 godzin Ziemia, Roślina i Ogień
Rootitoot 7 Phangler i Brzuchaty 12 godzin Roślina, woda i ogień
Krzew 7 Brzuch i głowa 8 godzin Ziemia i Roślina
Sooza 7 Boskus i Brzuch 12 godzin Roślina, zimno i ogień
Barbarzyńca 9 Flowah i Tweedle 12 godzin Powietrze, Roślina i Ogień
Żubr 9 Gąbka i Kayna 24 godziny Powietrze, Roślina, Woda i Ogień
Plotka 9 Barrb i Floogull 19 godzin Eggs-Travaganza Junior (wydarzenie sezonowe)
grenlandzki 9 Gąbka i Boskus 48 godzin Powietrze, Roślina, Woda, Zimno i Ogień
Kandelawra 9 Tring & Toe Jammer 48 godzin Ziemia, powietrze, roślina, woda i ogień
Kongle 9 Pango i Jammerka Palców 12 godzin Powietrze, woda i zimno
Cybop 9 Noggin i Tweedle 8 godzin Ziemia i powietrze
Dandidoo 9 Brzuch i Tweedle 8 godzin Powietrze i rośliny
Deedge 9 Thumpies & Toe Jammer 24 godziny Powietrze, Roślina, Woda i Zimno
Bębniarz 9 Noggin i Yelmut 48 godzin Ziemia, powietrze, roślina, zimno i ogień
Floogull 9 Stogg i Tweedle 12 godzin Ziemia, powietrze i ogień
Wół Flum 9 Thrumble i Tweedle 24 godziny Ziemia, powietrze, woda i ogień
G’joob 9 Pummel i Reedling 18 godzin Mityczny
Blask 9 Kayna i Tweedle 8 godzin Powietrze i ogień
Hałas 9 Woolabee i Pango 25 godzin SummerSong Junior (wydarzenie sezonowe)
Krylby 9 Woolabee i Noggin 24 godziny Ziemia, powietrze, zimno i ogień
Imitować 9 Noggin i Deedge 48 godzin Ziemia, powietrze, rośliny, woda i zimno
Pango 9 Tweedle i Mammott 8 godzin Powietrze i zimno
Pompon 9 Perkusista i Tweedle 12 godzin Ziemia, powietrze i zimno
Kwaterysta 9 Thumpies i Noggin 24 godziny Ziemia, powietrze, roślina i zimno
Spierać się 9 Jammerka palców u stóp i Tweedle 8 godzin Powietrze i woda
Trzcina 9 Dandidoo i Noggin 12 godzin Ziemia, powietrze i rośliny
Riff 9 Congle i Noggin 24 godziny Powietrze, Ziemia, Woda i Zimno
Szmaciarz 9 Tiawa i Kayna 31 godzin Sezon Miłości Junior (Wydarzenie Sezonowe)
Scups 9 Quibble & Noggin 12 godzin Ziemia, powietrze i woda
Uderzenie muszli 9 Pummel i Tweedle 24 godziny Ziemia, powietrze, rośliny i woda
Sneyser 9 Whaddle i Mammott 24 godziny Powietrze, woda, zimno i ogień
Gąbka 9 Dandidoo i Toe Jammer 12 godzin Powietrze, Roślina i Woda
Thumpies 9 Dandidoo i Mammott 12 godzin Powietrze, Roślina i Zimno
Tring 9 Barrb i Noggin 24 godziny Ziemia, powietrze, roślina i ogień
Tuski 9 Noggin i Sneyser 24 godziny Ziemia, powietrze, woda, zimno i ogień
Pitolić 9 Zakup z targu 4 godziny Powietrze
Waddle 9 Phangler i Tweedle 12 godzin Powietrze, woda i ogień
Wełniany 9 Boskus i Tweedle 12 godzin Powietrze, zimno i ogień
Jastrzębia 9 Pummel i Repatillo 28 godzin Mityczny
Jelmut 9 Barrb i Mammott 24 godziny Powietrze, Roślina, Zimno i Ogień
Yool 9 Barrb i Whaddle 36 godzin Festiwal Yay Junior (wydarzenie sezonowe)

Jak hodować potwory w My Singing Monsters: Dawn of Fire

Zrzut ekranu autorstwa Jugo Mobile

Aby hodować potwory w My Singing Monsters: Dawn of Fire, musisz najpierw wybrać dwa różne potwory różnych gatunków. Umieść je w strukturze hodowlanej w dowolnej kolejności i poczekaj, aż czas hodowli się zakończy.

Rezultatem będzie nowy potwór z mieszanką elementów z dwóch oryginalnych potworów, chyba iż element się powtórzy. jeżeli ten sam element jest częścią obu potworów rodzicielskich, wynikiem krzyżowania będzie potwór tego samego gatunku co jeden z rodziców.

Każdą kombinację hodowlaną potrzebną do stworzenia wszystkich potworów w grze My Singing Monsters: Dawn of Fire znajdziesz w tabeli powyżej.

Niektóre potwory są dostępne tylko podczas wydarzeń sezonowych – zaznaczono je na wykresie.

Porady dotyczące lepszej hodowli w My Singing Monsters: Dawn of Fire

Zrzut ekranu autorstwa Jugo Mobile

Oto kilka wskazówek, jak zwiększyć szanse na rozmnożenie potworów w grze My Singing Monsters: Dawn of Fire:

  1. Lekkie pochodnie życzeń. Zapalanie pochodni życzeń zwiększa twoje szanse o 1 do 1,5% za każdą pochodnię. Więcej pochodni oznacza lepsze szanse!
  2. Skórki wyspy zwiększają moc Pochodni Życzeń. Kupowanie skórek wyspowych podwaja efekt zapalonych pochodni. To duża inwestycja, ale warta zachodu dla poważnych hodowców.
  3. Podnieś poziom potworów-rodzicówIm wyższy poziom potworów, które hodujesz (przynajmniej do poziomu 15), tym większe masz szanse na sukces, szczególnie w przypadku rzadszych potworów.
  4. Stosuj krótsze kombinacje hodowlane. Wybierając kombinację o krótszym czasie rozmnażania, możesz spróbować ponownie szybciej.
  5. Usuń nieudane potwory. jeżeli próba rozmnażania się nie powiedzie, wyślij powstałego potwora na jedną z wysp. Dzięki temu Twoja szkółka pozostanie wolna na kolejne próby rozmnażania.
  6. Postępuj zgodnie z zalecanymi kombinacjami. Trzymaj się najlepszych kombinacji hodowlanych z naszego przewodnika, szczególnie w przypadku specjalnych lub rzadkich potworów. W ten sposób jest mniejsze prawdopodobieństwo, iż przypadkowo rozmnożysz złe potwory.
  7. Nie przejmuj się rzadkościąUżywanie rzadkich potworów nie daje ci większych szans niż używanie zwykłych potworów.
Idź do oryginalnego materiału